eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7800146

1.5.8.) Numer faksu: 17 7800146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c596112-2107-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036530/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 SPRZEDAŻ I DOSTAWA ASORTYMENTU NIEZBĘDNEGO DLA POTRZEB NEUROCHIRURGII

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.68.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143324 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1 - Elementy do ultradźwiękowego aspiratora tkanek typu Cusa Excel będącego na wyposażeniu Zamawiającego – ZAKUP
1. Klucz jednorazowy do zmiany końcówek do uchwytu roboczego 36khz (6 szt w opakow.)
J.m.: op., Ilość: 1
2. Klucz jednorazowy do zmiany końcówek do uchwytu roboczego 23khz (6 szt w opakow.)
J.m.: op., Ilość: 1
3. Zestaw drenów do uchwytu 36 kHz (6 szt. w opakowa.)
J.m.: op., Ilość: 3
4. Zestaw drenów do uchwytu 23 kHz (6 szt. w opakowa.)
J.m.: op., Ilość: 3
5. Końcówka wielorazowa do uchwytu 36 kHz
J.m.: szt., Ilość: 2
6. Końcówka wielorazowa prosta do uchwytu 23 kHz
J.m.: szt., Ilość: 2
7. Jednorazowe wkłady do ssaka
J.m.: szt., Ilość: 36
8. Filtr zabezpieczający
J.m.: szt., Ilość: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 53892 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 2 - Stabilizacja zęba obrotnika śrubą kompresyjną z dostępu przedniego KOMIS
1. Śruby kaniulowane (średnica wewnętrzna 1,3mm), kompresyjne (z gwintem na przedniej części śruby długości 12mm), samorozwiercające. Śruby o średnicy gwintu Ø 3,5mm, średnicy rdzenia Ø 2,4mm, średnicy trzonu 2,5mm. Średnica główki śruby 6,0mm z gniazdem heksagonalnym szerokości 2,5mm pod śrubokręt. Długość śrub 36-50mm (skok co 2mm), dostępne w dwóch powtórzeniach.
J.m.: szt., Ilość: 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2032 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 3 - Zestaw do stabilizacji przedniej odcinka szyjnego KOMIS
1. PŁYTKI SZYJNE BLOKOWANE
Dynamiczny system do płytkowej stabilizacji przedniej kręgosłupa szyjnego; płytki o wymiarach 23-89 mm i rozstawem otworów ze skokiem max. 2mm;
płytki 4-otworowe (23-28mm), 6-otworowe (37-46mm), 8-otworowe (50-65mm), 10-otworowe (69-89mm);
płytki o niskim profilu (wys. max. 2mm w części środkowej płytki), wstępnie dostosowane kształtem do anatomii kręgosłupa (wygięcie wzdłużne i poprzeczne),pokrywające się rozstawy otworów dla płytek 4, 6, 8 i 10-otworowych;
wkręty samogwintujące, wielokątne i sztywne, o średnicy 4mm, dł. 12-18 mm ze skokiem co 2mm, oraz rewizyjne/osteoporotyczne o średnicy 4,5mm, dł. 12-18 mm ze skokiem co 2mm,
wkręty samowiercące, wielokątne i sztywne, o średnicy 4mm, dł. 12-18 mm ze skokiem co 2mm, oraz rewizyjne/osteoporotyczne o średnicy 4,5mm, dł. 12-18 mm ze skokiem co 2mm,
możliwość zastosowania stabilizacji hybrydowej, półsztywnej (z użyciem wkrętów sztywnych i wielokątnych);
ruchomość wkrętów wielokątnych w zakresie 20 stopni (±10) wzdłuż osi płytki i 20 stopni (-4 i +16) w poprzek osi płytki,
wkręty blokowane wewnętrznie, zatrzaskowo (blokada musi zapobiegać wykręcaniu się wkrętu, pozostawiając możliwość mikroruchów w obrębie stabilizowanych kręgów),
każdy wkręt blokowany niezależnie, bez dodatkowych elementów blokujących na powierzchni płytki,
rodzaje wkrętów kodowane kolorami,wkręty mają atraumatyczne zakończenie i niski profil łba,
nie wystający ponad powierzchnię płytki, możliwość dogięcia płytki bez utraty możliwości zablokowania/odblokowania wkrętu,materiał wykonania: stop tytanu
komplet płytka +4śruby
J.m.: kompl., Ilość: 30
2. KLATKI MIĘDZYKRĘGOWE SZYJNE
Klatka międzykręgowa szyjna, wprowadzana z dostępu przedniego do kręgosłupa szyjnego na poziomie od C3 do C7,
wykonane z wysoce biozgodnego tworzywa sztucznego PEEK (Polieteroeteroketon) o sztywności zbliżonej do ludzkiej kości,
dwie odmiany kształtowe w przekroju strzałkowym:
kątowa oraz wypukła (anatomiczna) dla jak najlepszego dopasowania i ułożenia na powierzchniach granicznych trzonów kręgów szyjnych,
Kształt klatki w płaszczyźnie poprzecznej trapezoidalny,
dopasowany do geometrii powierzchni trzonów szyjnych, trzy odmiany gabarytowe (szerokość x głębokość): 13x11mm, 15x12mm, 17x13mm,
dostępne w 7 rozmiarach wysokości w zakresie od 4 do 10mm dla każdej z odmian kształtowych,
ząbkowana górna i dolna powierzchnia zwiększająca stabilność osadzenia implantu oraz zapobiegająca jego migracji,
implanty dostępne również w wersji wyposażonej w tantalowe kolce, dodatkowo zabezpieczające przed wysunięciem się implantu z przestrzeni międzykręgowej,duże otwory widoczne w płaszczyźnie poziomej przeznaczone na przeszczep kostny umożliwiający przerost tkanki kostnej,
nieprzezierne dla promieni RTG tantalowe znaczniki radiologiczne, dla jednoznacznego zobrazowania miejsca położenia implantu,
trwałe oznakowanie implantów w celu ich identyfikacji instrumentarium kompatybilne z klatkami szyjnymi wykonanymi ze stopu tytanu w technologii druku 3D dostarczane w wersji sterylnej.
J.m.: szt., Ilość: 30
3 Substytuty kostne do klatek szyjnych
3a Wstrzykiwalny substytut kostny 1cc
J.m.: szt., Ilość: 10
3b Wstrzykiwalny substytut kostny 3cc
J.m.: szt., Ilość: 10
3c Wstrzykiwalny substytut kostny 5cc
J.m.: szt., Ilość: 10
3d Granulki kostne 1mm 1g
J.m.: szt., Ilość: 5
4 KLATKI MIĘDZYKRĘGOWE SZYJNE
klatka międzykręgowa szyjna, wprowadzna z dostępu przedniego do kręgosłupa szyjnego, na poziomie od C3 do c7
- wykonana z materiału o sztywności zbliżonej do ludzkiej kości,
dwie odmiany kształtowe w przekroju strzałkowym: kątowa oraz wypukła (anatomiczna) dla jak najlepszego dopasowania i ułożenia na powierzchniach granicznych trzonów kręgów szyjnych,
Kształt klatki w płaszczyźnie poprzecznej trapezoidalny, dopasowany do geometrii powierzchni trzonów szyjnych, trzy odmiany gabarytowe (szerokość x głębokość): 13x11mm, 15x12mm, 17x13mm,
dostępne w 7 rozmiarach wysokości w zakresie od 4 do 10mm dla każdej z odmian kształtowych,
ząbkowana górna i dolna powierzchnia zwiększająca stabilność osadzenia implantu oraz zapobiegająca jego migracji,
implanty dostępne również w wersji wyposażonej w tantalowe kolce, dodatkowo zabezpieczające przed wysunięciem się implantu z przestrzeni międzykręgowej , duże otwory widoczne w płaszczyźnie poziomej przeznaczone na przeszczep kostny umożliwiający przerost tkanki kostnej,
nieprzezierne dla promieni RTG tantalowe znaczniki radiologiczne, dla jednoznacznego zobrazowania miejsca położenia implantu,
trwałe oznakowanie implantów w celu ich identyfikacji
Klatka międzykręgowa szyjna, wprowadzana z dostępu przedniego do kręgosłupa szyjnego na poziomie od C3 do C7,
wykonane z wysoce biozgodnego, instrumentarium kompatybilne z klatkami szyjnymi wykonanymi ze stopu tytanu w technologii druku 3D,
opcjonalnie dostępne implanty z tytanu,
dostarczane w wersji sterylnej.
J.m.: szt., Ilość: 5
5 IMPLANT SIATKOWY ZASTĘPUJĄCY TRZON KRĘGOWY
tytanowy implant zastępujący trzon kręgowy w postaci cienkościennej, perforowanej tulei z możliwością docięcia na żądany wymiar, wewnątrz duży otwór na przeszczep kostny,
szeroki zakres dostępnych rozmiarów średnic: 7, 8, 10, 12, 15, 20, 25 i 30mm, umożliwiający dobór implantów do odcinka szyjnego, piersiowego i lędźwiowego kręgosłupa,
średnice kodowane kolorami,
szeroki wybór przyciętych na wymiar wysokości, w zależności od średnicy od 7mm do 88mm,
implantacja możliwa z 2 dostępów operacyjnych: przedniego i przednio-bocznego,
dostępność talerzy oporowych zmniejszających ryzyko osiadania implantu w trzonach kręgowych, dostępne średnice: 10, 12, 15, 20, 25 i 30mm, dostępność wersji płaskich i kątowych 2,5° i 5°, średnice kodowane kolorami adekwatnie do średnic trzonów,
ząbkowana powierzchnia talerzy oporowych zwiększająca stabilność osadzenia implantu oraz zmniejszająca ryzyko migracji,
talerze oporowe montowane w trzonach perforowanych metodą wciskową (press-fit), bez konieczności użycia dodatkowych elementów zabezpieczających.
zestaw palet do przechowywania oraz sterylizacji implantów,
nieskomplikowane instrumentarium w skład którego wchodzą intuicyjne w obsłudze narzędzia,
w zestawie szczypce do przycinania trzonów perforowanych na żądaną długość,
w zestawie komplet regulowanych kątowo przymiarów talerzy oporowych dla ułatwienia doboru ich kształtu do powierzchni granicznej trzonu,
w zestawie przyrząd do montażu trzonów perforowanych z talerzami oporowymi, uniwersalny dla wszystkich średnic i długości implantów,
w zestawie dwa rodzaje podajników do implantów, umożliwiających mocowanie za średnicy zewnętrznej implantów oraz mocowanie w perforacjach implantu,
w zestawie dostępne szczypce do równoległej dystrakcji trzonów kręgowych z wymiennymi szczękami dla zapewnienia mniejszego lub większego rozstawu ramion dystraktora,
narzędzia zaopatrzone w silikonowe rękojeści, zestaw palet i kontenerów do przechowywania i sterylizacji narzędzi.
komplet: trzon+2 szt. talerzy
J.m.: kompl., Ilość: 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 87400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56187,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56187,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56187,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMEF SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-283-37-98

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-719

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56187,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-21 do 2022-09-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4147,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4147,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4147,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-20-467

7.3.3) Ulica: ul. Iłżecka 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4147,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-21 do 2022-09-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93258 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93258 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93258 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ChM” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-11-76-019

7.3.3) Ulica: Lewickie 3b

7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93258 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-21 do 2022-09-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.