eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b54a386-7a2c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048249/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/p.n/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, sukcesywna dostawa/tankowanie paliwa do samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie w okresie od dnia 1 grudnia 2023 r. do dnia 30 listopada 2024 roku.
Zamówienie obejmuje:
a. dostawę oleju napędowego ON zgodnego z normą PN-EN 590 – zakładana ilość około 55 000 litrów,
b. dostawę benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 zgodnej z normą PN-EN 228 – zakładana ilość około 5 500 litrów
2. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie paliwa do zbiorników paliwa samochodów i sprzętu, na stacjach benzynowych Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Wykonawca zapewni:
a. możliwość tankowania paliwa w godz. od 6:00 do 22:00 w miarę potrzeb Zamawiającego;
b. możliwość tankowania paliwa do kanistrów dla urządzeń o małych pojemnościach np. piły spalinowe, kosy mechaniczne, płyta wibracyjna, piła do cięcia nawierzchni,
4. Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania ww. paliw za pomocą:
a) asygnat, na których podpisuje się osoba pobierająca paliwo, lub
b) systemu elektronicznego kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN
5. W sytuacji opisanej w ww. pkt. 4 lit. a), Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji (wydań zewnętrznych- WZ), na którym jest wpisana data, miejscowość, numer rejestracyjny, osoba pobierająca paliwo, oraz stan licznika auta, co umożliwia kontrolę pobranego paliwa
6. W sytuacji opisanej w ww. pkt. 4 lit. b), Zamawiający dopuszcza możliwość bezgotówkowego pobierania paliwa z wykorzystaniem systemu elektronicznych kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN, zapewnia bezgotówkowe przekazanie kart flotowych w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Ilość kart określona będzie z chwilą realizacji umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wydania dodatkowych kart paliwowych z chwilą zarejestrowania nowego zakupionego samochodu lub sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie.
6. Karty nowe wydawane są Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty lub kradzieży, Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży i na stronie internetowej Wykonawcy.
7. W przypadku wyboru Wykonawcy, którego ważne karty Zamawiający już posiada, dopuszcza się możliwość odstąpienia od konieczności wydania nowych kart po podpisaniu umowy. Wymiana kart na nowe nastąpi po terminie ważności kart i będzie odbywać się w sposób sukcesywny, według harmonogramu przedstawionego Wykonawcy przez Zamawiającego.
8. Zakup wskazanych rodzajów paliw może odbywać się sporadycznie w okresie wiosenno- letnim do zbiorników przenośnych.
9. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, wg obowiązujących norm, przy czym Zamawiający będzie miał prawo wglądu w orzeczenie jakości paliwa, a w uzasadnionych przypadkach będzie miał prawo żądać od Wykonawcy skierowania próbki paliwa do kontrolnych badań laboratoryjnych;
10. Wykonawca umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w okresach rozliczeniowych- 2 razy w miesiącu z 14 dniowym terminem płatności, na podstawie zbiorczych faktur wraz z bilingiem za pobrane paliwo (faktura będzie wystawiana za pełny okres rozliczeniowy i będzie obejmować należność z tytułu sprzedaży produktów dokonanych w tym okresie); zamawiający ustala następujące okresy rozliczeniowe: od 1-ego do 15-ego dnia miesiąca i od 16-ego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, a za datę sprzedaży uznaje ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego);
11. Wykonawca umożliwi regulowanie należności w formie asygnat, w okresach rozliczeniowych- 2 razy w miesiącu z 14-dniowym terminem płatności. Do faktury należy załączyć potwierdzenia transakcji (WZ) z zestawieniem tankowań.
12. Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje:
• miejsce i data przeprowadzenia poszczególnych transakcji,
• rodzaj, ilość i cenę pobranego paliwa,
• numer rejestracyjny pojazdu,
• podpis odbierającego
13. Do paliw stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2015, poz. 1680).
14. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym dla paliw ciekłych: benzyn silnikowych (bezołowiowych) i oleju napędowego, określonych w aktualnym rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, parametry techniczne i chemiczne dostarczanego paliwa nie mogą być gorsze niż określone w załącznikach do przywołanego wyżej rozporządzenia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy normą, a rozporządzeniem, stosuje się przepisy rozporządzenia.
15. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania na stacjach paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Obwodu Drogowego w Lesznie, ul. Energetyków 10.
16. Zakup paliw przez Zamawiającego realizowany będzie sukcesywnie w ciągu
12 miesięcy w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z korzystania z pojazdów, indywidualnie dla każdego samochodu.
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania ilościowej zmiany w przedmiocie zamówienia. Ilość asortymentu należy traktować jako szacunkową. Wykonawcy z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują żadne roszczenia. Rzeczywista ilość dostarczonego paliwa wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy wartości oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377812,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383567,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377812,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „MATUZ” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981667823

7.3.3) Ulica: ul. Chłapowskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377812,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.