Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193598/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi w charakterze specjalisty – konsultanta do obsługi profesjonalnej infolinii – informacji dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Cudzoziemców MUW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.malopolska.uw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługi w charakterze specjalisty – konsultanta do obsługi profesjonalnej infolinii – informacji dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Cudzoziemców MUW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d307f386-1d2d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dotyczy projektu Wojewody Małopolskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, projekt nr 15/10-2019/OG-FAMI) pn. „I 3 – INFRASTRUKTURA, INNOWACJE, INFORMACJA. Projekt Wojewody Małopolskiego dedykowany obywatelom państw trzecich.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193598/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego usługi w charakterze specjalisty – konsultanta do obsługi profesjonalnej infolinii – informacji dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Cudzoziemców, maksymalnie 165 godzin w miesiącu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75100000-7 - Usługi administracji publicznej
85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Panią Agnieszkę Krupę, ul. Bandurskiego 18/9, 31-515 Kraków, zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. b ustawy PZP, ponieważ Pani Agnieszka Krupa nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogli ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonali (rozpoczęli i zakończyli) lub należycie wykonują (rozpoczęli i nadal wykonują) co najmniej jedną usługę w obszarze udzielania informacji telefonicznej, e-mailowej i bezpośredniej obywatelom państw trzecich w języku polskim oraz co najmniej jednym języku obcym, której realizacja trwała w sposób ciągły przez okres minimum 3 miesięcy, na rzecz polskiej służby imigracyjnej.
Z wykazu usług oraz referencji, złożonych przez Panią Agnieszkę Krupę po wezwaniu przez zamawiającego do złożenia aktualnych (na dzień składania) podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, skierowanym zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy; jak również z wyjaśnień złożonych przez Panią Agnieszkę Krupę po wezwaniu przez zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących wykazu usług oraz referencji - podmiotowych środków dowodowych, złożonych na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, skierowanym zgodnie z art. 128 ust. 4 ustawy - wynika że brakuje jednego dnia do 3 miesięczny okresu wymaganego doświadczenia.
Zgodnie z swz oraz treścią art. 8 ustawy do czynności podejmowanych przez zamawiającego, wykonawców oraz uczestników konkursu w postępowaniu o udzielenie zamówienia i konkursie oraz do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 i 2320), jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
Art. 112 kodeksu cywilnego wskazuje iż termin oznaczony w tygodniach, miesiącach lub latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu, a gdyby takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było - w ostatnim dniu tego miesiąca.
Ze złożonych przez Panią Agnieszkę Krupę wykazu usług, referencji oraz wyjaśnień wynika, że wykonawca oblicza termin doświadczenia, w oparciu o przepisy Prawa pracy i pośrednie, które to nie mają zastosowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i sprzedaż karetki transportowej typu B wraz z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r.
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci telekomunikacyjnej AGH - KC-DE-zp.272-665/25
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie I-VI 2026 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług społecznych z zakresu poradnictwa specjalistycznego w ramach projektu
- Wykonanie audytów, dokumentacji oraz analiz technicznych i środowiskowych mających na celu ocenę potencjału zastosowania odnawialnych źródeł energii
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej on-line na rok 2026 dla Sądu Okręgowego w Krakowie oraz Sądów Rejonowych w Miechowie, w Myślenicach i w Suchej Beskidzkiej
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





