Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00197820/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10950241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fc66bf0-8296-4320-988f-c357ac857770
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043006/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0023/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizowanie sukcesywnych dostaw grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm w ilości 1050 t oraz grysu bazaltowego płukanego o frakcji 1-3 mm w ilości 100 t, do siedzib Zespołów ds. remontów i napraw, według poniższego wykazu:
1) Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu ul. Obrońców Poczty Gdańskiej (bez nr) 42-400 Zawiercie,
2) Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu ul. Żarnowiecka 47 42-436 Pilica,
3) Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu ul. Włoszczowska 6 42-445 Szczekociny
2. Dostawy będą zlecane sukcesywnie do miejsc składowania wskazanych przez Zamawiającego w ust. 1, w zależności od faktycznych i bieżących potrzeb. Wielkość pojedynczej dostawy nie będzie mniejsza niż 25 ton dla każdego z Zespołów ds. remontów i napraw.
3. W całym okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje dostawy w ilości od 8 do 15.
4. Podane w ust. 1 ilości są ilościami orientacyjnymi, jakie Zamawiający ma zamiar zakupić w ramach niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia wskazanego zakresu o 50 %, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
5. Czas realizacji pojedynczej dostawy może wynosić maksymalnie 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
6. Przeznaczenie grysu – remonty dróg przy użyciu remontera drogowego.
7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać kruszywo gwarantujące odpowiednią jakość, tj. bez elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itd.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut itd.). Grys musi spełniać wymogi normy PN-EN 13043:2004 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania stosownych dokumentów potwierdzających zgodność grysu bazaltowego płukanego o frakcji 1-3 mm oraz grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm z aktualnie obowiązującymi wymaganiami Polskich Norm oraz jakość potwierdzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub przez atest, świadectwo jakości, certyfikat bądź deklaracje zgodności wydane na przedmiotowe kruszywa, iż spełniają określone normy do stosowania w budownictwie drogowym.
9. Przedmiot zamówienia winien być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie, aby zapewnić terminowość dostaw. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie będą wpływać niekorzystnie na jakość przewożonego materiału. Ilość i wydajność środków transportu winna gwarantować terminowość dostaw.
10. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44912300-9 - Bazalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180502,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250612,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180502,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180502,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.