eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie terenowej instalacji fotowoltaicznej przy budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie terenowej instalacji fotowoltaicznej przy budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748500400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie terenowej instalacji fotowoltaicznej przy budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d8f5dd2-e354-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030075/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa terenowej instalacji fotowoltaicznej przy budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191576

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 295147,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie terenowej instalacji fotowoltaicznej przy budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy
1.1. Opis prac:
Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy obejmują:
1) budowę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 49,00 kWp i nie większej niż 49,99 kWp umiejscowionej po zachodniej stronie budynku Starostwa składającej się z 111 paneli fotowoltaicznych ułożonych naziemnie w 9 rzędach skierowanych na południe, o mocy minimalnej 450 Wp,
(Dopuszcza się panele o większej mocy niż projektowane, jeżeli ich pozostałe parametry techniczne określone w dokumentacji są równe albo lepsze, a dostępność serwisowa odpowiada panelom określonym w dokumentacji.)

2) zastosowanie optymalizatorów mocy zależnie od konfiguracji i ilości paneli,
(Dopuszczalne jest zastosowanie optymalizatorów dla więcej niż jednego panela. Marka i typ optymalizatora musi być dobrana do marki i typu falownika. Wymagane jest minimalnie użycie jednego optymalizatora na cztery panele.)
3) wykonanie i ułożenie konstrukcji montażowych pod panel PV,
(Dopuszczalna jest konstrukcja w układzie 2 H pod warunkiem, że nie będzie ona powodowała przysłaniania okien na parterze budynku.)
4) zastosowanie falownika DC/AC umożliwiającego pracę z panelami z optymalizatorami mocy oraz i systemem monitoringu on-line,
5) zestaw okablowania DC oraz AC,
6) rozdzielnicę RPV z zestawem zabezpieczeń AC/DC i ochronników przeciwprzepięciowych,
7) budowę przyłącza kablowego niskiego napięcia,
8) ogrodzenie terenu wokół paneli fotowoltaicznych wraz montażem furtki z zamkiem.
9) montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych i ochronnych od porażeń, jeśli są wymagane prawem,
10) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do przyłączenia i odebrania instalacji fotowoltaicznej przez Operatora Sieci Energetycznej oraz niezbędne do uzgodnienia wpięcia nadwyżek produkowanej energii do sieci energetycznej,
11) montaż rynien stalowych do konstrukcji paneli,
12) odprowadzenie wody opadowej do istniejących koryt betonowych lub poza obszar archiwum znajdującego się pod terenem na którym zlokalizowane będą panele,
13) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pomieszczeń archiwum, poprzez ułożenie powierzchniowe geomembrany EPDM, odpornej na warunki atmosferyczne (wysokie i niskie temperatury).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299997,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344372,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SolarSpot Spółka Akcyjna, ul. Przemysłowa 13, 62-052 Komorniki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811988919

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 13

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344372,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Najtańsza oferta czyli oferta nr 1 - złożona przez Wmetal Sp. z o.o., Dzierżonia 33, 46-050 Nakło, została odrzucona, zgodnie z art.226 ust.1 pkt. 2c i pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz chciał po złożeniu oferty zmienić jej cenę (podwyższyć wartość realizacji zamówienia).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.