eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic wraz z wywozem zebranych odpadów w Ciechocinku



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic wraz z wywozem zebranych odpadów w Ciechocinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4506b619-d184-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic wraz z wywozem zebranych odpadów w Ciechocinku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4506b619-d184-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024281/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic wraz z wywozem zebranych odpadów w Ciechocinku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac do wykonania obejmuje między innymi:
Przykrawężnikowe zamiatanie ulic (mechaniczne lub ręczne) na szerokość nie mniejszą niż 1,5 metra wraz z wywozem zebranych odpadów.
W przypadku braku możliwości wykonania zamiatania mechanicznego np. z powodu parkujących pojazdów, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamiatania ręcznego.
Zakresy rzeczowe określono w wykazach rzeczowo cenowych stanowiących załączniki do specyfikacji.
- powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie a ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki, włazy nagłe uszkodzenia nawierzchni stwarzające zagrożenie itp..
Jednemu Wykonawcy podlega cały zakres prac objęty zamówieniem.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
W przypadku wystąpienia zmniejszonego zakresu usług np. z powodu rezygnacji przez Zamawiającego wartość niewykonanych usług zostanie rozliczona na podstawie inwentaryzacji i kosztorysu ofertowego złożonego do przetargu i pomniejszy to wartość umowy.

Przedmiotem zamówienia jest
Zakresy rzeczowe określono w wykazach rzeczowo cenowych stanowiących załączniki do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228213,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228213,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228213,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ "EKOCIECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910015900

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-720

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228213,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2024-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

211.309,12 zł netto + podatek VAT 16.904,73 zł razem brutto 228.213,85 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.