Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00240822/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Włodawa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włodawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Al. Jana Pawła II 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (0-82) 5 721 234
1.5.8.) Numer faksu: (0-82) 5 721 234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Włodawa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64b79933-3257-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003927/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Włodawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240822/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.9.2021.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290034,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa autobusu 20 miejsc siedzących wraz z kierowcą, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim.
Zamówienie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON ) projektów w ramach obszaru D, „Programu wyrównywania różnic między regionami III„
Zamawiający wymaga, aby pojazd był fabrycznie nowy ,niezarejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, sprawny technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych
i wykonawczych, kompletny, spełniający minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 4 do SWZ), gotowy do użytkowania.
Dostarczony do siedziby Zamawiającego pojazd musi spełniać wymagania określone
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn zm.).
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną pojazdu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia w szczególności:
- dane, dokumenty i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim,
- wszystkie dokumenty sporządzone w języku polski związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m. in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych, kartę pojazdu itp.,
- książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku polskim.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony autobus bez limitu przebiegu kilometrów:
- gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 60 miesięcy,
- gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 24 miesiące.
UWAGA!!! Wyżej wymienione gwarancje stanowią kryterium oceny ofert
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.
Kolor lakieru i tapicerki siedzeń z palety barw producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 701-04-71-779
7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 43/201
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Budowa kontenerowej stacji transformatorowej oraz przyłącza kablowego średniego napięcia na terenie ZZO z zaprojektowanym i wybudowaniem automatyki przyłącza do instalacji fotowoltaicznej o mocy0,5MWh
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck
- Zakup autobusów szkolnych na potrzeby dowozu uczniów do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego prowadzonego przez Gminę Rzewnie z podziałem na dwie części
- "Zakup pojazdu na potrzeby gminnego taboru transportu drogowego"
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Pionki.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół podstawowych przez Gminę Gostynin
więcej: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.