eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecZakup niezbędnego sprzętu, wyposażenia, oprogramowania (obszar techniczny) na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zgorzelec"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup niezbędnego sprzętu, wyposażenia, oprogramowania (obszar techniczny) na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zgorzelec"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102467

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup niezbędnego sprzętu, wyposażenia, oprogramowania (obszar techniczny) na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zgorzelec"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63651234-e4aa-4270-81b3-defcf273bd27

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042866/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Priorytetu II pn. Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa” oraz umowy o powierzenie grantu.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260162,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa i montaż
w nowej szafie krosowniczej rozwiązania serwerowego z macierzą, UPS, przełącznikiem wraz z niezbędnym okablowaniem i elementami montażowymi (zwanych dalej: „sprzętem komputerowym”), a także montażem, instalacją, konfiguracją i migracją.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia zobowiązany będzie wykonać montaż i konfigurację fizyczną sprzętu komputerowego obejmującą:
1) instalację systemu serwerowego hosta wraz z 4 maszynami wirtualnymi,
2) przeniesienie istniejącej domeny poprzez wykonanie migracji usługi AD z Windows Server Standard 2012 do Windows Serwer Standard 2025, z zachowaniem struktury obiektów (jednostki organizacyjne, grupy, użytkownicy (SID)) bez istniejących polityk bezpieczeństwa. Utworzenie polityki mapującej zasób sieciowy (lokalizacja zasobu zostanie określona podczas wdrażania),
3) wykonanie migracji usługi DNS z Windows Server Standard 2012 do Windows Serwer Standard 2025, wraz z zachowaniem całej konfiguracji,
4) skonfigurowanie drugiej maszyny wirtualnej jako replikator usługi AD oraz zapasowy serwer DNS. Pozostałe 2 maszyny wirtualne pozostają do konfiguracji przez Zamawiającego.
3. Usługa wdrożenia w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje montaż i uruchomienie oferowanego sprzętu komputerowego w siedzibie Zamawiającego, a także odpowiednie redundantne połączenie serwera z macierzą. Wykonawca zobowiązany jest połączyć serwer z macierzą za pomocą dedykowanych przez producenta rozwiązania kabli połączeniowych, w sposób zapewniający redundancję w przypadku awarii kontrolera po stronie macierzy/serwera (połącznie krzyżowe). W szafie winien zostać zamontowany tylko 1 UPS o mocy 3kV. Podłączenie dostarczonego rozwiązania do istniejącej infrastruktury – wymagane 2 połączenia optyczne 10 m (10 Gb/s) między przełącznikiem opisanym w Tabeli E1, a przełącznikiem opisanym w Tabeli E2 (SOPZ), który zostanie połączony z istniejącą infrastrukturą Zamawiającego w istniejącej szafie krosowniczej.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego, kompletnego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w IV kwartale 2024 roku. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Sprzęt komputerowy musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie oraz musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania urządzeń tzw. „refurbished” oraz powystawowych. Sprzęt komputerowy musi spełniać wymogi określone w polskich normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, a także być zgodny z normami „CE” i posiadać oznaczenie „CE”.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania oprogramowania nowego, nieużywanego, nieaktywowanego wcześniej na innym urządzeniu. Oprogramowanie musi być dostarczone w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych. Licencje na dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie muszą uprawniać do zgodnego z prawem korzystania z tego oprogramowania i nie mogą naruszać praw osób trzecich, w tym autorskich praw majątkowych, a także praw własności intelektualnej osób trzecich.
6. Wykonawca w dniu dostawy sprzętu komputerowego zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (powdrożeniową, użytkową) zawierającą m.in. opis systemu, funkcjonalności, zależność pomiędzy wszystkimi jego elementami, opis sposobu konfiguracji wraz z wykazem niezbędnych licencji,
a także karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim, licencje oraz wszelkie niezbędne certyfikaty dotyczące sprzętu komputerowego.
7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć sprzęt komputerowy na własny koszt łącznie z ubezpieczeniem transportu, do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miasta Zgorzelec, przy ul. Domańskiego 7, wraz z rozładunkiem i wniesieniem na III piętro do pokoju nr 312 (w budynku brak windy).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej: „SOPZ”),
w tym wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu komputerowego określa Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
10. 11. Szczegółowe uregulowania w zakresie okresu gwarancji, jak również wymaganego serwisu przedmiotu zamówienia oraz usług wsparcia technicznego zostały zawarte w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
12. Rozwiązania równoważne:
Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie dostawy o określonej w SWZ jakości, funkcjonalności i parametrach technicznych. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia dołożył należytej staranności, aby nie został on opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów.
Jeżeli pomimo tego okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ lub załącznikach do niej występuje takie wskazanie, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategorii wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców).
Wskazanie przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach nazwy handlowej - określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnych, wskazując w SOPZ kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne
i techniczne równoważne do produktów wskazanych przez Zamawiającego.
Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale V SWZ, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ).
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza
w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W takim przypadku zastosowanie ma przepis art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

48823000-3 - Serwery plików

31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319074,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319074,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SPINEL" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990022713

7.3.3) Ulica: Podwale 75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-449

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319074,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.