Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236289/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa profesjonalnej chemii z systemami dozującymi dla „Uzdrowisko Horyniec” Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO HORYNIEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000781032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sanatoryjna 3
1.5.2.) Miejscowość: Horyniec-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-620
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166313088
1.5.8.) Numer faksu: 166313355
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@uzdrowisko-horyniec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uzdrowisko-horyniec.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a18e0a4e-e34d-4c77-b523-491fa0e9d47b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa profesjonalnej chemii z systemami dozującymi dla „Uzdrowisko Horyniec” Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18e0a4e-e34d-4c77-b523-491fa0e9d47b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433787/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa profesjonalnej chemii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UH-ZP.26.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128779,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (własnym transportem Wykonawcy, wraz z wniesieniem do magazynu) profesjonalnej chemii i higieny, zwanych dalej towarem, wraz z dostarczeniem i zamontowaniem systemów dozujących w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Dostawa odbywać się będzie zgodnie z telefonicznymi lub pisemnymi zamówieniami do magazynu technicznego "Uzdrowiska Horyniec" Sp. z o.o. ul. Sanatoryjna 5, 37-620 Horyniec-Zdrój.
2. Opis systemów dozujących zawarty jest w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. Towar powinien być dostarczany raz w tygodniu, w dni robocze, w godz. od 7:00 do 14:00.
4. Koszt transportu towaru oraz wniesienia go do pomieszczenia w budynku Spółki (wskazanego przez uprawnioną osobę) ponosi Wykonawca.
5. Towar stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, i posiadać co najmniej 12-miesięczny okres ważności i przydatności do użytkowania.
6. Towar będący przedmiotem zamówienia muszą posiadać atest PZH lub równorzędny certyfikat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155025,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155025,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155025,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ARRAS" S.C. M.Lis & R. Żołądź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171697331
7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 2B
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "ARRAS" M.LIS & R.ŻOŁĄDŹ S.C.
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "ARRAS" M.LIS & R.ŻOŁĄDŹ S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155025,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2026-06-30INNE PRZETARGI HORYNIEC-ZDRÓJ
więcej: przetargi HORYNIEC-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawy środków czystości i higieny
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Dostawy worków na odpady komunalne i niebezpieczne.
- Sukcesywne dostawy chemii dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. środków czystości - zamówienie nr 3
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





