Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowe świadczenie zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowe świadczenie zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dbb127a-00e5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154583/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z unieważnieniem na podstawie art.255 pkt 1) uprzednio prowadzonego postępowania przeprowadzonego w trybie podstawowym z powodu nie złożenia żadne oferty Zamawiający wszczął postępowanie na postawie art 305 pkt 2) w trybie zamówienia z wolnej ręki
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
- sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień,
- prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień,
- udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień,
- stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izba wytrzeźwień,
- kierowanie do zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności,
- sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu,
- wydawanie zleceń odnośnie stosowania obezwładniających pasów bezpieczeństwa w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub swym zachowaniem utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie czynności,
- przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej,
- sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności,
- wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień,
- określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień wspólnie z Zamawiającym,
- przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz. U. 2014 r. poz. 1850),
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1098000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1098000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Profilaktyki i Leczenia CENPIL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691227253
7.3.3) Ulica: Mechaników
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-109
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM PROFILAKTYKI I LECZNICTWA CENPIL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM PROFILAKTYKI I LECZNICTWA CENPIL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1098000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont sali rozpraw w budynku przy ul. Kościuszki 15
- Świadczenie usług sprzętem ciężkim wraz z obsługą operatorską i paliwem oraz mieszanie frakcji mineralnej i biomasy na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie
- Usługa wykonywania badań laboratoryjnych.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Świadczenia usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów w podziale na 14 części.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.