Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00249422/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00265475/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00272161/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00334974/01 - Wynik z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa ubrań i butów ratowniczych oraz środków ochrony indywidualnej (11 zadań)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego S.A.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023432
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Chorzowska 25
1.4.2.) Miejscowość: Bytom
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.7.) Numer telefonu: 32/282 25 25
1.4.8.) Numer faksu: 32/282 26 81
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@csrg.bytom.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270005
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00249422
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
3.5. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie nie wcześniej niż ostatnie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
- dla Zadania 1: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie gogli ochronnych
i każda była o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto;
- dla Zadania 2: jedną dostawę, polegającą na dostawie specjalistycznych ubrań ratowniczych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto;
- dla Zadania 3: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie hełmów specjalistycznych i każda była o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto;
- dla Zadania 4: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie ubrań roboczych
i każda była o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
- dla Zadania 5: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie specjalistycznych butów ratowniczych i każda była o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
- dla Zadania 6: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie butów roboczych
i każda była o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto;
- dla Zadania 7: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie ubrań roboczych firmowych i każda była o wartości nie mniejszej niż 8000,00 brutto;
- dla Zadania 8: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie rękawic ochronnych i każda była o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 brutto;
- dla Zadania 9: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie bielizny trudnopalnej i każda była o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 brutto;
- dla Zadania 10: jedną dostawę, polegającą na dostawie specjalistycznych, niepalnych, antyelektrostatycznych ubrań ratowniczych o wartości nie mniejszej niż
20 000,00 brutto
- dla Zadania 11: jedną dostawę, polegającą na dostawie trudnopalnych, antyelektrostatycznych ubrań ratowniczych o wartości nie mniejszej niż
5 000,00 brutto
Po zmianie:
3.5. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie nie wcześniej niż ostatnie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
- dla Zadania 1: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie gogli ochronnych
i każda była o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto;
- dla Zadania 2: jedną dostawę, polegającą na dostawie specjalistycznych ubrań ratowniczych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto;
- dla Zadania 3: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie hełmów specjalistycznych i każda była o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto;
- dla Zadania 4: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie ubrań roboczych
i każda była o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
- dla Zadania 5: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie specjalistycznych butów ratowniczych i każda była o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto lub jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto;
- dla Zadania 6: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie butów roboczych
i każda była o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto;
- dla Zadania 7: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie ubrań roboczych firmowych i każda była o wartości nie mniejszej niż 8000,00 brutto;
- dla Zadania 8: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie rękawic ochronnych i każda była o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 brutto;
- dla Zadania 9: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie bielizny trudnopalnej i każda była o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 brutto;
- dla Zadania 10: jedną dostawę, polegającą na dostawie specjalistycznych, niepalnych, antyelektrostatycznych ubrań ratowniczych o wartości nie mniejszej niż
20 000,00 brutto
- dla Zadania 11: jedną dostawę, polegającą na dostawie trudnopalnych, antyelektrostatycznych ubrań ratowniczych o wartości nie mniejszej niż
5 000,00 brutto
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-22 09:00
Po zmianie:
2023-06-26 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-22 10:15
Po zmianie:
2023-06-26 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
30
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności w roku 2024 na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Świadczenie usług serwisowych: 1. Urządzenia łączności i sygnalizacji szybowej, 2. Serwis urządzeń sygnalizacji szybowej, 3.Urządzenia łączności szybowej telefonicznej, 4.Układów łączności szybowej
- Świadczenie usług polegających na ochronie, elektronicznym monitorowaniu obiektów, wykonywaniu usług portierskich
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. "Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ..."
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 32 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.81.2023 dostawa elementów ubioru i akcesoriów
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Chmielnik w 2024 roku"
- Dostawy bielizny operacyjnej jednorazowej i bielizny jednorazowej pościelowej
- Zakup i dostawa elementów ubioru i specjalistycznego wyposażenia dla uczniów klas I w roku szkolnym 2023/2024 w Oddziałach Przygotowania Wojskowego .
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.