eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a w Dzielnicy Białołęka w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a w Dzielnicy Białołęka w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70244966-319f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a w Dzielnicy Białołęka w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70244966-319f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w zakresie stwierdzonych deficytów realizowane w Przedszkolu z oddziałami integracyjnymi 430 w Dzielnicy Białołęka w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna w ramach projektu „Podróż poza horyzonty - Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi 430”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242479/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.43.2021.MLU.MRO/ TP1_u

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 118300 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia i termin jego realizacji
1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości, prac towarzyszących usłudze.
3) Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia osoby realizujące zamówienie były ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zgodnie z wymogami wzoru umowy.
2.4. Wspólny Słownik Zamówień CPV
Główny kod CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.5. Termin realizacji zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
Zajęcia będą prowadzone z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie
z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.
Za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.6. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.7. Gwarancja jakości
Nie dotyczy.
2.8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia i termin jego realizacji
1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości, prac towarzyszących usłudze.
3) Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia osoby realizujące zamówienie były ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zgodnie z wymogami wzoru umowy.
2.4. Wspólny Słownik Zamówień CPV
Główny kod CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.5. Termin realizacji zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
Zajęcia będą prowadzone z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie
z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.
Za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.6. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.7. Gwarancja jakości
Nie dotyczy.
2.8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23100 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia i termin jego realizacji
1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości, prac towarzyszących usłudze.
3) Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia osoby realizujące zamówienie były ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zgodnie z wymogami wzoru umowy.
2.4. Wspólny Słownik Zamówień CPV
Główny kod CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.5. Termin realizacji zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
Zajęcia będą prowadzone z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie
z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.
Za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.6. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.7. Gwarancja jakości
Nie dotyczy.
2.8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23100 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Opis Przedmiotu Zamówienia i termin jego realizacji
1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości, prac towarzyszących usłudze.
3) Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia osoby realizujące zamówienie były ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zgodnie z wymogami wzoru umowy.
2.4. Wspólny Słownik Zamówień CPV
Główny kod CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.5. Termin realizacji zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
Zajęcia będą prowadzone z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie
z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.
Za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.6. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.7. Gwarancja jakości
Nie dotyczy.
2.8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23100 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie oferty podlegają odrzuceniu. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia oświadczeń i wyjaśnień zgodnie z zasadami komunikacji opisanymi w SWZ (poprzez platformę zakupową). Wykonawca nie złożył oświadczeń w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.