Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00197269/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00201522/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830466865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chopina 16A
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pup.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pupmielec.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aecbf213-6ff9-44d7-8970-0fc7905271161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aecbf213-6ff9-44d7-8970-0fc790527116
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094955/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników PUP w Mielcu w ramach projektu pt. „Profesjonalne kadry w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu" dofinansowanego UE z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Profesjonalne kadry w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu", w ramach naboru nr FEPK.07.06-IP.01-001/24, Priorytet 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197269
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.261-1-SK/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 224516,38 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160979,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu mających na celu dostosowanie umiejętności i kwalifikacji zawodowych do potrzeb rynku pracy oraz na rzecz przepływów na rynku pracy.
2. W szkoleniach będą uczestniczyć zarówno pracownicy objęci projektem pt. „Profesjonalne kadry w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu", realizowanym przez zamawiającego, a który jest dofinansowany przez Unię Europejską z programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, w ramach naboru nr FEPK.07.06-IP.01-001/24, Priorytet 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.6 Wsparcie Publicznych Służb Zatrudnienia oraz innych Instytucji rynku pracy, jak również pozostali pracownicy nie objęci wyżej wymienionym Projektem.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (załącznik numer 2 do specyfikacji warunków zamówienia) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik numer 1 do specyfikacji warunków zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76672,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76672,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Beata Barwinek i Roksana Zamoyska wspólniczki spółki cywilnej "Agencja Rozwoju Personalnego S-Kadra"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Beata Barwinek i Roksana Zamoyska wspólniczki spółki cywilnej "Agencja Rozwoju Personalnego S-Kadra"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260560631
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-312
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76672,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 134R w km 0+000÷0+590,30 w m. Padew Narodowa"
- "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 152R klasy "Z" - zbiorczej Borowa -Czermin - Wola Mielecka - Kiełków - Przecław od kilometra 21+525,10 km 22+186,00 (ETAP II) w m. Kiełków"
- Dostawa wyposażenia klasopracowni służącej kształceniu w zawodzie technik elektryk w ramach projektu Poprawa bazy dydaktycznej oraz infrastruktury szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Mielecki
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Mielec w roku 2025
- Dostawa betonu
- Dostawa śmieciarki napędzanej ON
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj - usługi
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum" - drugie postępowanie
- Kompleksowa organizacja dziewięciu dwudniowych szkoleń realizowanych w ramach projektu pn. "Wsparcie beneficjentów Programu FEDS 2021-2027 EFS+".
- Zakup dostępu do platformy e-learningowej z przeznaczeniem do samodzielnej nauki języka angielskiego na poziomach A1 - C2 dla pracowników Grupy NCBR
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.