eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Modernizacja układu sterownia dźwigów osobowo towarowych zabudowanych w szybie Regis"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Modernizacja układu sterownia dźwigów osobowo towarowych zabudowanych w szybie Regis”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


GÓRNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja układu sterownia dźwigów osobowo towarowych zabudowanych w szybie Regis”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f456a2d6-f55f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TEM/57

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niemniejszego zamówienia jest wymiana elementów układu sterowania dźwigów osobowo – towarowych, produkcji Kone, typ: P21/40-19 KONE MiniSpace, o numerach seryjnych: 40045946 i 40045947, zabudowanych w szybie Regis.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę:
1) płyty CPU – 2 szt.,
2) płyty ADO – 2 szt.,
3) styczników układu głównego zasilania dźwigu, prąd znamionowy 80A, napięcie 400V/230V – 2 komplety,
4) płyty szybowe – 2 komplety,
5) płyty kontroli czujników NTS – 2 szt.,
6) płyty panelu dyspozycji i sygnalizacji – 2 szt.,
7) płyty rozszerzenia sygnalizacji – 2 szt.,
8) falownik, prąd znamionowy 100A– 2 szt.
Wyciąg z dokumentacji techniczno – ruchowej urządzeń w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający udostępni do wglądu w swojej siedzibie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 – 13.00, kompletną dokumentację techniczną dźwigów zabudowanych w szybie Regis.
Realizacja przedmiotu zamówienia musi umożliwić instalację na urządzeniach oprogramowania bazowego opracowanego przez Kone, w wersji 9.9.7., do korzystania z którego Zamawiający jest uprawniony na podstawie posiadanej licencji, oraz oprogramowania falownika umożliwiającego współpracę z płytą główną CPU, a także wykonanie systemu KONE 24/7 Connected Services, który zostanie zrealizowany na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone oferty w niniejszym postępowaniu podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.