eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Centrum Edukacji Komunikacyjnej Gminy Biała

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Centrum Edukacji Komunikacyjnej Gminy Biała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 438 85 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zielinska@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c008f6d9-cd3f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Centrum Edukacji Komunikacyjnej Gminy Biała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c008f6d9-cd3f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036072/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Centrum Edukacji Komunikacyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

: PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część – dostawa mobilnych miasteczek rowerowych

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 mobilnych miasteczek rowerowych – 1 kpl o wymiarach 10,5x16m, 1 kpl o wymiarach 16x23m oraz 1 kpl o wymiarach 21x32,5m.
Do każdego miasteczka dołączony projekt – część II SWZ załączniki, dokumentacja graficzna.

1. Miasteczko 10,5x16 m składające się z 30 mat gumowych o gr. 5-6 mm o wym. 2x1,25m, 1 rondo o średnicy 5 m składające się z 12 klinów. Mini znaki drogowe w ilości 26 szt wykonane z materiału PCV o wys. 160 cm, do znaków powinna być podstawa metalowa w ilości 23 szt – poprawiająca stabilność w niesprzyjających warunkach o wym. 30x30 cm , waga ok. 2,5 kg. Sygnalizator 3/2-komorowy (2szt), sygnalizator 3-komorowy (3 szt) , sygnalizator kolejowy + rogatka (1szt). Sygnalizatory drogowe działają automatycznie, w zestawie akumulator żelowy , umieszczone na skrzynce metalowej z kołami , wys. 175 cm. Sygnalizator kolejowy - Sygnalizacja świetlna + dźwiękowa, sygnalizator na skrzynce metalowej wraz z kółkami. Automatyczne podnoszenie i opuszczanie rogatki. W zestawie akumulator żelowy 12V 20Ah.W zestawie znak – krzyż Św. Andrzeja. Wysokość 180 cm. (Projekt nr 1)

2. Miasteczko 16x23m składające się z 64 mat gumowych o gr. 5-6 mm o wym. 2x1,25m, 1 rondo o średnicy 5 m składające się z 12 klinów. Mini znaki drogowe w ilości 42 szt wykonane z materiału PCV o wys. 160 cm, do znaków powinna być podstawa metalowa w ilości 37 szt – poprawiająca stabilność w niesprzyjających warunkach o wym. 30x30 cm , waga ok. 2,5 kg. Sygnalizator 3/2-komorowy (2szt), sygnalizator 3-komorowy (4 szt) , sygnalizator kolejowy + rogatka (1szt). Sygnalizatory drogowe działają automatycznie, w zestawie akumulator żelowy , umieszczone na skrzynce metalowej z kołami , wys. 175 cm. Sygnalizator kolejowy - Sygnalizacja świetlna + dźwiękowa, sygnalizator na skrzynce metalowej wraz z kółkami. Automatyczne podnoszenie i opuszczanie rogatki. W zestawie akumulator żelowy 12V 20Ah. W zestawie znak – krzyż Św. Andrzeja. Wysokość 180 cm. (Projekt nr 3)

3. Miasteczko 21x32,5m składające się z 118 mat gumowych o gr. 5-6 mm o wym. 2x1,25m, 1 rondo o średnicy 5 m składające się z 12 klinów. Mini znaki drogowe w ilości 46 szt wykonane z materiału PCV o wys. 160 cm, do znaków powinna być podstawa metalowa w ilości 41 szt – poprawiająca stabilność w niesprzyjających warunkach o wym. 30x30 cm , waga ok. 2,5 kg. Sygnalizator 3/2-komorowy (2szt), sygnalizator 3-komorowy (4 szt) , sygnalizator kolejowy + rogatka (1szt). Sygnalizatory drogowe działają automatycznie, w zestawie akumulator żelowy , umieszczone na skrzynce metalowej z kołami , wys. 175 cm. Sygnalizator kolejowy - Sygnalizacja świetlna + dźwiękowa, sygnalizator na skrzynce metalowej wraz z kółkami. Automatyczne podnoszenie i opuszczanie rogatki. W zestawie akumulator żelowy 12V 20Ah.W zestawie znak – krzyż Św. Andrzeja. Wysokość 180 cm. (Projekt nr 5)

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Biała.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część - dostawa i montaż wyświetlaczy prędkości

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyświetlaczy prędkości w Białej na ulicy Opolskiej i Prudnickiej.

Opis wyświetlacza prędkości:
- wbudowany w tablicę LED radar mikrofalowy dokonujący pomiaru prędkości jadących samochodów i w czytelny sposób wyświetlający jej wartość,
- regulowany próg prędkości – przekroczenie progu sygnalizowane pulsującym trybem wyświetlania prędkości, wyświetlający się na czerwono napis ZWOLNIJ oraz komunikat informujący o grożącym mandacie wraz z punktami karnymi. W przypadku kierowcy jadącego zgodnie z przepisami wyświetla się na zielono komunikat DZIĘKUJĘ.
- W momencie gdy w odległości 150 metrów do urządzenia nie nadjeżdża żaden pojazd a radar nie dokonuje pomiaru wyświetlany jest aktywny znak B-33, który widoczny jest z odległości 200 metrów.
- Całkowite wymiary - 1350-1375 x 1520-1525 x 30-35 mm
- Waga – do 25 kg
- Napięcie zasilania – 12V
- Średni pobór prądu – 0,5 - 0,6A
- Wysokość cyfr prędkości LED – 300 - 305 mm
- Wysokość tekstu … zł, ….pkt – 145-150 mm
- Średnica obwodu znaku B-33 – 850 mm
- Ilość kolorów LED – 5 (biały, zielony, czerwony, żółty, pomarańczowy)
- Widoczność wyświetlacza prędkości LED – 148 – 150 m
- Widoczność wyświetlacza tekstu LED – 73 – 75 m
- Widoczność znaku B-33 – 198-200 m
- Odporność na warunki atmosferyczne
- Zakres mierzonej prędkości – od 2 do 199 km/h
- Rozdzielczość mierzonej prędkości – 1 km/h
- Zasięg pomiarowy – regulowany 10 – 300 m
- Obudowa – aluminium lakierowane proszkowo, aluminium anodowane, poliwęglan pełny, filtr ochronny UV, filtr kontrastowy.
- Skrzynka – zasilanie buforowe – akumulatorowe 230 V – 12V
- Skrzynka zasilanie stałe 230 V – 12 V
- Skrzynka zasilanie solarne 12V
- Panel fotowoltaiczny,
- Elementy mocowania standardowego,
- Słup wsporczy, fundament
- Archiwizacja statystyk – system archiwizujący dane o prędkościach pojazdów oraz natężenia ruchu,
- Przystawka radiowa USB + oprogramowanie
- Komunikacja GPRS

4.5.3.) Główny kod CPV: 34932000-9 - Zestawy radarowe

4.5.5.) Wartość części: 20900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144525 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154990,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144525 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczne Plex Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364950320

7.3.3) Ulica: Chorzowska 58

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144525 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.