eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Rozbudowa drogi gminnej - ul. Armii Krajowej w miejscowości Ciechanowiec



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej – ul. Armii Krajowej w miejscowości Ciechanowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2771145

1.5.8.) Numer faksu: 86 2771066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ciechanowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/zamowienia-publiczne-2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej – ul. Armii Krajowej w miejscowości Ciechanowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f655d8f-2293-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001275/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa drogi gminnej – ul. Armii Krajowej w miejscowości Ciechanowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199224/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej ul. Armii Krajowej w miejscowości Ciechanowiec, w tym m.in.:
- przebudowę i rozbudowę drogi gminnej w zakresie jezdni, chodnika i zjazdów,
- rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej,
- rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej,
- rozbudowę sieci wodociągowej,
- rozbiórka istniejących sieci,
- budowę sieci oświetlenia ulicznego,
- budowę kanału technologicznego,
- wycinkę drzew i krzewów,
- montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Wykonanie rozbudowy drogi gminnej klasy D o łącznej długości ok. 387 m, (dojazdowej) na drogę o przekroju 1x2 szerokości 6,0m kategoria ruchu KR2, podłoże grupy nośności G1, głębokość przemarzania w Ciechanowcu 1,0 m i nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna AC11S – 4cm; warstwa wiążąca AC16W – 8cm; warstwa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5mm C50/30 stabiliz. mechanicznie – 25cm, istniejące podłoże gruntowe G1. Razem = 37cm.
Wykonanie jednostronnego chodnika przyległego do jezdni o szerokości 2,0m z kostki betonowej (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) – 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o uziarnieniu 0/2 – 3cm, warstwa z mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 stab. mechanicznie – 15cm, istniejące podłoże gruntowe G1. Razem = 26cm.
Wykonanie zjazdów z kostki betonowej (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) – 8cm, na podsypce cementowo-piaskowa 1:4 0/2 – 3cm, warstwa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5mm C50/30 stabiliz. mechanicznie – 25cm, istniejące podłoże gruntowe G1. Razem = 36cm.
Wykonanie wzdłuż krawędzi jezdni zabudowy z krawężników 15x30cm wyniesionych na +12cm, na ciągu pieszo-jezdnym zabudować krawężniki 15x22cm wyniesione +2cm, osadzone na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 posadowione na podsypce cementowo-piaskowej 1:4. Wykonanie zewnętrznego zaoporowania chodnika obrzeżami betonowymi 8x30cm wystającymi +3cm posadowionymi na podsypce cementowo-piaskowej 1:4.
Ustawienie na zjazdach w miejscu styku z nawierzchnią jezdni krawężników betonowych 15x22cm zabudowanych pionowo z wyniesieniem na +2cm. Na zjazdach przyjęto krawężnik na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 posadowiony na podsypce cementowo-piaskowej 1:4. Na zakończeniach zjazdów zaprojektowano obrzeże betonowe 8x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 posadowione na podsypce cementowo-piaskowej 1:4.
Budowa kanalizacji deszczowej o średnicy 1000mm (kolektor główny) i 200 mm (kanały od studni rewizyjnych do studni wpustów ulicznych. Spadki kanałów zgodnie z profilami podłużnymi.
Wykonanie rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Ø500 i 315 (kolektor główny) i Ø 200 i 160 mm (do granic posesji nieprzyłączonych do sieci). Spadek minimalny 0,5% dla średnic rur Ø 315 i 200 oraz dla rur Ø 160 1,5%. Wykonanie studzienek rewizyjnych betonowych z kręgów Ø 1500mm z polimerobetonu lub betonu wibroprasowanego klasy min. C35/45, nasiąkliwości poniżej 5%, mrozoodporności F150 (wg PN-EN 1917/2004) łączonych na felc i uszczelkę gumową. Podstawę studni winna stanowić dennica monolityczna prefabrykowana. Studnie z osadnikami według oznaczeń na rysunkach. Montaż wpustów ulicznych ściekowych żelbetowch z osadnikiem 1,0m z rur betonowych Ø 50mm bez syfonu i rusztem żeliwnym klasy D400.
Wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej z rur ciśnieniowych PE 100 PN10 SDR 17 RC Ø 110x6,6,z zastosowaniem armatury wodociągowej tj. zasuw kołnierzowych klinowych z żeliwa sferoidalnego z trzpieniem teleskopowym i skrzynką uliczną lub system armatury z końcówkami z PE.
Montaż hydrantów nadziemnych Ø 80mm w ilości 4 szt. Wykonanie przyłączy hydrantowych poprzez wstawienie trójnika z zasuwą Ø 80mm, króćcem żeliwnym Ø 80mm L=0,8m, kolanem stopowym i hydrantem.
Wykonanie przyłączy wodociągowych do posesji z rur PE PN10 SDR17 DN32 i DN40. Włączenie do projektowanej sieci wodociągowej wykonać za pomocą nawiertki z zasuwą z żeliwa sferoidalnego. Przyłącze w linii granicy działki pasa drogowego zakończyć korkiem elektrooporowym.
Budowa kanału technologicznego w standardzie KTu1 składającego się z modułu:
- jednej rury RO 125/108 (średnica zewn./średnica wewn.),
- dwóch rur RS 40/3,7mm,
- dwóch wiązek mikrorur WMR o śr. 40mm+7x10/8mm,
oraz KTp1, składający się z modułu:
- dwóch rur RO 125/108 (średnica zewn./średnica wewn.),
- dwóch rur RS 40/3,7mm,
- dwóch wiązek mikrorur WMR o śr. 40mm+7x10/8mm.
Na trasie kanału technologicznego projektuje się studnie kablowe typu SKR-1 (przelotowe) i SKO-2 (końcowe).
Wykonanie zasilania oświetlenia ulicy kablem YAKXs 4x35mm2 jako rozwinięcie istniejącego obwodu wyprowadzonego ze słupa nr S-1 z ul. Spółdzielczej. Przejścia kabli 0,4kV pod drogami i wjazdami w rurach osłonowych HDPE Ø75mm, natomiast na skrzyżowaniach z innymi sieciami w rurach HDPE Ø75mm, zabezpieczonymi na wlotach dławicami czopowymi.
Wykonanie oświetlenia ulicy na słupach stalowych ocynkowanych 14 szt., wysokości 9m z wysięgnikami długości 1,5m o kącie nachylenia 5 stopni i oprawami oświetleniowymi w II klasie ochronności typu LED (odpowiednik oprawy sodowej 100W). Wymiary wnęk słupów 400x110mm. Słupy posadowić na fundamentach F120x43, a śruby fundamentowe zabezpieczyć kapturkami termokurczliwymi.
Przewiduje się usunięcie drzew i krzewów znajdujących się w zasięgu pasa drogowego i robót ziemnych.
Projekt uwzględnia wszystkie przepisy prawne związane z likwidacją barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, stosując się do zaleceń podanych w Prawie Budowlanym oraz w innych wytycznych, w tym np. ujętych w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43 z 1999 r., poz. 430). Wszystkie pochylenia podłużne i poprzeczne umożliwiają swobodne przemieszczanie się osobom niepełnosprawnym.
Urobek pozyskany z robót ziemnych należy odwieźć na odkład w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Zarówno pozyskany urobek z robót ziemnych, jak
i materiał z wycinki drzew stanowi własność Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,
3) Dokumentacji projektowej,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
5) Przedmiarach robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca może skorzystać.
3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego.
6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania „Rozbudowa drogi gminnej - ul. Armii Krajowej w miejscowości Ciechanowiec” powinny być zgodne z warunkami umowy i SWZ, dokumentacją techniczną, wydaną decyzją ZRID oraz obowiązującymi przepisami prawa.
7. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w STWiOR, stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2467054,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3376350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2467054,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012048664

7.3.3) Ulica: ul. Sławkowska 22

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia: roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, roboty w zakresie budowy linii energetycznych, instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego. Nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2467054,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.