eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa budynków usługowo-biurowych - połączenie funkcjonalne budynków.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynków usługowo-biurowych – połączenie funkcjonalne budynków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 507 836 531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/759217

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynków usługowo-biurowych – połączenie funkcjonalne budynków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-704cf86a-f3c6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podkarpackie Centrum Innowacji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.19.2023.PR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynków usługowo-biurowych - połączenie funkcjonalne budynków przy ul. Lenartowicza 4 i 6, 35-051 Rzeszów na potrzeby realizacji projektu pn. Podkarpackie Centrum Innowacji.
Dokumentację określającą przedmiot zamówienia i stanowiącą podstawę realizacji robót stanowią: Projekt Architektoniczno-Budowlany oraz Projekt Techniczny sporządzony przez Pracownia Projektowa Architektoniczno-Budowlana i Obsługa Inwestycyjna Orlewski, ul. Wita Stwosza 10, 35-113 Rzeszów, wraz z Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wszelkie roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem, muszą odbywać się wedle Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca, realizując prace musi zachować porządek chronologiczny wskazany w tymże dokumencie.

Zamówienie obejmuje połączenie funkcjonalne dwóch budynków usługowo-biurowych, poprzez wykonanie przebić w ścianach obu budynków, wykonanie nadproży budowlanych, montaż stolarki drzwiowej o odporności ogniowej, roboty malarskie oraz inne drobne roboty towarzyszące.

Ogólny zakres robót do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, składa się z :
a) robót rozbiórkowych,
b) robót w zakresie wznoszenia ścian i montażu nadproży,
c) robót tynkarskich i malarskich,
d) robót dot. montażu stolarki drzwiowej,
e) robót posadzkarskich i okładzinowych,
f) robót malarskich,
g) robót instalacji c.o. – drobne roboty towarzyszące,
h) robót elektrycznych – drobne roboty towarzyszące,
i) innych robót wykończeniowych towarzyszących.

Zamawiający oświadcza, iż posiada Decyzję z dnia 22.12.2022 r. dot. pozwolenia na budowę w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i z należytą starannością oraz do postępowania zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych składająca się z następujących części:
1) SST – 0 WYMAGANIA OGÓLNE
2) SST – 1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE
3) SST – 2 WYKONANIE ŚCIAN, ZAŁOŻENIE NADPROŻY
4) SST – 3 TYNKOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH
5) SST – 4 MALOWANIE ŚCIAN I SUFITÓW
6) SST – 5 POŁOŻENIE PŁYTEK CERAMICNYCH NA ŚCIANACH, PODŁOGACH I SCHODACH
7) SST – 6 MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ
8) SST – 7 MONTAŻ INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ I SANITARNEJ, INSTALACJE CENTRALNEGO
OGRZEWANIA
9) SST – 8 INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE
10) Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar
Załącznik nr 6 do SWZ – Dokumentacja projektowa, składająca się z następujących elementów:
1) Projekt techniczny i uzgodnienia
2) Projekt architektoniczno-budowlany
3) Przekrój
4) Rzut poziomu -1
5) Rzut parteru
6) Rzut I piętra
7) Rzut II piętra
8) Nadproża
Załącznik nr 7 do SWZ – Kosztorys inwestorski

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188501,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188501,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188501,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGBUD Marek Pękowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133145380

7.3.3) Ulica: K. Baczyńskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-210

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188501,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta była jedyną podlegającą ocenie w przedmiotowym postępowaniu, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, przez co cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć na jego sfinansowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.