eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz kserokopiarek w ciągu 12 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz kserokopiarek
w ciągu 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpzlo-ochota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpzlo-ochota.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz kserokopiarek
w ciągu 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a62c788e-4ba6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065838/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393309/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2511-09-MDM/2022

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) zakup i dostarczanie tonerów, tuszów do drukarek i kserokopiarek, wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ;
2) wykonywanie przeglądów okresowych w zakresie czyszczenia drukarek i kserokopia-rek wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SWZ oraz obejmujących wycenę ewen-tualnej naprawy oraz potwierdzanie ich wykonania w formie pisemnej;
3) odbiór odpadów (zużytych materiałów eksploatacyjnych z asortymentu), potwierdzony wystawieniem karty przekazania odpadu.
2. KOD CPV – 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192113-6 - Wkłady drukujące
30125100-2 – Wkłady barwiące
3. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały spełniały wymienione niżej wymagania:
a) powinny pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2020/2021 r.),
b) nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,
c) winny posiadać wymagane prawem atesty i badania;
d) powinny posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez da-nego producenta (np. hologramy),
e) muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszone cechy opakowa-nia oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opa-kowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogo-wy, w przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opa-kowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy za-miennik (produkt równoważny),
f) materiały dedykowane do jednego urządzenia muszą pochodzić od jednego producen-ta.
4. Materiały równoważne
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące okre-ślone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specy-fiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki to-warowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania rów-noważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na pozio-mie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia;
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i sys-temów referencji technicznych, zgodnie z art. 99 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym;
3) Za materiały równoważne Zamawiający uzna materiały fabrycznie nowe o wydajności nie mniejszej niż określona w SWZ (Załącznik Nr 2)
4) Oferowane materiały równoważne nie mogą ograniczać funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera/tuszu – jeśli urządzenie posiada takie możliwości. W przypadku kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalo-ny, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295067,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349188,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295067,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pryzmat Sp. z. o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-299-45-13

7.3.3) Ulica: Ostrowskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-238

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295067,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, gdyż przedmiot zamówienia stanowi asortyment ogólnie dostępny i brak podziału na części nie narusza zasad uczciwej konkurencji. Ponadto brak podziału na części daje możliwość uzyskania niższych cenowo ofert niż w przypadku podziału na mniejsze części. Ponadto istnieje ryzyko braku ofert w przypadku podziału zamówienia na mniejsze części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.