Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243517/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00282812/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
- 2022/BZP 00069524/01 - Wynik z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja ul. Hallera w Gdańsku na odcinku II od ul. Kościuszki
do ul. Klinicznej - z wyłączeniem zmodernizowanego odcinka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273629
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00243517/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja ul. Hallera w Gdańsku na odcinku II od ul. Kościuszki
do ul. Klinicznej - z wyłączeniem zmodernizowanego odcinka - jezdnia
w kierunku Wrzeszcza w ramach: Modernizacji nawierzchni dróg na terenie Gdańska".
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje modernizację ul. Hallera w Gdańsku,
na dwóch odcinkach o łącznej długości ok. 800 m, poprzez wykonanie:
1) remontu nawierzchni jezdni wraz z wymianą konstrukcji nawierzchni na całym remontowanym odcinku;
2) ścieku z kostki betonowej wydłuż jezdni;
3) nawierzchni bitumicznej w obrębie szyn;
4) wymiany fragmentu nawierzchni chodnika w świetle przystanku autobusowego (al. Hallera 82);
5) wymiany zniszczonych nawierzchni chodników na nową nawierzchnię
w miejscu wskazanym w projekcie;
6) ustawiania krawężników i oporników;
7) regulacji sytuacyjnej i wysokościowej dojść, chodników oraz zjazdów
w granicach pasa drogowego i na działkach przyległych do pasa drogowego;
8) wymiany i regulacji wysokościowej armatury i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu;
9) odtworzenia istniejącej pętli indukcyjnej zgodnie ze stanem istniejącym;
10) oznakowania poziomego i pionowego;
11) odtworzenia trawników wraz z pielęgnacją w okresie pierwszych
12 miesięcy obowiązywania okresu gwarancji jakości;
12) uporządkowania i doprowadzenia terenu przyległego po robotach budowlanych do stanu niepogorszonego.
3. O ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy będzie konieczne wykonanie innych robót, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja ul. Hallera w Gdańsku na odcinku II od ul. Kościuszki
do ul. Klinicznej - z wyłączeniem zmodernizowanego odcinka - jezdnia
w kierunku Wrzeszcza w ramach: Modernizacji nawierzchni dróg na terenie Gdańska".
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje modernizację ul. Hallera w Gdańsku,
na dwóch odcinkach o łącznej długości ok. 800 m, poprzez wykonanie:
1) remontu nawierzchni jezdni wraz z wymianą konstrukcji nawierzchni na całym remontowanym odcinku;
2) ścieku z kostki betonowej wydłuż jezdni;
3) nawierzchni bitumicznej w obrębie szyn;
4) wymiany fragmentu nawierzchni chodnika w świetle przystanku autobusowego (al. Hallera 82);
5) wymiany zniszczonych nawierzchni chodników na nową nawierzchnię
w miejscu wskazanym w projekcie;
6) ustawiania krawężników i oporników;
7) regulacji sytuacyjnej i wysokościowej dojść, chodników oraz zjazdów
w granicach pasa drogowego i na działkach przyległych do pasa drogowego;
8) wymiany i regulacji wysokościowej armatury i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu;
9) odtworzenia istniejącej pętli indukcyjnej zgodnie ze stanem istniejącym;
10) oznakowania poziomego i pionowego;
11) odtworzenia trawników wraz z pielęgnacją w okresie pierwszych
12 miesięcy obowiązywania okresu gwarancji jakości;
12) uporządkowania i doprowadzenia terenu przyległego po robotach budowlanych do stanu niepogorszonego;
13) w obrębie skrzyżowania ul. Wyspiańskiego (km 0+219,0), w poprzek przejazdu dla rowerów nie wbudowywać krawężników, zgodnie z załączonym pismem od Pełnomocnika Prezydenta Miasta Gdańska ds. Komunikacji Rowerowej.
3. O ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy będzie konieczne wykonanie innych robót, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-19 12:00
Po zmianie:
2021-11-25 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-19 12:10
Po zmianie:
2021-11-25 12:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-18
Po zmianie:
2021-12-24
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa masek ochronnych typ FFP3 z zaworem dla pracowników narażonych na kontakt z substancjami cytostatycznymi dla UCK
- Remont kuchni żłobka nr 1 w Gdańsku wraz z przebudową instalacji elektrycznej, gazowej, sanitarnej i wentylacyjnej
- Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych polegających na wymianie posadzki, wyrównaniu ścian i sufitów, położeniu gładzi gipsowych i malowaniu pomieszczeń na poziomie -1, w budynku A WETI PG.
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap I
- Dostawa zestawów linii krwi z filtrem do plazmaferezy wraz z dzierżawą aparatu do plazmaferezy - 1 szt. dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.