eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji polegającej na "Rozbudowie i przebudowie budynku Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji polegającej na „Rozbudowie i przebudowie budynku Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji polegającej na „Rozbudowie i przebudowie budynku Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-585cdf17-4780-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003627/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji „Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Sobolewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust. 1 pkt 7 - Zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Jest to zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 60000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji polegającej na „Rozbudowie i przebudowie budynku Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie o blok żywieniowo-dydaktyczny, ul. Podlaska 8, 15-509 Sobolewo gm. Supraśl wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” w ramach projektu pn: „Rozbudowa bazy dydaktycznej w m. Sobolewo, gm. Supraśl”, w zakresie:
a) robót budowlanych z wyposażeniem pomieszczeń,
b) robót sanitarnych,
c) robót elektrycznych,
d) robót teletechnicznych,
e) drogowych.
2) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) dla osoby pełniącej funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
3) Wykonawca zobowiązuje się pełnić swoją funkcję z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów, sprzętu oraz transportu własnym staraniem i na własny koszt, zgodnie z warunkami opisanymi w umowie.
5) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć do wglądu Zamawiającemu polisę, a w przypadku jej braku inne dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
6) Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności:
a) kontrola przez koordynatora nadzoru inwestorskiego pracy inspektorów wszystkich specjalności,
b) kontrola realizacji robót pod względem zgodności z dokumentacją nadzorowanego obiektu. Kontrola przez inspektora odpowiedniej specjalizacji powinna przebiegać co najmniej 2 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót w zakresie branży, która jego dotyczy.
c) kontrola nad właściwą i terminową realizacją inwestycji,
d) kontrola prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem oraz z przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
e) koordynowanie na budowie robót poszczególnych branż,
f) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji,
g) monitorowanie postępu prac,
h) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi,
i) w razie konieczności zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy,
j) nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń,
k) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót,
l) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy,
m) zachowanie poufności informacji.
7) Przewiduje się, że zakres zadań Inspektora Nadzoru będzie obejmował prowadzenie następujących działań:
a) Zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego:
• utrzymywanie na bieżąco łączności między wszystkimi uczestnikami inwestycji,
• dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień,
• kontrola realizacji zadania zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• informowanie Zleceniodawcy o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu wykonania robót,
• sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym umów,
• współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót oraz z Wykonawcami,
• zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją
• sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, zatwierdzanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę,
• kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót,
• rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
• rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,
• szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych,
• uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót,
• negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu,
• sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie,
• sprawdzanie wykonania robót zanikowych i ulegających zakryciu,
• uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych,
• kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym,
• potwierdzanie gotowości do odbioru robót i urządzeń,
• uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania,
• informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów,
• współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
• sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie Zamawiającemu wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym,
• uczestniczenie w odbiorze końcowym, pomoc przy sporządzaniu protokołu odbioru, sporządzanie listy usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu,
b) Zadania podczas okresu zgłaszania wad:
• po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów,
• uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (min. 1 raz w roku) - okres gwarancji – 7 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót,
• nadzorowanie usuwanych wad i usterek przez Wykonawcę w okresie gwarancji.

Dodatkowo do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz w nich udział, przygotowanie protokołów z narad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe LEF

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420117993

7.3.3) Ulica: Zwierzyniiecka 54F

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-247

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.