Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00258234/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
- 2022/BZP 00270482/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00316992/01 - Wynik z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy materiałów do gastroskopii i kolanoskopii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 126308059
1.4.8.) Numer faksu: 126308059
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272702
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00258234/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :
10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów,
10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,
10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu),
10.1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane,
10.1.6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na Cześć nr 1,2,4,5,6,8,9,11,12,13 egzemplarze zaoferowanych produktów w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania oceny jakościowej. Wymagana ilość egzemplarzy produktów: (zalecane jest wypełnienie Załącznika nr 5 do SWZ wykaz próbek).
Część nr 1: Ch - 20 – 1 szt – poz. 1
Część nr 2: 1 szt
Część nr 4: Ch - 22 poz. 1 – 1 szt
Część nr 5: Ch - 22 poz. 1 – 1 szt
Część nr 6: poz. 1 – 1 szt.
Część nr 8: poz. 1 – po 5 szt : łyżeczki owalne z okienkiem i igłą – 5 szt. (długość 1550 mm – gastroskopowe), łyżeczki owalne z okienkiem i igłą (długość 2300 mm – kolonoskopowe) – 5szt.
Czesc nr 9 poz. 1 – 2 szt.
Część nr 11: poz. 2 – 1 szt.,
Część nr 12: Ch - 22 poz. 1 – 1 szt
Część nr 13: poz. 1 – 1 szt.,
PRÓBKI NALEŻY OPISAĆ NUMEREM SPRAWY I NAZWĄ POSTĘPOWANIA tj:
PRÓBKI do postępowania pn. Dostawy materiałów do gastroskopii i kolanoskopii
Sprawa nr: 52/ZP/2022
Egzemplarz produktu zostanie wykorzystany do oceny jakościowej i nie podlega zwrotowi. Egzemplarze produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Na podstawie art. 65 ust. 1 pkt.4 Pzp próbki są składane z wyłączeniem zapisów o elektronizacji, należy je złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt 24.3 SIWZ.
termin i miejsce składania próbek (opisane numerem i nazwą postępowania!) do dnia 25.07.2022 roku do godz. 09:00, Kancelaria Szpitala (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 08.00- 14.00 – Prób ki są składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 poz. 106, 138,650, 1118 i 1629) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Po zmianie:
10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :
10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów,
10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,
10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu),
10.1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane,
10.1.6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na Cześć nr 1,2,4,5,6,8,9,11,12,13 egzemplarze zaoferowanych produktów w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania oceny jakościowej. Wymagana ilość egzemplarzy produktów: (zalecane jest wypełnienie Załącznika nr 5 do SWZ wykaz próbek).
Część nr 1: Ch - 20 – 1 szt – poz. 1
Część nr 2: 1 szt
Część nr 4: Ch - 22 poz. 1 – 1 szt
Część nr 5: Ch - 22 poz. 1 – 1 szt
Część nr 6: poz. 1 – 1 szt.
Część nr 8: poz. 1 – po 5 szt : łyżeczki owalne z okienkiem i igłą – 5 szt. (długość 1550 mm – gastroskopowe), łyżeczki owalne z okienkiem i igłą (długość 2300 mm – kolonoskopowe) – 5szt.
Czesc nr 9 poz. 1 – 2 szt.
Część nr 11: poz. 2 – 1 szt.,
Część nr 12: Ch - 22 poz. 1 – 1 szt
Część nr 13: poz. 1 – 1 szt.,
PRÓBKI NALEŻY OPISAĆ NUMEREM SPRAWY I NAZWĄ POSTĘPOWANIA tj:
PRÓBKI do postępowania pn. Dostawy materiałów do gastroskopii i kolanoskopii
Sprawa nr: 52/ZP/2022
Egzemplarz produktu zostanie wykorzystany do oceny jakościowej i nie podlega zwrotowi. Egzemplarze produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Na podstawie art. 65 ust. 1 pkt.4 Pzp próbki są składane z wyłączeniem zapisów o elektronizacji, należy je złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt 24.3 SIWZ.
termin i miejsce składania próbek (opisane numerem i nazwą postępowania!) do dnia 29.07.2022 roku do godz. 09:00, Kancelaria Szpitala (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 08.00- 14.00 – Prób ki są składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 poz. 106, 138,650, 1118 i 1629) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Renowacja pomnika Czynu Zbrojnego Proletariatu Krakowa.
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- Dostawa serwera NAS dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO PRZEZSKÓRNEJ WERTEBROPLASTYKI TRZONU KRĘGOWEGO - MAŁOINWAZYJNY ZESTAW DO PLASTYKI TRZONÓW KRĘGOSŁUPA
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa produktów dla pracowni endoskopowej oraz różnych wyrobów medycznych
- Doposażenie w zestaw endoskopowy Pracowni Endoskopii Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych oraz środków dezynfekcyjnych
- Zakup i dostawa urządzeń medycznych: rejestratory ciśnienia BTL i ASPEL, cystofiberoskop, spirometr, stanowisko rejestracji badań EEG, na potrzeby SPSK im. Prof. W. Orłowskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.