Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189971/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu dystrybucji sygnałów audio w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY CAPITOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 67
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-019
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 717890431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr-capitol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu dystrybucji sygnałów audio w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23fdb3c0-e2d1-476b-abbb-0dd340d0f935
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075241/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja systemu dystrybucji sygnałów na Dużej Scenie Teatru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/25/TKT/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 381000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu dystrybucji sygnałów polegająca na uzupełnieniu istniejącego systemu o dodatkowy człon, który umożliwi swobodne podłączanie sygnałów fonicznych w obrębie sceny i orkiestrionu za pomocą przyłączy sygnałowych oraz ich podział i separację galwaniczną z wykorzystaniem splittera sygnałowego. Splitter powinien zapewnić możliwość przyjęcia i podziału co najmniej 56 sygnałów wejściowych do co najmniej 3 niezależnych kompletów wyjść oraz możliwość wysłania do przyłączy nie mniej niż 16 powrotów sygnałowych.
Zamówienie polega na wykonaniu i montażu 10 szt. przyłączy sygnałowych (PS) i ułożenie okablowania pomiędzy nimi zgodnie z założeniami projektu tj.:
1) Przyłącze monitoringu PS-MON.
2) Przyłącze w amplifikatorni PS-AMP.
3) Przyłącze PS-FON (Stanowisko obsługi przedstawienia – balkon widownia).
4) Przyłącze PS-tył prawy (scena).
5) Przyłącze PS-tył lewy (scena).
6) Przyłącze PS-tył ściana prawa (scena).
7) Przyłącze PS-tył ściana lewa (scena).
8) Przyłącze PS-tył kurtyna prawa (scena).
9) Przyłącze PS-tył kurtyna lewa (scena).
10) Przyłącze PS- orkiestronu.
Dodatkowo wykonawca dostarczy:
1) Spiltter sygnałowy szt. 1. usytuowany przy stanowisku monitoringu:
- nie mniej niż 8 złączy typu socapex (96 pinów);
- nie mniej niż 8 złącza XLR3F;
- nie mniej niż 16 złączyXLR3M.
2) Stagebox 24in/8 out szt. 2. Mobilne:
- nie mniej niż 24 złącza XLR3F;
- nie mniej niż 8 złączyXLR3M;
- nie mniej niż 1 złącze typu socapex (96 pinów).
3) Przewody wieloparowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48952000-6 - System nagłaśniający
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256980,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256980,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsbud Audio sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260202855
7.3.3) Ulica: Gajdy
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-878
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256980,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: "Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu."
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
- SZP/242- 157/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 201, 202, 202A i 203 w budynku C5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9
- Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Nowodworskiej 39-41b oraz przy ul. Nowodworskiej 47-49b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dwóch przystanków autobusowych przy Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 - Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku wraz z przebudową pasa drogowego.
- "Modernizacja Średniowiecznego Zabytku - budynku Ratusza Miejskiego w Malborku - Etap II i III"
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń.
- Wykonanie robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych i modernizacyjnych 9 budynków komunalnych w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych (...)
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 72,91 m2 .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.