Og³oszenie z dnia 2021-10-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00273283/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepe³nosprawnych na potrzeby Gminy W³odawa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³odawa
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Al. Jana Paw³a II 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (0-82) 5 721 234
1.5.8.) Numer faksu: (0-82) 5 721 234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina-wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepe³nosprawnych na potrzeby Gminy W³odawa”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-64b79933-3257-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00240822
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003927/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepe³nosprawnych na potrzeby Gminy W³odawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
7) Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8) Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
9) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
10) Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.
11) Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
12) Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/oraz w Czê¶ci VIII SWZ.
13) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.
14) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³
w niniejszym postêpowaniu;
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepe³nosprawnych na potrzeby Gminy W³odawa” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2018.1986 t. j. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.9.2021.MZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 290034,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa autobusu 20 miejsc siedz±cych wraz z kierowc±, przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, z mo¿liwo¶ci± przewo¿enia minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim.
Zamówienie dofinansowane ze ¶rodków Pañstwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepe³nosprawnych (PFRON ) projektów w ramach obszaru D, „Programu wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III„
Zamawiaj±cy wymaga, aby pojazd by³ fabrycznie nowy ,niezarejestrowany, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2021 roku, sprawny technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych, materia³owych
i wykonawczych, kompletny, spe³niaj±cy minimalne wymagania okre¶lone w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia (za³. nr 4 do SWZ), gotowy do u¿ytkowania.
Dostarczony do siedziby Zamawiaj±cego pojazd musi spe³niaæ wymagania okre¶lone
w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z pó¼n zm.).
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt dostarczyæ Zamawiaj±cemu pe³n± dokumentacjê techniczn± pojazdu oraz wymagan± przez prawo polskie dokumentacjê niezbêdn± do rejestracji i ubezpieczenia w szczególno¶ci:
- dane, dokumenty i informacje o poje¼dzie niezbêdne do rejestracji i ewidencji pojazdu, z których bêdzie wynikaæ dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w tym minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim,
- wszystkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku polski zwi±zane z eksploatacj± i u¿ytkowaniem pojazdu, m. in. instrukcje u¿ytkowania i obs³ugi pojazdu oraz urz±dzeñ w nim zamontowanych, kartê pojazdu itp.,
- ksi±¿kê gwarancyjn± ze szczegó³owymi warunkami gwarancyjnymi w jêzyku polskim.
Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê gwarancji na dostarczony autobus bez limitu przebiegu kilometrów:
- gwarancja na perforacjê nadwozia – nie mniej ni¿ 60 miesiêcy,
- gwarancja na pow³okê lakiernicz± – nie mniej ni¿ 24 miesi±ce.
UWAGA!!! Wy¿ej wymienione gwarancje stanowi± kryterium oceny ofert
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna siê od daty odbioru dostawy.
Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ serwis gwarancyjny na terenie Polski.
Kolor lakieru i tapicerki siedzeñ z palety barw producenta.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub wiêcej osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako kryterium wyboru i oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmuje:
1. Cena – 60 %
2. Okres gwarancji podstawowej – 20 %
3. Okres gwarancji na zabudowê – 20%
1. Cena - 60 %. Oferta z najni¿sz± kwot± za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Sposób obliczania liczby punktów za to kryterium:
cena najtañszej oferty
Nc: -------------------------- x 60 pkt = ………………… pkt
cena badanej oferty
Nc - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
2. Okres gwarancji „podstawowej” tj. na podzespo³y mechaniczne oraz elektryczne i elektroniczne (waga 20% ) – nie mo¿e byæ on krótszy ni¿ 24 miesi±ce i nie d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy od dnia odbioru koñcowego (Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesi±ce). Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji" krótszy ni¿ 24 miesi±ce lub nie wska¿e go wcale - oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji" równy lub d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy - oferta takiego Wykonawcy otrzyma 20 pkt. W przypadku podania w okresu gwarancji innego ni¿ 24 m-ce, 36 m-cy, 48 m-cy oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. Okres gwarancji bêdzie liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru.
Kryterium – „Okres gwarancji podstwowej” – poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty za okres gwarancji w skali od 0-20 pkt obliczone wg. wzoru:
- 24 miesiêcy gwarancji – 0 pkt
- 36miesiêcy gwarancji – 10 pkt
Ogp: - 48 miesiêcy gwarancji – 20pkt
Ogp - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „okres gwarancji podstawowej”
3. Okres gwarancji na zabudowê (waga 20% ) – nie mo¿e byæ on krótszy ni¿ 24 miesi±ce i nie d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy od dnia odbioru koñcowego (Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesi±ce). Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji" krótszy ni¿ 24 miesi±ce lub nie wska¿e go wcale - oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji" równy lub d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy - oferta takiego Wykonawcy otrzyma 20 pkt. W przypadku podania w okresu gwarancji innego ni¿ 24 m-ce, 36 m-cy, 48 m-cy oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. Okres gwarancji bêdzie liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru.
Kryterium – „Okres gwarancji zabudowy” – poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty za okres gwarancji w skali od 0-20 pkt obliczone wg. wzoru:
- 24 miesiêcy gwarancji – 0 pkt
- 36miesiêcy gwarancji – 10 pkt
Ogz: - 48 miesiêcy gwarancji – 20pkt
Ogz - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „okres gwarancji zabudowy”
4. £±czna ocena oferty:
P – sumaryczna ilo¶æ punktów
C - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Ogp - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „okres gwarancji podstawowej”
Ogz - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „okres gwarancji zabudowy”
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje ³±czna liczba punktów przyznanych ofercie w kryteriach „cena” , „okres gwarancji podstawowej” i „okres gwarancji zabudowy”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji podstawowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zabudowê
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wstêpnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych
na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wstêpnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego im. ks. Jana Twardowskiego we W³odawie w roku szkolny 2025/2026
- "Wykonanie kontynuacji rozwiniêcia instalacji tlenu medycznego w budynku szpitalnym "B" ze ¼ród³em zasilania w postaci zbiornika na ciek³y tlen medyczny i rezerwowej rozprê¿alni tlenu"
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu na potrzeby dowo¿enia dzieci z terenu gminy Raczki do Szko³y Podstawowej im. ¦w. Jana Paw³a II w Raczkach
- Zakup wraz z dostaw± fabrycznie nowych samochodów na potrzeby jednostek Powiatu Lwóweckiego.
- Zakup samochodu w ramach projektu "Likwidacja barier transportowych dla uczniów z niepe³nosprawno¶ciami ucz±cych siê w placówkach edukacyjnych".
- Dowóz i odwóz dzieci do szkó³ w roku szkolnym 2025/2026 wraz z opiekunami dowo¿onych i odwo¿onych dzieci.
- Zakup autobusu do przewozu osób niepe³nosprawnych dla WTZ Gilowice, w ramach obszaru D "Programu wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III"
- Zakup u¿ywanego autobusu do przewozu dzieci do szkó³ na terenie Gminy Blizanów
wiêcej: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub wiêcej osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.