Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego Spawacz metodą MIG/MAG dla 3 uczestników projektu „Aktywni z OHP”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Grunwaldzki 8-10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-950
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slaska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slaska.ohp.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego Spawacz metodą MIG/MAG dla 3 uczestników projektu „Aktywni z OHP”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-291d87ad-61e1-4dde-82f3-3bbd2b6e3a88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120480/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywni z OHP" (2)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
FESL.05.02-IP.02-03CB/23- "Aktywni z OHP"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-291d87ad-61e1-4dde-82f3-3bbd2b6e3a883.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-291d87ad-61e1-4dde-82f3-3bbd2b6e3a88
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy eZamówienia jest nieodpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
p. Piotr Osysek
p. Agnieszka Mikołajczyk - w sprawach formalności po wyborze najkorzystniejszej oferty.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje.
5. Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych.
6. Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, wnioski o zwrot wadium, inne informacji, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
7. Sposób komunikacji opisuje instrukcja:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce „Zgłoś problem”.
II. Złożenie oferty
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza ofertowego” dostępnego na Platformie eZamówienia pobierając, wypełniając i podpisując elektronicznie załącznik nr 1 do SWZ.
2. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty”, widocznej po zalogowaniu się na koncie Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” pokażą się okna do składania oferty i pozostałych dokumentów umożliwiające załączenie podpisanego pliku z ofertą i pozostałych dokumentów. Formularz ofertowy winien być dodany w pierwszym polu „Wypełniony formularz oferty”, w kolejnym „Załączniki i inne dokumenty” wykonawca przekazuje pozostałe pliki.
4. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być przekazane w wydzielonym i oznaczonym pliku. Dokumenty zawierające tajemnicę oraz uzasadnienie dodaje się w polu „Załączniki i inne dokumenty”.
5. Składanie oferty może zająć kilka minut, nie należy zamykać okna. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). Potwierdzenia dostępne są dla zalogowanego wykonawcy w zakładce „Oferty”.
6. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę używając przycisku „Wycofaj ofertę” w zakładce „Oferty”.
8. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie wycofać złożonej oferty.
9. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę bądź składanych wraz z ofertą wynosi 250 Mb.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywny 95/460WE (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Komendant Wojewódzki Ochotniczych Hufców Pracy,
Pl. Grunwaldzki 8-10 40-950 Katowice
e-mail: sekretariat@slaska.ohp.pl
tel. (+ 48) 32 209-08-63
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Śląskiej Wojewódzkiej Komendzie Ochotniczych Hufców Pracy – adres poczty elektronicznej: iodo@slaska.ohp.pl
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest: Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego
Spawacz metodą MIG/MAG dla 3 uczestników projektu
„Aktywni z OHP” realizowanego przez Śląską Wojewódzką Komendę OHP
w Katowicach
4. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5. Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Komendanta Głównego OHP będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następnego, po roku w którym zakończono sprawę.
7. Stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opierać się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
8. Posiada Pan/Pani :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ŚWK.KZA.2710.4.2025.KZ.2
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego Spawacz metodą MIG/MAG dla 3 uczestników w lokalizacji Bielsko-Biała 160h
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu:Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
w zakresie:
a) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
b) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zamawiający określa warunki w zakresie:
zdolności technicznej lub zawodowej
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed terminem składania ofert w postępowaniu zrealizowali co najmniej 3 szkolenia o tematyce i liczbie godzin podobnej do szkolenia będącego przedmiotem zamówienia potwierdzone dowodami wskazującymi, że te usługi szkoleniowe zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek w zakresie doświadczenia wykonawcy spełniają łącznie. Doświadczania sumują się
z zastrzeżeniem konieczności realizacji szkolenia przez każdego z wykonawców który będzie wykazywał doświadczenie w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku Wykonawców którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia lub korzystają z zasobów podmiotu trzeciego wystarczające jest aby warunek spełniał jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (podmiot udostępniający zasoby) - możliwość łączenia potencjałów.
5. W przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego podmiot ten musi uczestniczyć w realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. ( Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:• zmiany terminu realizacji zadania w przypadku zmiany terminu wdrażania projektu,
• zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,
• zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy,
• w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835; zwana dalej ustawą).Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców na podstawie Art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31 lipca 2014 r., s. 1
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa systemu informacji prawnej - testy prawnicze
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Dostawa sprzętu AV wraz z montażem
- Zakup i dostawa asortymentu dla drukarek dla KWP w Katowicach i jednostek podległych
- Serwisowanie (naprawy, przeglądy okresowe i kwalifikacje) sprzętu i urządzeń medycznych w RCKiK w Katowicach
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kasjer-fakturzysta
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Kurs projektowania wnętrz" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Kurs baristy" i "Kurs barmański" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski
- Organizacja i realizacja szkoleń on - line pt." Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych."
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Sprzedaż internetowa z elementami marketingu + ECDL BASE" dla 5 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.