eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › ""PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE W MIEJSCOWOŚCIACH BRODZISZÓW, OLBRACHCICE WIELKIE, STRĄKOWA, SZKLARY, STOLEC" SKŁADAJĄCA SIĘ Z PIĘCIU ZADAŃ.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„„PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
W MIEJSCOWOŚCIACH BRODZISZÓW, OLBRACHCICE WIELKIE, STRĄKOWA, SZKLARY, STOLEC” SKŁADAJĄCA SIĘ Z PIĘCIU ZADAŃ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„„PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
W MIEJSCOWOŚCIACH BRODZISZÓW, OLBRACHCICE WIELKIE, STRĄKOWA, SZKLARY, STOLEC” SKŁADAJĄCA SIĘ Z PIĘCIU ZADAŃ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7db7522-b6b4-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043050/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „„PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE W MIEJSCOWOŚCIACH BRODZISZÓW, OLBRACHCICE WIELKIE, STRĄKOWA, SZKLARY, STOLEC” SKŁADAJĄCA SIĘ Z PIĘCIU ZADAŃ.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny ba rzecz Rozwoju Obszaów Wiejksich : Europa inwestujaca w obszary wiejskie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1935902,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej (wewnętrznej) o długości około 411,0 m, zlokalizowanej na działkach nr 390 i 383 w miejscowości Brodziszów.
Obecnie droga posiada nawierzchnię nieutwardzoną gruntową, lokalnie wzmocnioną kruszywem łamanym i bardzo nieregularnej szerokości. Stan techniczny niezadowalający, występują zaniżenia oraz ubytki. Szerokość nawierzchni waha się od około 3m do około 4 m. W obrębie drogi występuje zabudowa jednorodzinna, zagrodowa, świetlica wiejska ,zabudowa sakralna oraz grunty rolne.
Istniejące uzbrojenie terenu
W pasie drogowym brak jest istniejących sieci uzbrojenia.
Nie wyklucza się występowania urządzeń infrastruktury nie oznaczonych na mapie.
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje min.:
• Roboty przygotowawcze
• roboty ziemne,
• profilowanie podłoża,
• roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów (grunt stabilizowany cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwy bitumiczne),
• uzupełnienie poboczy z kruszywa,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 181818,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej (wewnętrznej) o długości około 178,0 m, zlokalizowanej na działce nr 487 (odcinek A) w miejscowości Olbrachcice Wielkie.
Obecnie droga posiada nawierzchnię wzmocnioną kruszywem łamanym oraz nieutwardzoną gruntową, bardzo nieregularnej szerokości. Stan techniczny niezadowalający, występują zaniżenia oraz ubytki. Szerokość nawierzchni waha się od około 3m do około 4 m. W obrębie drogi występuje zabudowa jednorodzinna, zagrodowa oraz grunty rolne.
Istniejące uzbrojenie terenu
W pasie drogowym znajdują się istniejące sieci uzbrojenia : sieć wodociągowa, sieć gazowa i sieć energetyczna.
Nie wyklucza się występowania urządzeń infrastruktury nie oznaczonych na mapie.
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje min.:
• Roboty przygotowawcze
• roboty ziemne,
• profilowanie podłoża,
• roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów (grunt stabilizowany cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwy bitumiczne),
• uzupełnienie poboczy z kruszywa,
• wykonanie chodnika z kostki betonowej ograniczonego krawężnikami i obrzeżami betonowymi,
• odmulenie i oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego
• wymiana przepustów na istniejących zjazdach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 181818,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej (wewnętrznej) o długości około 261 m, zlokalizowanej na działce nr 840 (odcinek 3) w miejscowości Stolec.

Droga o nr 840 posiada status drogi wewnętrznej i rozpoczyna się od drogi powiatowej nr 3177D (dz. nr 853), a kończy w obrębie drogi wewnętrznej o nr działki 841. Długość odcinka wynosi 261m.
Obecnie droga posiada częściowo nawierzchnię ulepszoną nieutwardzoną z kruszywa łamanego (km 0+000 - 0+090 oraz nawierzchnię nieulepszoną gruntowa porośnięta trawą na pozostałym odcinku. Spadki podłużne niwelety jezdni wahają się od 2,0 do 4,0% lokalnie do 6,0%. Na terenach przyległych występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna oraz zabudowa zagrodowa.
Cały odcinek zlokalizowany jest na obszarze zabudowanym.
Natężenie ruchu pojazdów określono jako małe.
Istniejące uzbrojenie terenu
Stwierdzono występowanie sieci wodociągowej, sieci teletechnicznej oraz energetycznej . Nie wyklucza się występowania innej infrastruktury obcej nieoznaczonej na mapie.

Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje min.:
• Roboty przygotowawcze
• roboty ziemne,
• profilowanie podłoża,
• roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów (grunt stabilizowany cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwy bitumiczne),
• uzupełnienie poboczy z kruszywa,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 276794,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej (wewnętrznej) o długości około 273 m, zlokalizowanej na działce nr 420 (trasa B) w miejscowości Strąkowa.
Obecnie droga posiada nawierzchnię wzmocnioną kruszywem łamanym oraz nieutwardzoną gruntową, bardzo nieregularnej szerokości. Stan techniczny niezadowalający, występują zaniżenia oraz ubytki. Szerokość nawierzchni waha się od około 2,5m do około 4 m. W obrębie drogi występuje zabudowa jednorodzinna, zagrodowa oraz grunty rolne.
Istniejące uzbrojenie terenu
W pasie drogowym znajdują się istniejące sieci uzbrojenia : sieć energetyczna.
Nie wyklucza się występowania urządzeń infrastruktury nie oznaczonych na mapie.

Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje min.:
• Roboty przygotowawcze
• roboty ziemne,
• profilowanie podłoża,
• roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów (grunt stabilizowany cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwy bitumiczne),
• uzupełnienie poboczy z kruszywa,
• ułożenie na części krawężników betonowych na ławie betonowej,
• ułożenie na części odwodnienia liniowego prefabrykowanego na ławie betonowej
• odmulenie i oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 500325,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej (wewnętrznej) o długości około 264 m, zlokalizowanej na działce nr 324 w miejscowości Szklary.
Obecnie droga posiada nawierzchnię wzmocnioną kruszywem łamanym oraz nieutwardzoną gruntową, bardzo nieregularnej szerokości. Stan techniczny niezadowalający, występują zaniżenia oraz ubytki. Szerokość nawierzchni waha się od około 2,5m do około 4 m. W obrębie drogi występuje zabudowa jednorodzinna, zagrodowa oraz grunty rolne.
Istniejące uzbrojenie terenu
W pasie drogowym znajdują się istniejące sieci uzbrojenia : sieć wodociągowa, sieć teletechniczna i sieć energetyczna.
Nie wyklucza się występowania urządzeń infrastruktury nie oznaczonych na mapie.

Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje min.:
• Roboty przygotowawcze
• roboty ziemne,
• profilowanie podłoża,
• roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów (grunt stabilizowany cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwy bitumiczne),
• uzupełnienie poboczy z kruszywa,
• ułożenie na części krawężników betonowych na ławie betonowej,
• ułożenie na części ścieków betonowych prefabrykowanych na ławie betonowej
• odmulenie i oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego i oczyszczenie skarpy,
• umocnienie skarp poprzez ułożenie płyt ażurowych betonowych,
• oczyszczenie istniejących przepustów,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 282559,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 730834,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863282,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 730834,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038485

7.3.3) Ulica: ul. Wyścigowa 58,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy
niebitumiczne, roboty brukarskie, tymczasowa organizacja ruchu, docelowa organizacja ruchu, roboty wykończeniowe.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 730834,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245938,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447685,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245938,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH DROGOWYCH I PROJEKTOWYCH RYSZARD KĘDZIOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471145598

7.3.3) Ulica: Nowa Wieś Mała 26

7.3.4) Miejscowość: Lewin Brzeski

7.3.5) Kod pocztowy: 49-340

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245938,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257806,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321133,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257806,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładem Usług Budowlanych Drogowych i Projektowych Ryszard Kędzior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471145598

7.3.3) Ulica: Nowa Wieś Mała 26

7.3.4) Miejscowość: Lewin Brzeski

7.3.5) Kod pocztowy: 49-340

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257806,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 536947,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596721,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 536947,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDBIS Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532443919

7.3.3) Ulica: Konradowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 536947,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381054,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574585,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381054,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budolwanych Drogowych i Projektowych Ryszard Kędzior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471145598

7.3.3) Ulica: Nowa Wieś Mała 26

7.3.4) Miejscowość: Lewin Brzeski

7.3.5) Kod pocztowy: 49-340

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381054,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.