Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222474/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00228774/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na dostawę systemu próżniowego pobierania krwi wraz z aparatem do oznaczania OB oraz sukcesywnymi dostawami materiałów jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483783512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallipsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4664d7d5-f561-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na dostawę systemu próżniowego pobierania krwi wraz z aparatem do oznaczania OB oraz sukcesywnymi dostawami materiałów jednorazowego użytku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4664d7d5-f561-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050809/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów do systemu OB. z dzierżawą analizatora , szybkich testów diagnostycznych i materiałów jednorazowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1 - systemy próżniowego pobierania krwi z dzierżawą analizatora do OB,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz warunki dostawy, serwisu i szkolenia personelu określono w załącznikach: numer 2, 2a – formularz asortymentowo-cenowy
2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego z tym zastrzeżeniem że minimalna ilość zamówionego asortymentu to 40 %.
3. Oferowane produkty muszą posiadać:
a. BĘDĄCE WYROBEM MEDYCZNYM: Deklarację Zgodności i Oznakowanie Znakiem CE LUB Wpis / Zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych. i Podmiotów Odpowiedzialnych Za Ich Wprowadzenie LUB Powiadomienie / Zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub Formularz Przeniesienia Danych
b. NIEBĘDĄCE WYROBEM MEDYCZNYM: Deklarację Zgodności Producenta LUB Odpowiednie i aktualne atesty
4. Zaoferowany analizator musi być zgodny z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SWZ, kompletny i po zainstalowaniu gotowy do podjęcia pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
33192500-7 - Probówki
4.5.5.) Wartość części: 137407,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Końcówki niebieskie do 1000 mikrol 10 0002 Końcówki żółte do 200 mikrol 70 000
3 Probówki polistyrenowe 5 ml z korkami o śr.12 mm dł. 80-100 mm 6 000
4 Końcówki do pipet Cristal 0,5-10 mikroL 3 000
5 Końcówki do pipet HTL LM5000 1 000
6 Szkiełka podstawowe szlifowane do badań in vitro , gładkie 9 000
7 Szkiełka nakrywkowe 20x20 do badań in vitro 3 000
8 Probówki Eppendorfa 1,5 ml z korkiem 8 000
9 Probówki do odwirowania osadu moczu opoj.12ml z wgłębieniem na 0,5 ml osadu z korkami 30 000
10 Pojemnik zbiorczy do moczu z zakrętką 2,5 L 500
11 Kamera do osadu moczu (1x 10 ) 3 000
12 Naczyńka do moczu z zakrętką (100 – 200 ml) 30000
13 Pojemniki na kał z łopatką i zakrętką niesterylne 3000
14 Probówki o poj.3 ml (12x55), okrągłodenne bez znacznika z PS z korkami 8000
15 Pojemniki do posiewu moczu sterylne z zakrętkami, poj. 100-200ml 5000
16 Wymazówki z drutu z główką z bawełny, sterylne, pakowane indywidualnie 200
17 Probówki sterylne o poj. 4 ml z korkami 6 000
18 Pojemniki do kału z łopatką i zakrętką sterylne 2 500
19 Wymazówki z drewna z bawełnianym wacikiem pakowane indywidualnie sterylne z polem do opisu 5 500
20 Wymazówki transportowe z drutem z podł. AMIES, sterylne 2 000
21 Wymazówki transportowe z wacikiem wiskozowym , sterylne z podłożem Amies,bez węgla, pakowane indywidualnie z certyfikatem potwierdzającym przeżywalność bakterii do 48 godz. 5 000
22 Pipetki Pasteura o poj. 1 ml i całkowitej 4 ml, długość 15 cm z podziałką co 0.25 ml do 1 ml, pakowane indywidualnie, sterylne 1 000
23 Pipetki Pasteura o dł. 15-17 cm,pakowane zbiorczo 3 000
24 Ezy z oczkiem 1 mikroL i igłą o dł. 200 mm, wykonane z tworzywa PS, sterylne, pakowane po 20 sztuk 8 000
25 Ezy z oczkiem 10 mikroL i igłą o dł. 200 mm sterylne 8 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
33192500-7 - Probówki
4.5.5.) Wartość części: 92592,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114361,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114361,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114361,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MEDLAB-PRODUCTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006216920
7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114361,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60031,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60031,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60031,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MEDLAB-PRODUCTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006216920
7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60031,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH "
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, pasków z gradientem stężeń antybiotyku do określania MIC, krążków bibułowych nasączonych substancją hamującą wzrost bakterii, (...) w podziale na 22 części
- Dostawa jednorazowego sprzętu do wykonywania hemodializ, zabiegów plazmaferezy oraz technik ciągłych (ZP-88/2025)
- Materiały laboratoryjne z tworzyw sztucznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II).
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.