eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadłówPrzebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 3

1.5.2.) Miejscowość: Radłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 343599005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fae53dd-7545-4d5a-8ba5-7f39277be6a9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fae53dd-7545-4d5a-8ba5-7f39277be6a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022645/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZPŚ.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12968071,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą:
„Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach”.

2. W ramach przedmiotu zamówienia zostaną wykonane w szczególności następujące prace:

2.1. budowa nowych obiektów:

2.1.1. sitopiaskownik (obiekt nr 01),
2.1.2. zbiornik retencyjny (podziemny – obiekt nr 03A),
1.1.3. reaktor biologiczny (powierzchniowy – obiekt nr 04A),
1.1.4. reaktor biologiczny (powierzchniowy – obiekt nr 04B),
1.1.5. zbiornik zagęszczenia osadu (obiekt nr 06A),
1.1.6. pompownia osadu (obiekt nr 06B),
1.1.7. zbiornik stabilizacji osadu (obiekt nr 07),
1.1.8. stanowisko mobilnej instalacji odwadniania (obiekt nr 08),
1.1.9. studnia pomiarowa do pomiaru przepływu ścieków oczyszczonych (obiekt nr 10),
1.1.10. biofiltr powietrza (obiekt nr 12),
1.1.11. agregat prądotwórczy (obiekt nr 13),
1.1.12. rurociągi i przewody kablowe,
1.1.13. ciągi komunikacyjne,
1.1.14. nowe ogrodzenie od strony frontowej;

1.2. przebudowa, rozbudowa, remont istniejących obiektów:

2.2.1. pompownia ścieków (obiekt nr 2),
2.2.2. staw stabilizacyjny (obiekt nr 05),
2.2.3. stacja zlewna ścieków dowożonych (obiekt nr 09),
2.2.4. budynek techniczny (obiekt nr 11);

1.3. rozbiórka istniejących obiektów:

2.3.1. stacja zlewcza ścieków dowożonych (kontener do przeniesienia),
2.3.2. krata koszowa,
2.3.3. komora pomiarowa,
2.3.4. reaktor biologiczny,
2.3.5. poletka odwadniające osadu,
2.3.6. rurociągi i przewody kablowe,
2.3.7. ciągi komunikacyjne.

3. Zamawiający posiada następujące ostateczne decyzje dotyczące inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia:
3.1. decyzję nr PO.ZUZ.5.4210.581.2021.JW Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu z dnia 04 listopada 2021 r. w sprawie udzielenia Gminie Radłów pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną polegającą na wprowadzaniu oczyszczonych ścieków komunalnych o charakterze bytowym do urządzenia wodnego – rowu melioracyjnego,
3.2. decyzję nr IZPŚ.6220.4.2022 Wójta Gminy Radłów z dnia 09 listopada 2022 r. o środowiskowych uwarunkowaniach,
3.3. decyzję nr GKPN.6733.1.2023 Wójta Gminy Radłów z dnia 21 lutego 2023 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3.4. decyzję nr 164-IV/2023 (zn. spr. AB.6740.115.2023) Starosty Oleskiego z dnia 02 czerwca 2023 r. w sprawie zatwierdzenia projektu zagospodarowania działki i projektu architektoniczno-budowlanego oraz udzielenia pozwolenia na budowę dla Gminy Radłów obejmujące przebudowę z rozbudową gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Sternalice, gm. Radłów na działce o nr ewid. 1257.

4. Na inwestycję zostały opracowane następujące dokumentacje projektowe sporządzone przez Biuro Projektów Gospodarki Wodno-Ściekowej „HYDROSAN” spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością w Gliwicach:
4.1. Projekt architektoniczno-budowlany na „Przebudowę i rozbudowę gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach”,
4.2. Projekt zagospodarowania terenu,
4.3. Projekt techniczny - branża technologiczna i instalacyjna,
4.4. Projekt techniczny – architektura + konstrukcja,
4.5. Projekt techniczno-wykonawczy – branża elektryczna i AKPiA,
4.6. Projekt techniczny – branża drogowa.

5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany przedmiarem, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ - OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252140-1 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

18453000-9 - Zamki błyskawiczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12149694,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13828526,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12149694,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Kraków Spólka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085487

7.3.3) Ulica: Konstantego Brandla 1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-732

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne i AKPIA
Roboty ogólnobudowlane
Część robót technologicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12149694,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.