eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnobródBudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00



Ogłoszenie z dnia 2025-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRASNOBRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 36

1.5.2.) Miejscowość: Krasnobród

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-440

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846607691

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krasnobrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnobrod.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-922e52dc-2327-4efe-a5dc-052ba72a6cec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-922e52dc-2327-4efe-a5dc-052ba72a6cec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011418/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197236

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.271.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00”. Zadanie obejmuje m.in. budowę drogi o łącznej długości 400,00m, budowę zjazdu zwykłego i mijanki o nawierzchni z płyt betonowych o wymiarach 15x150x300cm oraz płyt betonowych o wymiarach 12,5x75x100cm, wykonanie poboczy gruntowych, wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.
2. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty ziemne,
3) podbudowy,
4) nawierzchnie,
5) pobocza,
6) roboty wykończeniowe,
7) roboty przygotowawcze (zjazd na drogę gruntową)
8) podbudowy (zjazd na drogę gruntową)
9) nawierzchnie (zjazd na drogę gruntową)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463481,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623756,37 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.