Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00220591/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy i specjalistę ds. doradztwa zawodowego, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza – Gdańsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI ZESPÓŁ SCHRONISK I SPORTU SZKOLNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000222640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Grunwaldzka 244
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-314
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 520 68 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gokf.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11059461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy i specjalistę ds. doradztwa zawodowego, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza – Gdańsk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fafd62c-5003-4e74-97e3-2dd662e04c45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049612/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza – Gdańsk.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu FEPM.05.08-IZ.00-0164/24 „Zdolni z Pomorza – Gdańsk”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza EFS+, Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przeprowadzenie diagnozy uczniów i postępowanie postdiagnostyczne 1 psycholog:1) proces diagnozy będzie kluczowym elementem pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym, ukierunkowanym na ocenę jego możliwości i zaplanowanie optymalnej dalszej drogi kształcenia i dobrania optymalnych form wsparcia.
2) Zamówienie w ramach cz. 1 musi być wykonywane przez 1 specjalistę do spraw diagnozy - psychologa,
Osoba wykonująca usługę w ramach cz. 1 nie może być jednocześnie skierowana do realizacji zamówienia w części 2,3 lub 4.
3) czas realizacji: wymagana jest realizacja łącznie 400 godzin dla 200 uczniów: realizacja diagnozy w wymiarze 2 x 3 godziny na 1 ucznia,
Czas pracy dla części 1 wynosi średnio: 6 godzin na każdego ucznia, po 100 godzin dla 1 specjalisty przez 1 rok
Czas pracy dostosowany jest do potrzeb uczniów/uczennic i ustalany jest w dni robocze w godzinach od 15.00 19.00. weekendy, ferie oraz wakacje w godzinach od 8.00-19.00.
Diagnozę każdego kandydata do Projektu należy przeprowadzić w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania pełnej dokumentacji kandydata.
4) do głównych obowiązków specjalisty do spraw diagnozy będzie należało:
a) przeprowadzenie badań i działań diagnostycznych związanych z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów na potrzeby projektu,
b) opracowanie opinii psychologicznych przeznaczonych dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozaszkolne oraz wykorzystywanych przez opiekuna pedagogiczno-metodycznego w realizacji pozostałych form wsparcia, w tym rekomendacje dot. podziału na grupy, kwalifikacji uczniów do opieki mentorskiej
c) ścisła współpraca z Opiekunem Talentów,
d) opracowanie i prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej realizacji działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przeprowadzenie diagnozy uczniów i postępowanie postdiagnostyczne: 2-gi psycholog,1) proces diagnozy będzie kluczowym elementem pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym, ukierunkowanym na ocenę jego możliwości i zaplanowanie optymalnej dalszej drogi kształcenia i dobrania optymalnych form wsparcia.
2) Zamówienie w ramach cz. 2 musi być wykonywane przez 1 specjalistę do spraw diagnozy - psychologa,
Osoba wykonująca usługę w ramach cz. 2 nie może być jednocześnie skierowana do realizacji zamówienia w części 1,3 lub 4.
3) czas realizacji: wymagana jest realizacja łącznie 400 godzin dla 200 uczniów: realizacja diagnozy w wymiarze 2 x 3 godziny na 1 ucznia,
Czas pracy dla części 2 wynosi średnio: 6 godzin na każdego ucznia, po 100 godzin dla 1 specjalisty przez 1 rok
Czas pracy dostosowany jest do potrzeb uczniów/uczennic i ustalany jest w dni robocze w godzinach od 15.00 19.00. weekendy, ferie oraz wakacje w godzinach od 8.00-19.00.
Diagnozę każdego kandydata do Projektu należy przeprowadzić w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania pełnej dokumentacji kandydata.
4) do głównych obowiązków specjalisty do spraw diagnozy będzie należało:
a) przeprowadzenie badań i działań diagnostycznych związanych z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów na potrzeby projektu,
b) opracowanie opinii psychologicznych przeznaczonych dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozaszkolne oraz wykorzystywanych przez opiekuna pedagogiczno-metodycznego w realizacji pozostałych form wsparcia, w tym rekomendacje dot. podziału na grupy, kwalifikacji uczniów do opieki mentorskiej
c) ścisła współpraca z Opiekunem Talentów,
d) opracowanie i prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej realizacji działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przeprowadzenie diagnozy uczniów i postępowanie postdiagnostyczne 3 -ci psycholog1) proces diagnozy będzie kluczowym elementem pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym, ukierunkowanym na ocenę jego możliwości i zaplanowanie optymalnej dalszej drogi kształcenia i dobrania optymalnych form wsparcia.
2) Zamówienie w ramach cz. 3 musi być wykonywane przez 1 specjalistę do spraw diagnozy - psychologa,
Osoba wykonująca usługę w ramach cz. 3 nie może być jednocześnie skierowana do realizacji zamówienia w części 1,2 lub 4.
3) czas realizacji: wymagana jest realizacja łącznie 400 godzin dla 200 uczniów: realizacja diagnozy w wymiarze 2 x 3 godziny na 1 ucznia,
Czas pracy dla części 3 wynosi średnio: 6 godzin na każdego ucznia, po 100 godzin dla 1 specjalisty przez 1 rok
Czas pracy dostosowany jest do potrzeb uczniów/uczennic i ustalany jest w dni robocze w godzinach od 15.00 19.00. weekendy, ferie oraz wakacje w godzinach od 8.00-19.00.
Diagnozę każdego kandydata do Projektu należy przeprowadzić w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania pełnej dokumentacji kandydata.
4) do głównych obowiązków specjalisty do spraw diagnozy będzie należało:
a) przeprowadzenie badań i działań diagnostycznych związanych z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów na potrzeby projektu,
b) opracowanie opinii psychologicznych przeznaczonych dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozaszkolne oraz wykorzystywanych przez opiekuna pedagogiczno-metodycznego w realizacji pozostałych form wsparcia, w tym rekomendacje dot. podziału na grupy, kwalifikacji uczniów do opieki mentorskiej
c) ścisła współpraca z Opiekunem Talentów,
d) opracowanie i prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej realizacji działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Konsultacje postdiagnostyczne z rodzicami1) zamówienie będzie wykonywane przez jednego specjalistę ds. doradztwa zawodowego - psychologa, przy czym nie
może to być osoba skierowana do realizacji zamówienia w części 1,2 lub 3.
2) czas realizacji: łącznie 400 godzin z rodzicami 200 uczniów (2 godziny na rodziców każdego ucznia),
konsultacje postdiagnostyczne z rodzicami: 2 godz./ 1 ucz, 200 uczniów, łącznie 400 godz. (po 100 godz w w 2025, 2026,
2027 i 2028 r.
Czas pracy dla części 4 wynosi średnio: 2 godzin na każdego ucznia, 100 godzin dla 1 specjalisty/rok.
Czas pracy dostosowany jest do potrzeb rodziców i ustalany jest w dni robocze w godzinach od 15.00 19.00., weekendy,
ferie oraz wakacje w godzinach od 8.00-19.00.
Konsultacje z rodzicami każdego Uczestnika projektu należy przeprowadzić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia
otrzymania pełnej dokumentacji Uczestnika.
3) do głównych obowiązków specjalisty ds. doradztwa zawodowego będzie należało:
a) przeprowadzenie postdiagnostycznych konsultacji z rodzicami uczestników zajęć
b) ścisła współpraca z Opiekunem Talentów,
c) opracowanie i prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej realizacji działań,
d) systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne
i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej;
e) gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu
kształcenia;
f) prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia zawodu z uwzględnieniem rozpoznanych mocnych stron,
predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów;
g) koordynowanie działalności informacyjno-doradczej dla uczestników i ich rodziców/opiekunów prawnych.
h) współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie zajęć związanych z wyborem
kierunku kształcenia i zawodu;
i) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologicznopedagogicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu w zakresie części 1 wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu w zakresie części 2 wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dokumentach zamówienia określono warunek udziału w postępowaniu, zgodnie z którym wykonawca zobowiązany był do wykazania, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają prawo do wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1026), tj. poprzez wpis na listę psychologów Regionalnej Izby Psychologów.
W trakcie badania ofert Zamawiający ustalił, że wskazany warunek w świetle aktualnego stanu prawnego oraz praktyki jego stosowania jest niemożliwy do spełnienia. Do chwili obecnej nie powołano samorządu zawodowego psychologów przewidzianego w ww. ustawie, nie funkcjonują Regionalne Izby Psychologów, a tym samym nie prowadzi się żadnych list psychologów, które stanowiłyby podstawę do stwierdzenia prawa wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ww. ustawy. Oznacza to, że żaden psycholog w Polsce nie posiada obecnie prawa wykonywania zawodu w rozumieniu art. 7 ustawy.
Tym samym postawiony warunek udziału w postępowaniu jest niemożliwy do spełnienia przez jakiegokolwiek wykonawcę, co stanowi istotną wadę dokumentów zamówienia, uniemożliwiającą zawarcie ważnej i skutecznej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 255 pkt. 6 Ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na obecnym etapie postępowania wada nie mogła być usunięta inaczej niż przez unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71600 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Czynszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL zastrz
7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 36a/62
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-08-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- POSIŁKI PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW CYWILNYCH KWP W GDAŃSKU, KMP W GDAŃSKU, KMP W SOPOCIE, KMP W GDYNI ORAZ WYŻYWIENIA DLA OSADZONYCH W POMIESZCZENIACH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH W KMP GDYNIA.
- Usługa wynajmu hali namiotowej wraz z usługą transportu, montażu oraz demontażu, w celu przykrycia tafli lodowiska na terenie Placu Zebrań Ludowych w Gdańsku ul. Gen. A. Giełguda 1, 80-203 Gdańsk.
- Wykonanie stelaży oraz montaż urzędowych tablic informujących o nazwie form ochrony przyrody na terenie województwa pomorskiego oraz wykonanie blach (lico tablicy urzędowej).
- Dostawa systemu zamkniętego jednorazowego użytku do pobierania próbek krwi metodą próżniową wraz z niezbędnymi akcesoriami według 2 zadań
- Wykonanie stelaży oraz montaż urzędowych tablic informujących o nazwie form ochrony przyrody na terenie województwa pomorskiego oraz wykonanie blach (lico tablicy urzędowej)"
- Świadczenie usługi przeglądu, serwisu, konserwacji i obsługi eksploatacyjnej węzłów cieplnych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wyjazdów edukacyjno-szkoleniowych dla uczniów z Zespołu Szkół w Sokołowie Młp."
- Grupa wsparcia, warsztaty dla rodzin, opieka nad dziećmi oraz superwizje dla personelu projektu w ramach projektu "Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej w powiecie puławskim"
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- "Usługi zdrowotne na terenie gminy Wierzbica dla osób potrzebujących wsparcia" w ramach Projektu pn.: "Jesteśmy do usług - wsparcie zdrowotne dla osób potrzebujących wsparcia z Gminy Wierzbica"
- Szkolenia dla uczniów i nauczycieli podnoszące kwalifikacje/kompetencje w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt.: "Realizacja procedury Niebieskiej Karty - aspekty prawne i zagadnienia praktyczne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.