eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujsoły › Remonty dróg leśnych - usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO UJSOŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Huberta 2

1.5.2.) Miejscowość: Ujsoły

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 864 73 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93c67a34-10d1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/aktualnosci

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W zakresie składania ofert
1) miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal

2. W zakresie komunikacji z Wykonawcami:
poczta elektroniczna: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl

3. Adres strony internetowej: https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/aktualnosci

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez miniPortal) – zobowiązany jest zapoznać
się z instrukcjami użytkowników miniPortalu - dostępnymi pod adresem „Instrukcji użytkownika",
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

2. Złożenie oferty poprzez miniPortal oznacza akceptację regulaminu miniPortalu dostępnego pod
adresem https://miniportal.uzp.gov.pl,

3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu wskazane są na stronie internetowej
miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl

4. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Prawa zamówień publicznych, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

5. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Remont drogi leśnej „Do Królowej” w leśnictwie Morgi

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Morgi.

Droga przebiega przez działki nr 18031/1, 18030.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Dane charakterystyczne przyjętych rozwiązań technicznych
- Długość do przebudowy – 300,0 mb
- Szerokość pasa drogowego – 4,00 - 6,00 m
- Szerokość jezdni – 3,00 m
- Szerokość poboczy zmienna – 0,40- 0,80 m
- Konstrukcja nawierzchni drogi :
a) warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego fr 32-63 mm o gr. 25 cm
b) warstwa górna nawierzchni z tłucznia kamiennego frakcji 0-32 mm, grubość warstwy 10 cm
c) pobocza z tłucznia kamiennego fr. 32-63 mm o gr. 10 cm
- Konstrukcja placów składowych :
a) warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego fr 32-63 mm o gr. 30 cm
b) warstwa górna nawierzchni z tłucznia kamiennego frakcji 0-32 mm, grubość warstwy 10 cm
- Wodospusty drewniane – drążone 6 sztuk wodospustów drewnianych o dł. 6,0-7,0 m, które należy zabudować na drodze w zależności od spadku w uzgodnieniu z Inwestorem. Wodospusty należy ułożyć pod kątem 30 stopni w stosunku do osi drogi i odprowadzić je zgodnie z ukształtowaniem terenu w kierunku naturalnego spadku,

4.2.5.) Wartość części: 273930,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Remont drogi leśnej nr 31 wzdłuż kaszycy w leśnictwie Glinka

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Glinka.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 40,0 mb i szerokości 3,00 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm
- Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego na całej szerokości
- Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m

4.2.5.) Wartość części: 15041,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Remont drogi leśnej nr 34 w leśnictwie Glinka

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Glinka.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 250,0 mb i szerokości 3,00 m.

Remont obejmuje roboty budowalne w szczególności w zakresie:
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie głębokości 35 cm,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12 cm ,
- Rozbiórkę wodospustów drewnianych o dł. 5,0 m.

4.2.5.) Wartość części: 63701,21 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Remont drogi leśnej nr 40 w leśnictwie Plaskurówka

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Rajcza i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Plaskurówka.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości łącznej 650,0 mb i szerokości 3,5 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
- Naprawa uszkodzeń w konstrukcji drogi tłuczniowej.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie głębokości 20 cm.
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm

4.2.5.) Wartość części: 106552,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Remont drogi leśnej „Dziurowa” w leśnictwie Okrągłe

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowości Złatna i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Okrągłe.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej od 0+000 do 0+235 o długości 235,0 mb i szerokości 3,0 m.

Remont obejmuje roboty budowalne w szczególności w zakresie:
- Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
- Naprawę uszkodzeń w konstrukcji drogi tłuczniowej wraz ze zmiałowaniem. Odcinek o długości 170,0 mb.
- Wzmocnienia istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie głębokości 20 cm pod ułożenie płyt YOMB
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm.

4.2.5.) Wartość części: 59139,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Remont składu drewna w leśnictwie Morgi

Skład drewna przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowości Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Morgi.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje powierzchnię 564,0 m2

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechaniczne karczowanie pni.
- Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami.
- Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm

4.2.5.) Wartość części: 118669,87 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Remont mostu na drodze leśnej „Do Klina” w leśnictwie Cicha

Remontowany most zlokalizowany jest na drodze leśnej „Do Klina” terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Cicha.

Podstawowe parametry mostu
- Rozpiętość w świetle podpór Lt=6,10 m
- Długość całkowita obiektu Lc=8,80 m
- Przekrój poprzeczny na moście - jezdnia 4,20 m, kapy chodnikowe 2 x 0,40 m
- Całkowita szerokość na obiekcie 5,00 m

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności:
- Wymianę zniszczonych/wyeksploatowanych elementów zniszczonego pomostu oraz najazdów do obiektu.
- Remont pomostu czyli płytę żelbetową zespoloną z dźwigarami stalowymi.
- Umocnienie przyczółków po obu stronach mostu.
- Odtworzenie zniszczonych skrzydeł.
- Ułożenie nawierzchni na dojazdach do mostu.

Na czas prowadzenia robót należy zapewnić objazd w postaci przepustu wraz z nawierzchnią objazdu.

4.2.5.) Wartość części: 147908,21 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Remont barier oraz nawierzchni na moście „Jakubków” na drodze leśnej w leśnictwie Złatna.

Most którego bariery i nawierzchnia przeznaczone są do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Złatna.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm.
- Ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm.
- Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu średnio 8 cm.
- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm.
- Naprawę elementów pochylonych.
- Miniowanie krat i balustrad z prętów prostych.
- Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych

4.2.5.) Wartość części: 11988,59 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – Zabezpieczenie korpusu drogi leśnej nr 2 w leśnictwie Nickulina.

Korpus drogi leśnej przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Rajcza i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Nickulina.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Wykonanie konstrukcji drewnianej z wyrębami z drewna okrągłego
- Wykonanie kaszyc drewniano – kamiennych skrzyniowych klamrowanych o wysokość od 0,5 m do 1,1 m , szer.1,20 m i długości łącznej 50,0 m.
- Wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu.
- Zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli sztucznych w nasypach.
- Obsypanie korony kaszycy.

4.2.5.) Wartość części: 84829,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Odbudowa uszkodzonych murów na drodze leśnej nr 31 w leśnictwie Glinka.

Korpus drogi leśnej przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Glinka.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy. Do wypełnienia koszy przyjęto materiałem kamiennym.
- Wykonanie drenażu za koszami kamienno - siatkowymi - podsypka filtracyjna w gotowym wykopie wykonana z gotowego kruszywa.
- Wykonanie drenażu rurowego jednorzędowego (dren francuski - zawinięty w geowłókninie) w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym - rury perforowane o śr. nom. 110 mm.
- Wykonanie 5 szt. ścian oporowych grubości u podstawy 1,0 m do 0,50 m w szczycie i długości 1,2 m , wysokość 6,0 m układanych na zaprawie cementowej z kamienia łupanego.
- Wykonanie wzmocnień wzdłuż istniejącego muru wraz z jego kotwieniem do istniejącego muru.
- Wykonanie spoinowania murów kamiennych.

4.2.5.) Wartość części: 73266,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Wykonanie i montaż drewnianych wodospustów na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły.

Przeznaczone do wymiany wodospusty zlokalizowane są na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki i znajdują się na terenie 15 leśnictw Nadleśnictwa Ujsoły.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa dróg leśnych bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Rozbiórki 200 sztuk uszkodzonych wodospustów drewnianych o dł. 6,0 m.
- Zabudowy 200 sztuk nowych wodospustów drewnianych,
w tym:
podsypka tłuczniowa [tłuczeń 6-20 mm], zamontowanie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego z drewna świerkowego, obsypanie wodospustu tłuczniem [tłuczeń 6-20 mm] wraz z zagęszczeniem.

4.2.5.) Wartość części: 153156,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty
b) Przedłożenie okresu gwarancji .

2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.

4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.

5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:
a) Cena (C) –waga 60 %,
b) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Prawa zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór w/w oświadczenia dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem przypadku o którym mowa w pkt. 2.2.2. SWZ, tj.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów (przedmiotowych środków dowodowych) potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia).
Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w zakresie Części 1, 7 i 11 zamówienia.

2. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w zakresie Części 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 i 10 zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.