Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209839/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00216704/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00223478/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacyjno – utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b. com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacyjno – utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d7bbac0-546f-48d0-9de0-725c67d6acc2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012782/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Konserwacja klimatyzacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ-114/U/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137260,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług konserwacyjno – utrzymaniowych instalacji klimatyzacji i klimatyzatorów wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ADK 1÷6 oraz Księgowości ul. Mokotowska 67a oraz świadczenie usług konserwacyjno-utrzymaniowych instalacji klimatyzacji i klimatyzatorów oraz instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw w lokalu użytkowym - Muzeum Marii Skłodowskie-Curie przy ul. Freta 16 oraz w hali garażowej zlokalizowanej przy ul. Fabrycznej 28/30 w Warszawie Ilość urządzeń objętych umową 149 szt. (w tym 144 klimatyzatory oraz 5 centrali wentylacyjnych)4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 97360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług konserwacyjno – utrzymaniowych instalacji klimatyzacji i klimatyzatorów wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw w lokalach użytkowych w budynku przy ul. Mokotowskiej 43. Ilość urządzeń objętych umową 115 szt. (klimatyzatory wraz z agregatami)4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 39900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119752,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119752,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119752,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPAL HOUSE Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721287947
7.3.3) Ulica: Żmigrodzka
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-171
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119752,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49077,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMAHANDEL MARTA KLIMKOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521905719
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego
7.3.4) Miejscowość: Długa Kościelna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49077,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) za usługę przeglądu jednego klimatyzatora: 199,00 zł.,
2) za usługę przeglądu centrali wentylacyjnej: 369,00 zł.,
3) cena 1 szt. pompki skroplin: 369,00 zł.,
4) cena 1 szt. filtra do centrali wentylacyjnej w Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie 39,00 zł.,
5) cena 1 szt. filtra do centrali wentylacyjne w hali garażowej przy ul. Fabrycznej 28/30 oraz w siedzibie ADK-6 przy ul. F. S. Jezierskiego 3/5 49,00 zł.
6) cena 1 roboczogodziny: 169,00 zł.
część nr 2: wynagrodzenie graniczne przy czym kwoty jednostkowe brutto kształtują się następująco:
1) za usługę przeglądu jednego klimatyzatora: 98,40 zł.,
2) cena 1 szt. pompki skroplin: 553,50 zł.,
3) cena 1 roboczogodziny: 152,32 zł.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie serwisowania instalacji/urządzeń systemów klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz grzewczo-wentylacyjnych w obiektach O/ZUS Legnica oraz podległych jednostkach terenowych.
- Przeglądy, konserwacje i naprawy urządzeń chłodniczych w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy, Centrum Diagnostyczno-Leczniczym we Włocławku, Zakładzie Radioterapii we Włocławku
- Przeglądy i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych w OR KRUS w Białymstoku i podległych placówkach terenowych KRUS.
- Serwis techniczny obiektów Muzeum Warszawy w zakresie klimatyzacji i wentylacji
- Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w 2026 r. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach
- Przegląd urządzeń instalacji wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW w Poznaniu w roku 2026
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





