Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00159672/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ziemniaków oraz warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny
1.3.) Oddział zamawiającego: ZK Czerwony Bór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 451095215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwony Bór 2
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48862159583
1.5.8.) Numer faksu: +48862764850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_czerwony_bor@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zp.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ziemniaków oraz warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa30f190-058b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020094/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa warzyw i owoców
1.2.6 Dostawa ziemniaków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159672/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107071,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków jadalnych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze przez okres 6 miesięcy w ilościach i według poniższego zestawienia:
1. Ziemniaki jadalne CPV-03212100-1 ilość 75 000kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 35735 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze przez okres 6 miesięcy w ilościach i według poniższego zestawienia:1. Burak ćwikłowy czerwony- CPV-03221111-7 ilość 4 500 kg
2. Marchew – CPV-03221112-4 ilość 13 000 kg
3. Kapusta biała- CPV-03221410-3 ilość 8 000 kg
4. Cebula- CPV-03221113-1 ilość 7 500 kg
5. Kapusta czerwona- CPV-03221410-3 ilość 6 500 kg
6. Pietruszka korzeń – CPV-03221110-0 ilość 5 000 kg
7. Seler korzeń- CPV-03221110-0 ilość 6 000 kg
8. Rzepa - CPV-03221114-8 ilość 200 kg
9. Jabłka - CPV 03222321-9 ilość 7 000 kg
10. Por – t CPV-03221300-9 ilość 400 kg
11. Pieczarka świeża- CPV-03221260-6 ilość 170 kg
12. Pomidor - CPV03221240-0 ilość 300 kg
13. Ogórek – CPV-032221270-9 ilość 500 kg
14. Kapusta pekińska CPV-03221410-3 ilość 3 000 kg
15. Papryka świeża – CPV-03221230-7 ilość 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221114-8 - Rzepa
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221410-3 - Kapusta
03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 71336,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu jeden z wykonawców: Sarmata Michał Dębski, ul. Wilcza 25 lok 10, 00-544 Warszawa złożył ofertę i w dniu 2 września 2021 roku, o godz. 16:48 przesłał zgłoszenie wycofania przedmiotowej oferty, gdyż nie została podpisana w sposób właściwy. Zamawiający nie potwierdził wycofania oferty przed upływem wyznaczonego terminu tj. 3 września 2021 roku do godziny 12:00 na portalu miniportal.uzp.gov.pl, na którym prowadzone było postępowanie. Wycofanie w/w oferty nastąpiło w momencie przystąpienia Zamawiającego do otwarcia ofert tj. o godzinie 12:22 w dniu 3 września 2021 roku. Powyższy wykonawca nie miał zatem możliwości złożenia nowej oferty w wyznaczonym terminie składania ofert tj. 3 września 2021 roku do godziny 12:00.
Dodatkowo wykonawca w dniu 3 września 2021 roku o godzinie 10:03 wysłał poprzez pocztę ePUAP nową zmienioną ofertę, która ze względu na brak potwierdzenia jej wycofania na portalu miniportal.uzp.gov.pl przez Zamawiającego, nie została przez przedmiotowy portal uwzględniona w prowadzonym postępowaniu i nie mogła być odszyfrowana przez Zamawiającego.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdyż w/w wykonawca nie mógł złożyć ważnej oferty w wyznaczonym terminie poprzez brak potwierdzenia przez Zamawiającego wycofania wcześniej złożonej oferty na portalu miniportal.uzp.gov.pl i niemożliwe jest przywrócenie jego oferty w przedmiotowym postępowaniu postępowaniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu jeden z wykonawców: Sarmata Michał Dębski, ul. Wilcza 25 lok 10, 00-544 Warszawa złożył ofertę i w dniu 2 września 2021 roku, o godz. 16:48 przesłał zgłoszenie wycofania przedmiotowej oferty, gdyż nie została podpisana w sposób właściwy. Zamawiający nie potwierdził wycofania oferty przed upływem wyznaczonego terminu tj. 3 września 2021 roku do godziny 12:00 na portalu miniportal.uzp.gov.pl, na którym prowadzone było postępowanie. Wycofanie w/w oferty nastąpiło w momencie przystąpienia Zamawiającego do otwarcia ofert tj. o godzinie 12:22 w dniu 3 września 2021 roku. Powyższy wykonawca nie miał zatem możliwości złożenia nowej oferty w wyznaczonym terminie składania ofert tj. 3 września 2021 roku do godziny 12:00.
Dodatkowo wykonawca w dniu 3 września 2021 roku o godzinie 10:03 wysłał poprzez pocztę ePUAP nową zmienioną ofertę, która ze względu na brak potwierdzenia jej wycofania na portalu miniportal.uzp.gov.pl przez Zamawiającego, nie została przez przedmiotowy portal uwzględniona w prowadzonym postępowaniu i nie mogła być odszyfrowana przez Zamawiającego.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdyż w/w wykonawca nie mógł złożyć ważnej oferty w wyznaczonym terminie poprzez brak potwierdzenia przez Zamawiającego wycofania wcześniej złożonej oferty na portalu miniportal.uzp.gov.pl i niemożliwe jest przywrócenie jego oferty w przedmiotowym postępowaniu postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Wykonanie modernizacji wnętrza budynku - roboty budowlane - przychodni Gabinetów Lekarza Rodzinnego Filia w Śniadowie i Filia w Jedwabnem, w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1957B w m. Miastkowo (ul. Świerkowa) na odcinku o długości ok. 1,45 km w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa ciągnika siodłowego oraz naczepy przeznaczonych do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdem w zakresie prawa jazdy kat. C+E
- Zakup i dostawa nabiału i produktów mleczarskich do stołówki Bursy Szkolnej Nr 1 w Łomży.
- Szkolenie z zakresu tworzenia tekstów alternatywnych i audiodeskrypcji w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Zagospodarowanie terenu przy budynku SP 4, ul. Kierzkowa - "Szare na zielone"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Andrychowie"
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Suwałkach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku 2026
- Dostawa warzyw świeżych, kiszonych, obranych i owoców krajowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Żytkowicach
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.