Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00214084/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Zawady
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminapopow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminapopow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bced552f-b1ac-43d0-a48c-74a78745ea0e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bced552f-b1ac-43d0-a48c-74a78745ea0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015195/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) dowóz dzieci do szkół w Wąsoszu i Więckach z miejscowości: Brzózki, Nowa Wieś, Kule, Antonie, Płaczki, Lelity, Marianów, Annolesie, Wrzosy
b) dowóz dzieci do szkół w Rębielicach Królewskich i Popowie z miejscowości: Kamieńszczyzna Florianów, Dąbrówka.
c) dowóz osób niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Działoszynie.
4) Dzienna maksymalna ilość kilometrów za dowóz dzieci do szkół (rozdz. 3, pkt 3a i 3b) - 210 km;
5) Stawka za dowóz osób niepełnosprawnych – dzienna.
6) Maksymalna liczba uczniów niepełnosprawnych 11 dzieci w tym 2 na wózkach
7) Maksymalna liczba uczniów na jednym kursie – 29 osób.
8) Dowóz uczniów do szkoły (rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 630, przyjazd do szkoły najpóźniej na godz. 745) oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć (ok. godz. 1345 – 1500) odbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów i godzin uzgodnionych z Zamawiającym.
9) Usługa świadczenia przewozów związanych z wyjazdami uczniów na: wycieczki, zawody szkolne, konkursy, itp. – w miarę potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze stawką określoną w umowie zawartej na podstawie oferty złożonej w ramach niniejszego postępowania.
10) Usługa dowozu i odwozu będzie realizowana – w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027, tylko w miesiącach szkolnych, bez miesięcy wakacyjnych, bez ferii zimowych i dni przerw świątecznych;
11) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego, do którego posiada tytuł prawny, w czasie do 60 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu.
12) Szczegółowy rozkład godzin dowozu i odwozu oraz tras będą ustalane z Zamawiającym;
13) Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 autobusami bądź busami oraz dwoma pojazdami przeznaczonymi i przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych;
14) Pojazdy wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne okresowe badania techniczne potwierdzające sprawność techniczną pojazdów, rok produkcji nie starsze niż z 2018 roku, z normą spalin EURO 6;
15) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, i obowiązującymi przepisami, w szczególności BHP i Prawa o ruchu drogowym;
16) Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci zgodnie z trasami przejazdu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy.
17) W przypadkach nadzwyczajnych [np. strajki, klęski żywiołowe, nauka zdalna] jak również w przypadku ograniczeń epidemicznych spowodowanych m.in. wirusem SARS-CoV-2 dowóz nie odbywa się lub będzie stosownie zmodyfikowany/organiczny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1328,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4794,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1328,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Kolumb Biuro Podróży
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740017773
7.3.3) Ulica: ul. Długosza 2
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1328,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-25PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozu uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów.
- Świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Narol oraz ich odwożenie wraz z zabezpieczeniem opiekunów podczas przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych z terenu gminy Ostroróg (II)
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Będków na zajęcia szkolne w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Będkowie i w placówkach oświatowych położonych poza Gminą Będków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.