eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecKompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830466865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chopina 16A

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pup.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pupmielec.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aecbf213-6ff9-44d7-8970-0fc790527116

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aecbf213-6ff9-44d7-8970-0fc790527116

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094955/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników PUP w Mielcu w ramach projektu pt. „Profesjonalne kadry w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu" dofinansowanego UE z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Profesjonalne kadry w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu", w ramach naboru nr FEPK.07.06-IP.01-001/24, Priorytet 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.261-1-SK/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 224516,38 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160979,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu mających na celu dostosowanie umiejętności i kwalifikacji zawodowych do potrzeb rynku pracy oraz na rzecz przepływów na rynku pracy.
2. W szkoleniach będą uczestniczyć zarówno pracownicy objęci projektem pt. „Profesjonalne kadry w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu", realizowanym przez zamawiającego, a który jest dofinansowany przez Unię Europejską z programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, w ramach naboru nr FEPK.07.06-IP.01-001/24, Priorytet 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.6 Wsparcie Publicznych Służb Zatrudnienia oraz innych Instytucji rynku pracy, jak również pozostali pracownicy nie objęci wyżej wymienionym Projektem.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (załącznik numer 2 do specyfikacji warunków zamówienia) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik numer 1 do specyfikacji warunków zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76672,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76672,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Beata Barwinek i Roksana Zamoyska wspólniczki spółki cywilnej "Agencja Rozwoju Personalnego S-Kadra"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Beata Barwinek i Roksana Zamoyska wspólniczki spółki cywilnej "Agencja Rozwoju Personalnego S-Kadra"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260560631

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-312

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76672,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.