eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiModernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Obornikach.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Obornikach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 76

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d680da6a-feed-45c5-b27b-1ecbe0a58815

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Obornikach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d680da6a-feed-45c5-b27b-1ecbe0a58815

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035018/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Obornikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.07.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Obornikach.
2. Wykaz planowanych robót budowlanych:
a) demontaż i wywóz drabinek gimnastycznych,
b) demontaż bramek do piłki ręcznej,
c) rozbiórka parkietu drewnianego i wywóz,
d) ocena stanu posadzki pod parkietem,
e) skucie posadzki betonowej,
f) ułożenie nowych warstw posadzki,
g) malowanie sufitu z użyciem platformy na rusztowaniu mobilnym lub platformy wznoszonej mechanicznie po wcześniejszym dwukrotnym zagruntowaniu,
h) oczyszczenie ścian z nadmiernych zabrudzeń, wykonanie wyprawek i uzupełnień w miejscach ubytków z zaprawy renowacyjnej, wygładzić,
i) malowanie górnych (powyżej 3 m) powierzchni ścian farbami lateksowymi lub akrylowymi o wysokiej odporności na uderzenia i zabrudzenia,
j) malowanie dolnej części ścian - lamperia ftalowa o wysokiej odporności na uderzenia, zabrudzenia i zarysowania, w tym linie bramki do piłki ręcznej,
k) ułożenie posadzki sportowej,
l) malowanie linii pół gier zgodnie z rysunkiem,
m) montaż nowych drabinek gimnastycznych drewnianych wysokości 2,8 m.

UWAGA!
Roboty odbywać się będą na terenie, na którym działa placówka oświatowa (zakończenie roku szkolnego 27 czerwca 2025 r.). Należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót oraz zadbać o należyte zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45442100-8 - Roboty malarskie

44212310-5 - Rusztowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337511,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337511,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337511,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano – Handlowe „REMBUDEX" Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 787-00-05-769

7.3.3) Ulica: Łukowska 10

7.3.4) Miejscowość: Oborniki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337511,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.