eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Rozbiórka budynku administracyjno-usługowego w Działdowie przy ul. Hallera 11



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku administracyjno-usługowego w Działdowie przy ul. Hallera 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Działdowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236975940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@e-starostwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzialdowo.starostwo.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9f06a91-cb35-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynku administracyjno-usługowego w Działdowie przy ul. Hallera 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9f06a91-cb35-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046843/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbiórka budynku administracyjno-usługowego w Działdowie przy ul. Hallera 11

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sg.272.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 725094,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku administracyjno-usługowego w Działdowie przy ul. Hallera 11

Ogólny zakres robót przewidziany w budynku:
• roboty przygotowawcze, zabezpieczenie terenu robót,
• rozbiórka okien, drzwi itp.,
• rozbiórka pokrycia dachu i kominów,
• rozbiórka konstrukcji dachu,
• rozbiórka ścian,
• rozbiórka stropów, posadzek i elementów podłogowych,
• rozbiórka elementów poniżej poziomu terenu,
• wywóz odpadów z terenu rozbiórki,
• uprządkowanie terenu,
• wyrównanie terenu, uzupełnienie wyrobiska ziemią,
• wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem bramy przesuwnej oraz furtki,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Po rozbiórce każdej z kondygnacji materiał zostanie odpowiednio zabezpieczony i przekazany do utylizacji. Całość prac może być prowadzona ręcznie, poprzez obalenie, wyburzenie i demontaż. Prace rozbiórkowe prowadzone będą w taki sposób, aby usuwanie poszczególnych elementów nie wywoływało spadania lub zawalenia się innych elementów budowli.
Po zakończeniu prac rozbiórkowych wyrobisko zostanie uzupełnione ziemią, zagęszczone. Teren zostanie uporządkowany oraz ogrodzony w celu zabezpieczenia placu przed wstępem osób nieupoważnionych.

2) Parametry techniczne obiektu:
Powierzchnia zabudowy budynku: 475,92 m2
Wymiary zewnętrzne: ~25x2 m
Wysokość budynku: ~7 m

3) Szczegółowy zakres robót został określony w następujących dokumentach:
-Dokumentacji projektowej – załącznik nr 1 do SWZ;
-Przedmiarach robót - załącznik nr 2 do SWZ, które stanowią formę pomocniczą
i uzupełniającą do sporządzenia oferty;
-Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 3 do SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest po realizacji robót do przedstawienia dokumentacji powykonawczej obejmującej cały przedmiot zamówienia (operat kolaudacyjny), zawierający również potwierdzenie utylizacji materiałów rozbiórkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216615,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692045,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216615,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-ROX Sp. z O.O. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393935859

7.3.3) Ulica: Na Skarpie 7

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-078

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ART-ROX Roksana Borko


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216615,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.