eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujsoły › Remonty dróg leśnych - usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO UJSOŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Huberta 2

1.5.2.) Miejscowość: Ujsoły

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 864 73 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/aktualnosci

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93c67a34-10d1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Remont drogi leśnej „Do Królowej” w leśnictwie Morgi

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Morgi.

Droga przebiega przez działki nr 18031/1, 18030.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Dane charakterystyczne przyjętych rozwiązań technicznych
- Długość do przebudowy – 300,0 mb
- Szerokość pasa drogowego – 4,00 - 6,00 m
- Szerokość jezdni – 3,00 m
- Szerokość poboczy zmienna – 0,40- 0,80 m
- Konstrukcja nawierzchni drogi :
a) warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego fr 32-63 mm o gr. 25 cm
b) warstwa górna nawierzchni z tłucznia kamiennego frakcji 0-32 mm, grubość warstwy 10 cm
c) pobocza z tłucznia kamiennego fr. 32-63 mm o gr. 10 cm
- Konstrukcja placów składowych :
a) warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego fr 32-63 mm o gr. 30 cm
b) warstwa górna nawierzchni z tłucznia kamiennego frakcji 0-32 mm, grubość warstwy 10 cm
- Wodospusty drewniane – drążone 6 sztuk wodospustów drewnianych o dł. 6,0-7,0 m, które należy zabudować na drodze w zależności od spadku w uzgodnieniu z Inwestorem. Wodospusty należy ułożyć pod kątem 30 stopni w stosunku do osi drogi i odprowadzić je zgodnie z ukształtowaniem terenu w kierunku naturalnego spadku,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 273930,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Remont drogi leśnej nr 31 wzdłuż kaszycy w leśnictwie Glinka

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Glinka.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 40,0 mb i szerokości 3,00 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm
- Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego na całej szerokości
- Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 15041,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Remont drogi leśnej nr 34 w leśnictwie Glinka

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Glinka.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 250,0 mb i szerokości 3,00 m.

Remont obejmuje roboty budowalne w szczególności w zakresie:
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie głębokości 35 cm,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12 cm ,
- Rozbiórkę wodospustów drewnianych o dł. 5,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 63701,21 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Remont drogi leśnej nr 40 w leśnictwie Plaskurówka

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Rajcza i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Plaskurówka.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości łącznej 650,0 mb i szerokości 3,5 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
- Naprawa uszkodzeń w konstrukcji drogi tłuczniowej.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie głębokości 20 cm.
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 106552,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Remont drogi leśnej „Dziurowa” w leśnictwie Okrągłe

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowości Złatna i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Okrągłe.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej od 0+000 do 0+235 o długości 235,0 mb i szerokości 3,0 m.

Remont obejmuje roboty budowalne w szczególności w zakresie:
- Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
- Naprawę uszkodzeń w konstrukcji drogi tłuczniowej wraz ze zmiałowaniem. Odcinek o długości 170,0 mb.
- Wzmocnienia istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie głębokości 20 cm pod ułożenie płyt YOMB
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 59139,81 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Remont składu drewna w leśnictwie Morgi

Skład drewna przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowości Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Morgi.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje powierzchnię 564,0 m2

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechaniczne karczowanie pni.
- Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami.
- Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 118669,87 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Remont mostu na drodze leśnej „Do Klina” w leśnictwie Cicha

Remontowany most zlokalizowany jest na drodze leśnej „Do Klina” terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Cicha.

Podstawowe parametry mostu
- Rozpiętość w świetle podpór Lt=6,10 m
- Długość całkowita obiektu Lc=8,80 m
- Przekrój poprzeczny na moście - jezdnia 4,20 m, kapy chodnikowe 2 x 0,40 m
- Całkowita szerokość na obiekcie 5,00 m

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności:
- Wymianę zniszczonych/wyeksploatowanych elementów zniszczonego pomostu oraz najazdów do obiektu.
- Remont pomostu czyli płytę żelbetową zespoloną z dźwigarami stalowymi.
- Umocnienie przyczółków po obu stronach mostu.
- Odtworzenie zniszczonych skrzydeł.
- Ułożenie nawierzchni na dojazdach do mostu.

Na czas prowadzenia robót należy zapewnić objazd w postaci przepustu wraz z nawierzchnią objazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 147908,21 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Remont barier oraz nawierzchni na moście „Jakubków” na drodze leśnej w leśnictwie Złatna.

Most którego bariery i nawierzchnia przeznaczone są do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Złatna.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm.
- Ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm.
- Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu średnio 8 cm.
- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm.
- Naprawę elementów pochylonych.
- Miniowanie krat i balustrad z prętów prostych.
- Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 11988,59 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – Zabezpieczenie korpusu drogi leśnej nr 2 w leśnictwie Nickulina.

Korpus drogi leśnej przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Rajcza i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Nickulina.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Wykonanie konstrukcji drewnianej z wyrębami z drewna okrągłego
- Wykonanie kaszyc drewniano – kamiennych skrzyniowych klamrowanych o wysokość od 0,5 m do 1,1 m , szer.1,20 m i długości łącznej 50,0 m.
- Wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu.
- Zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli sztucznych w nasypach.
- Obsypanie korony kaszycy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 84829,81 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Odbudowa uszkodzonych murów na drodze leśnej nr 31 w leśnictwie Glinka.

Korpus drogi leśnej przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Glinka.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy. Do wypełnienia koszy przyjęto materiałem kamiennym.
- Wykonanie drenażu za koszami kamienno - siatkowymi - podsypka filtracyjna w gotowym wykopie wykonana z gotowego kruszywa.
- Wykonanie drenażu rurowego jednorzędowego (dren francuski - zawinięty w geowłókninie) w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym - rury perforowane o śr. nom. 110 mm.
- Wykonanie 5 szt. ścian oporowych grubości u podstawy 1,0 m do 0,50 m w szczycie i długości 1,2 m , wysokość 6,0 m układanych na zaprawie cementowej z kamienia łupanego.
- Wykonanie wzmocnień wzdłuż istniejącego muru wraz z jego kotwieniem do istniejącego muru.
- Wykonanie spoinowania murów kamiennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 73266,96 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Wykonanie i montaż drewnianych wodospustów na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły.

Przeznaczone do wymiany wodospusty zlokalizowane są na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki i znajdują się na terenie 15 leśnictw Nadleśnictwa Ujsoły.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa dróg leśnych bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Rozbiórki 200 sztuk uszkodzonych wodospustów drewnianych o dł. 6,0 m.
- Zabudowy 200 sztuk nowych wodospustów drewnianych,
w tym:
podsypka tłuczniowa [tłuczeń 6-20 mm], zamontowanie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego z drewna świerkowego, obsypanie wodospustu tłuczniem [tłuczeń 6-20 mm] wraz z zagęszczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 153156,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299994,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311284,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299994,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stopka Bartłomiej Firma Usługowo-Handlowa "BATEX" 34-350 ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532285709 REGON 240898481

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenie 12

7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299994,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17948,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21796,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21796,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21796,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67712,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77994,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67712,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67712,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98999,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114538,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98999,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stopka Bartłomiej Firma Usługowo-Handlowa "BATEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532285709 REGON 240898481

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenie 12

7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98999,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60058,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70925,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60058,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60058,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127999,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156460,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127999,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stopka Bartłomiej Firma Usługowo-Handlowa "BATEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532285709 REGON 240898481

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenie 12

7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127999,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180999,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208402,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208402,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208402,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15655,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15655,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15655,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15655,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63404,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89227,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89227,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89227,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82331,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82331,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82331,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82331,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171366,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196924,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196924,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196924,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.