Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00221500/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00231006/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00234563/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie e-usług w urzędzie w ramach projektu „E-powiat-cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie” – etap 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 642 98 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie e-usług w urzędzie w ramach projektu „E-powiat-cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie” – etap 2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-777869b9-2736-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003438/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie i wdrożenie e-usług w urzędzie w ramach projektu E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie - etap 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020 pn. „E-powiat – cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie” – etap 2 (dalej Projekt), realizowanego w ramach Osi priorytetowej 3. Cyfrowy region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00221500/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.IRL.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – E-usługi i Cyfrowy Urząd oraz EZD , zgodnie z rozdziałem I, II i III opisu przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4 do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3a do SWZ).1) Usługa obejmuje swoim zakresem:
a) opracowanie, dostarczenie i wdrożenie systemu Cyfrowy Urząd wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą. Cyfrowy Urząd ma stanowić jednolitą platformę internetową pozwalającą na wymianę danych, w szczególności dokumentów pomiędzy Powiatem Ostródzkim a obywatelami. Platforma musi posiadać wydzieloną część publiczną, w ramach której wyróżnia się obszar dostępny dla niezalogowanych i zalogowanych użytkowników systemu oraz część niepubliczną – panel administratora służący zarządzaniu systemem. Oba obszary muszą być dostępne z poziomu przeglądarki internetowej. Platforma części publicznej ma udostępniać szereg narzędzi pozwalających na dwukierunkowy kontakt obywatela z urzędem. Do najważniejszych należą formularze elektroniczne pozwalające na składanie wniosków w postaci elektronicznej do Starostwa Powiatowego w Ostródzie. System musi umożliwiać zasilenie karty usługi opisem usługi dostępnym na ePUAP. W powiązaniu z formularzami elektronicznymi musi istnieć możliwość wniesienia elektronicznej opłaty dotyczącej danej usługi. Ponadto, w ramach projektu wprowadzonych zostanie 17 nowych e-usług publicznych dla obywateli o różnych stopniach dojrzałości wyszczególnionych w rozdziale III ust. 3 OPZ (zał. nr 4 do SWZ); 9 formularzy opracuje Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, pozostałe formularze będą pobrane przez Wykonawcę z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych (CRWDE);
b) opracowanie, dostarczenie i wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (dalej EZD), który umożliwi wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych;
c) wyspecyfikowanie sprzętu informatycznego oraz jego parametrów technicznych niezbędnych do obsługi dostarczonych systemów informatycznych celem zapewnienia ich pełnej kompatybilności w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
2) Zamawiający wymaga aby realizowane przez Wykonawcę prace prowadzone były w podziale na niżej wymienione etapy:
a) etap I – przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej wraz z przedstawieniem koncepcji, w tym graficznej portalu do akceptacji Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy;
b) etap II – opracowanie, dostarczenie i wdrożenie opracowanego systemu w terminie 180 dni od dnia podpisania umowy;
c) etap III – parametryzacja systemu oraz instruktaże stanowiskowe dla pracowników Zamawiającego w ilości odpowiadającej liczbie osób, które będą wykorzystywały system w terminie 30 dni po wdrożeniu systemu
3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu wersji testowej systemu EZD. Udostępnienie wersji testowej EZD nastąpi po zakończeniu etapu II, wraz z przystąpieniem Wykonawcy do realizacji etapu III i będzie trwało do dnia 31 grudnia 2027 r.
4) Wykonawca zobowiązany będzie, w terminie 5 dni roboczych po zatwierdzeniu pierwszego etapu do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowego realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje jednorazową płatność po całkowitym zakończeniu i protokolarnym odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212900-8 - Różne usługi opracowywania oprogramowania i systemy komputerowe
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 396399,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Moduł PZP , zgodnie z rozdziałem I i IV opisu przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4 do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3b do SWZ).Usługa obejmuje swoim zakresem dostarczenie i wdrożenie systemu e-zamówienia, który musi umożliwiać Zamawiającemu przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych za pośrednictwem udostępnionej Zamawiającemu platformy elektronicznej:
a) dla zamówień, których wartość szacunkowa jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych - we wszystkich trybach przewidzianych ustawą Pzp (tryby krajowe i unijne);
b) dla zamówień o wartości szacunkowej mniejszej niż 130 000 złotych (tryby regulaminowe)
oraz musi umożliwiać Zamawiającemu oraz potencjalnym wykonawcom czynne uczestnictwo w całym procesie prowadzenia danego postępowania o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną. System musi działać w formie platformy internetowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48312000-8 - Pakiety oprogramowania do publikowania elektronicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 25677,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Moduł NGO , zgodnie z rozdziałem I i V opisu przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4 do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3c do SWZ).1) Usługa obejmuje swoim zakresem dostarczenie i wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, umożliwiającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. System musi działać w formie platformy internetowej.
2) System musi umożliwiać:
a) ogłaszanie konkursów,
b) nabór ofert,
c) ocenę ofert,
d) tworzenie umów,
e) tworzenie sprawozdań,
f) komunikację z oferentami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48312000-8 - Pakiety oprogramowania do publikowania elektronicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 12441,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MADKOM Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polski Instytut Rozwoju Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221508925
7.3.3) Ulica: al. Zwycięstwa 96/98
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30748,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30748,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30748,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MADKOM Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polski Instytut Rozwoju Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221508925
7.3.3) Ulica: al. Zwycięstwa 96/98
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30748,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części 3 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu w zakresie części 3 wpłynęła tylko jedna oferta oznaczona nr 2 – złożona przez Witkac Sp. z o.o. 76 – 200 Słupsk, ul. Sienkiewicza 5a. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp – oferta została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH PRZEBUDOWY DRÓG GRUNTOWYCH W OSTRÓDZIE
- MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów poleasingowych, monitorów, oprogramowania - pakiety biurowe na potrzeby Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Zapewnienie wsparcia serwisowego na infrastrukturę sprzętową i oprogramowanie EMC
- Świadczenie usługi serwisowej urządzeń infrastruktury sieci komputerowej w budynku Wydziału Fizyki UW w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.