Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dok. projekt. – kosztorys. wzmocnienia stropu nad piwnicami oraz robót remontowych w gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Głównej 150 we Wrocławiu, zam.pod. do ZZK/NZ/241/3400/80/23 Zad.I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dok. projekt. – kosztorys. wzmocnienia stropu nad piwnicami oraz robót remontowych w gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Głównej 150 we Wrocławiu, zam.pod. do ZZK/NZ/241/3400/80/23 Zad.I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a84a7085-e837-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt
7 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w SWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego o nr ZZK-NZ/241/3400/80/23 przewidział
udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie szczegółowo opisanym w „Wytycznych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wzmocnienie stopu nad piwnicami (…)” – zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy,
2) uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu decyzji Wydziału Architektury i Zabytków Urzędu Miasta Wrocławia (zwanego dalej WAiZ UM) pozwolenia na budowę oraz potwierdzenia złożenia wniosku w WAiZ UM o wydanie zaświadczenia, że decyzja stała się ostateczna/uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych wraz z uzyskanym uzgodnieniem planowanych robót z DWKZ,
3) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych objętych opracowaną dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wawrzyniak Wojciech „MODULO”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8992117180
7.3.3) Ulica: ul. Wołowska 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 37 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Kompleksowe sprzątanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 25 we Wrocławiu. CPV 90919300-5.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 99 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury ładowania do autobusów elektrycznych.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej w miejscowości Tumlin - Węgle, ul. Grodowa 2025-2026"- z uzyskaniem ostatecznej decyzji o realizacji inwestycji drogowej (ZRID).
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń.
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienia nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Dostosowanie dróg ewakuacyjnych oraz instalacji hydrantowej do obowiązujących wymogów ppoż
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach projektu "BOATMAN: stworzenie sieci ośrodków zrównoważonej turystyki na Południowym Bałtyku powiązanych z tematem dziedzictwa morskiego"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.