eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojna › "Dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362189741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KLASZTORNA

1.5.2.) Miejscowość: Chojna

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 885130170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sgdo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://joomla.sgdo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://joomla.sgdo.pl/index.php/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00dcf55c-4309-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266087/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności odpadów wielkogabarytowych – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
3. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy.
6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia pod miejsce wskazane przez Zamawiającego wskazane w SOPZ stanowiącym zał. nr 6 do SWZ w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00.
7. Dla dostarczonych pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w SOPZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności odpadów wielkogabarytowych – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
3. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy.
6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia pod miejsce wskazane przez Zamawiającego wskazane w SOPZ stanowiącym zał. nr 6 do SWZ w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00.
7. Dla dostarczonych pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w SOPZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ III - Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności odpadów wielkogabarytowych – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
3. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy.
6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia pod miejsce wskazane przez Zamawiającego wskazane w SOPZ stanowiącym zał. nr 6 do SWZ w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00.
7. Dla dostarczonych pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w SOPZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności zmieszanych i pozostałości z sortowania – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
3. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy.
6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia pod miejsce wskazane przez Zamawiającego wskazane w SOPZ stanowiącym zał. nr 6 do SWZ w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00.
7. Dla dostarczonych pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w SOPZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W przedmiotowym postępowaniu termin do składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2021r. - do unieważnienia dochodzi zatem przed upływem terminu do składania ofert, na skutek wystąpienia okoliczności wskazujących na brak możliwości dalszego prowadzenia postępowania za pomocą platformy wskazanej w dokumentach zamówienia tj. za pomocą Miniportalu, co spowodowane jest technicznym brakiem możliwości skorzystania ze skrzynki ePUAP Zamawiającego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W przedmiotowym postępowaniu termin do składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2021r. - do unieważnienia dochodzi zatem przed upływem terminu do składania ofert, na skutek wystąpienia okoliczności wskazujących na brak możliwości dalszego prowadzenia postępowania za pomocą platformy wskazanej w dokumentach zamówienia tj. za pomocą Miniportalu, co spowodowane jest technicznym brakiem możliwości skorzystania ze skrzynki ePUAP Zamawiającego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W przedmiotowym postępowaniu termin do składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2021r. - do unieważnienia dochodzi zatem przed upływem terminu do składania ofert, na skutek wystąpienia okoliczności wskazujących na brak możliwości dalszego prowadzenia postępowania za pomocą platformy wskazanej w dokumentach zamówienia tj. za pomocą Miniportalu, co spowodowane jest technicznym brakiem możliwości skorzystania ze skrzynki ePUAP Zamawiającego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W przedmiotowym postępowaniu termin do składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2021r. - do unieważnienia dochodzi zatem przed upływem terminu do składania ofert, na skutek wystąpienia okoliczności wskazujących na brak możliwości dalszego prowadzenia postępowania za pomocą platformy wskazanej w dokumentach zamówienia tj. za pomocą Miniportalu, co spowodowane jest technicznym brakiem możliwości skorzystania ze skrzynki ePUAP Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.