Og³oszenie z dnia 2022-07-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00311220/01 - Wynik z dnia 2022-08-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Pick-up z napêdem na 4 ko³a na potrzeby Nadle¶nictwa Tu³owice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PGL LP Nadle¶nictwo Tu³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530561550
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 14/14a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tu³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tulowice@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://tulowice.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Gospodarka le¶na
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Pick-up z napêdem na 4 ko³a na potrzeby Nadle¶nictwa Tu³owice.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-794572fd-0988-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00272398
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00208730/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Pick-up z napêdem na 4 ko³a na potrzeby Nadle¶nictwa Tu³owice.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/28863/summary3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. https://josephine.proebiz.com/pl/tender/28863/summary
2. https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-tulowice/dostawa-fabrycznie-nowego-samochodu-typu-pick-up-z-napedem-na-cztery-kola
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, w tym o¶wiadczenia sk³adanego na formularzu JEDZ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej bêdzie oprogramowanie spe³niaj±ce wymagania opisane w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) zaimplementowane w ramach platformy JOSEPHINE dostêpnej pod adresem internetowym https://josephine.proebiz.com/pl/, oraz (zamiennie) poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu platformy JOSEPHINE.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie JOSEPHINE. Za³o¿enie konta jest mo¿liwe pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ i jest bezp³atne.
3) Ofertê sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Zamawiaj±cy dopuszcza formaty danych okre¶lone w rozporz±dzeniu w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) w szczególno¶ci formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt.
5) Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej z³o¿enia na platformie JOSEPHINE.
6) Za datê przekazania, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia na platformie JOSEPHINE lub ich otrzymania przez Zamawiaj±cego na wskazany w SIWZ adres e-mail, z zastrze¿eniem, ¿e Oferta mo¿e zostaæ z³o¿ona wy³±cznie przy u¿yciu platformy Josephine.
7)
a) Zamawiaj±cy bêdzie komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: tulowice@katowice.lasygov.pl
b) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne kopie dokumentów stworzonych w postaci papierowej) sk³adane przez Wykonawcê za po¶rednictwem poczty elektronicznej, nale¿y wysy³aæ na wskazany w lit a) adres email. Osobami uprawnionymi przez Zamawiaj±cego do wysy³ania zatwierdzonej przez osobê uprawnion± korespondencji s±:
Adam Pienio – adam.pienio@katowice.lasy.pl
Marek Adamus – marek.adamus@katowice.lasy.gov.pl
Wykonawca zobowi±zany jest kierowaæ wszelk± korespondencjê na adres: tulowice@katowice.lasygov.pl
c) We wszelkiej korespondencji Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania wskazanym w SWZ (znak sprawy).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Nadle¶nictwo Tu³owice.
2) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
3) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 PZP. 6
4) Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) Niezale¿nie od postanowieñ pkt 18.4. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe,
7) Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8) Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
a) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO,
b) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO,
c) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
9) Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP.
10) Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11) Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 180000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu Pickup z napêdem na 4 ko³a na potrzeby Nadle¶nictwa Tu³owice. Opis techniczny zosta³ zawarty w Za³±czniku nr 7 do SWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawarto w Za³±czniku nr 3 do SWZ – istotne postanowienia umowy.
Wymagania podstawowe:
- Samochód terenowy z kierownic± po lewej stronie,
- nadwozie typu pick-up z podwójn± kabin±, 4 lub 5 drzwi, z czê¶ci± ³adunkow±,
- fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcze¶niej ni¿ 2021), wolny od wad,
- silnik spalinowy wysokoprê¿ny o pojemno¶ci minimum 1900cm3 i mocy co najmniej 200KM,
- skrzynia biegów manualna.
- napêd 4x4, elektroniczna blokada mechanizmu ró¿nicowego tylnej osi, stalowe os³ony silnika i skrzyni rozdzielczej.
Wymagane systemy wspomagaj±ce bezpieczeñstwo:
- ABS,
- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy,
- system wspomagania awaryjnego hamowania,
- system kontroli zjazdu z pochy³o¶ci,
- system u³atwiaj±cy ruszanie pod górê,
- czujniki parkowania – przód i ty³,
- kamera cofania,
- lusterka boczne – sterowane, podgrzewane i sk³adane elektrycznie,
- podgrzewana przednia szyba,
- podgrzewana tylna szyba,
- poduszki powietrzne,
- poduszki chroni±ca kolana kierowcy,
- boczne poduszki powietrzne chroni±ce klatkê piersiow±,
- kurtyny powietrzne,
- przednie poduszki powietrzne po stronie kierowcy i pasa¿era,
- system kontroli ci¶nienia w oponach,
- system kontroli pasa ruchu,
- szyby drzwi – sterowane elektrycznie,
- tempomat z regulowanym ogranicznikiem prêdko¶ci ,
Siedzenia
- Podgrzewane fotele kierowcy i pasa¿era, elektrycznie regulowany fotel kierowcy ,
- przypomnienie o zapiêciu pasów bezpieczeñstwa
- siedzenia – tapicerka skórzana
Zabezpieczenia;
- alarm - obwodowy i pojemno¶ciowy.
- zamki drzwi - centralny zamek z podwójnym ryglowaniem
- zamki drzwi
- zdalne sterowanie (co najmniej 2 piloty zdalnego sterowania)
Pozosta³e wymagania:
- lakier metalizowany,
- nawigacja satelitarna z radiem
- kolorowy wy¶wietlacz dotykowy min. 5'',
- zestaw g³o¶nomówi±cy bluetooth,
- ciemne szyby w tylnej czê¶ci,
- gniazdo 230V - przetwornica napiêcia,
- kierownica - pokryta skór±,
- klimatyzacja- dwustrefowa, z automatyczn± regulacj± temperatury,
- lusterko wsteczne – samoczynnie ¶ciemniaj±ce siê (elektrochromatyczne),
- obrêcze z lekkich stopów – 17",
- ko³o zapasowe, obrêcz z lekkich stopów,
- reflektory Full LED,
- przednie ¶wiat³a przeciwmgielne ,
– ¶wiat³a do jazdy dziennej,
- hak holowniczy z wi±zka instalacyjn±
- zabudowa pe³na przestrzeni baga¿owej bez szyb bocznych.
Gwarancja:
– minimalny okres gwarancji – 24 miesi±ce na prawid³owe funkcjonowanie pojazdu (w tym podzespo³y mechaniczne/elektryczne/elektroniczne).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
34113000-2 - Pojazdy z napêdem na 4 ko³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny i wyboru oferty:
Oznaczenie Kryterium Waga[%]
C - Cena oferty 60
G - Gwarancja 40
P - SUMA 100
3) Ofertom zostan± przyznane punkty wg wzoru: P=C + G
4) Sposób oceny oferty w kryterium „Cena oferty”:
C = (najni¿sza cena spo¶ród badanych ofert): (cena oferty badanej) * 60 pkt
Wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku.
5) W kryterium „Gwarancja” Zamawiaj±cy przyzna 40 punktów odpowiadaj±ce 40% ogólnej ocenie oferty.
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:
G - Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwa do przydzielenia w toku oceny w obrêbie danego kryterium, przyjmuje siê 40 pkt. w przypadku udzielenia 72 miesiêcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
Gwarancja w miesi±cach - Liczba punktów
24 - 0
36 - 10
48 - 20
60 - 30
72 - 40
Sposób obliczenia punktów dla kryterium okres gwarancji jako¶ci:
a) Kryterium gwarancji jako¶ci na ca³o¶æ zamówienia bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji jako¶ci.
b) Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji wymagany przez zamawiaj±cego to 24 miesi±ce liczone od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
c) Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jaki bêdzie uwzglêdniany przy ocenie oferty to okres 72 miesi±ce.
d) W przypadku nie wype³nienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 24 miesiêczny okres gwarancji jako¶ci.
6) Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ocenê (najwiêksz± sumê punktów z obydwu kryteriów, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie zamówienie na dostawê samochodów o warto¶ci co najmniej 200.000,00 z³ brutto. Poprzez warto¶æ zamówienia Zamawiaj±cy rozumie warto¶æ zawartej umowy pomiêdzy Wykonawc± i innym podmiotem lub warto¶æ dostaw/zamówieñ ³±cznych wykonanych na rzecz jednego podmiotu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, w postaci:
a) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-4 i 6 oraz art. 109. Ustawy Pzp; – za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 8 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:a) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2 i V.3 SWZ;
b) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy – za³±cznik nr 2 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2000,00 z³ (dwa tysi±ce z³) Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy BNP Paribas Bank Polska S.A nr rachunku Zamawiaj±cego:
70 1600 1462 1016 7782 9000 0002, z dopiskiem: „Wadium – dostawa samochodu Zn.Spr. ZG.270.7.2022 ” Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
6. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia ,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
5) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:a) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Dostawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminów wynikaj±cych z Umowy, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przyczyny uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie Przedmiotu umowy;
b) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT - je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Dostawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Dostawcê,
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Dostawcy na skutek zmian przepisów prawnych;
d) zmiana podwykonawcy/ innego podmiotu, na którego zasoby Dostawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku Dostawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca/podmiot lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca/inny podmiot, na którego zasoby Dostawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia objêtego niniejsz± Umow±. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów w zakresie jaki wynika w szczególno¶ci z zobowi±zania podmiotu trzeciego do oddania niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, odpowiada solidarnie z Dostawca za szkodê Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba, ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
2. Wykonawca mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany, o których mowa w ust. 1 lit. b) powy¿ej wskazuj±c wp³yw zmian na koszy wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. Zmiany w Umowie, stosownie do postanowieñ ust. 1 powy¿ej, bêd± dokonywane po uzgodnieniu ich zakresu i warunków przez Strony w drodze pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. W odpowiedzi na pisemny wniosek jednej ze Stron o zmianê Umowy, który powinien zawieraæ przynajmniej wskazanie zakresu proponowanych zmian oraz szczegó³owego uzasadnienia ich wprowadzenia, druga Strona powinna wskazaæ, czy zmiana Umowy jest w jej ocenie mo¿liwa i na jakich warunkach mo¿e nast±piæ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Josephine: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/28863/summary
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-09
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby S±du Okrêgowego w Kro¶nie
- Dostawa nowego samochodu dostawczego z homologacj± ciê¿arow± (kategoria N1)
- Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposa¿eniem
- ZAKUP 9-CIO MIEJSCOWEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla S±du Okrêgowego w Zamo¶ciu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepe³nosprawnych dla Powiatowego ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Miñsku Mazowieckim.
wiêcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





