eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup (dostawa) wraz z montażem i przekazaniem do eksploatacji systemu parkingowego oraz usługa serwisowa i administrowania parkingu na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu Filia nr 1



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup (dostawa) wraz z montażem i przekazaniem do eksploatacji systemu parkingowego oraz usługa serwisowa i administrowania parkingu na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu Filia nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cwiertka@lutycka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.lutycka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup (dostawa) wraz z montażem i przekazaniem do eksploatacji systemu parkingowego oraz usługa serwisowa i administrowania parkingu na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu Filia nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37e80def-cee9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082933/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Montaż i zorganizowanie parkingu oraz usługa serwisowa i administrowanie płatnego parkingu na terenie Filii nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZW/DZP/34/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ / Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej: OPZ), na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu:
- 3 szt. parkomatu
- 2 szt. kamer typu ANPR lub równoważny
- 2 szt. szlabanów z modułem wypięcia ramienia, zwalniania przy pomocy sprzęgła,
- 2 szt. tablic informacyjnych LED
- systemu RFID w zakresie UHF lub równoważny
- systemu Interkom
- systemu oprogramowania zarządzającego obiektem parkingowym wraz z 3 letnią licencją.
- regulaminów.
Szczegółowy opis i minimalnych parametrów zawarty jest w OPZ.
Wykonawca zobowiązany jest do integracji zainstalowanych urządzeń i uruchomienia systemu płatnego parkingu w terminie 10 tygodni od dnia podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie również do:
- zapewnienia niezbędnego serwisu urządzeń
- utrzymania bazy danych oraz gromadzenie w niej danych systemowych
- prowadzenie całodobowego centrum przyjmowania i realizacji zgłoszeń serwisowych oraz zdalnego nadzoru nad obiektem przez centrum obsługi (infolinię)
Termin wykonania montażu systemu parkingowego 10 tygodni od dnia podpisania umowy na podstawie protokołu odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288862,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349518,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288862,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekt Parking Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302422078

7.3.3) Ulica: Ul. Drużbickiego 11

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-693

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. System windykacyjny i do obsługi kontroli EXEK, system płatności przez telefon komórkowy – aplikacja moBILET - Mobile Traffic DATA
2.Dostawa parkomatów-EMPROX


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288862,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.