eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Centrum Edukacji Komunikacyjnej Gminy Biała

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Centrum Edukacji Komunikacyjnej Gminy Biała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 438 85 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zielinska@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Centrum Edukacji Komunikacyjnej Gminy Biała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c008f6d9-cd3f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036072/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Centrum Edukacji Komunikacyjnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

: PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c008f6d9-cd3f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy
e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest GMINA BIAŁA, ul.
Rynek 10, 48 – 210 Biała, tel. 774388531, fax: 774387679, e-mail: sekretariat@biala.gmina.pl. Inspektorem ochrony danych
osobowych w GMINIE BIAŁA jest Pan Krzysztof Kranc, tel. 509 947 925 e– mail:
poczta@krzysztofkranc.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenia zamówienia
publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty zainteresowane i UZP. Dane osobowe będą przechowywane,
przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego zadania oraz w okresie późniejszym, jeśli wymagają tego odrębne przepisy
prawa. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Ofertodawcy jest wymogiem ustawowym i warunkiem
zawarcia umowy określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Dane osobowe możemy przekazywać innym organom publicznym i podmiotom, przy czym dokonujemy tego wyłącznie w sytuacji,
gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań lub umowa. Przysługuje
prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Jeżeli
przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, przysługuje prawo do jej cofnięcia. Ponadto przysługuje
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa
danych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) – RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte są w rozdz. 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKZP.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część – dostawa mobilnych miasteczek rowerowych

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 mobilnych miasteczek rowerowych – 1 kpl o wymiarach 10,5x16m, 1 kpl o wymiarach 16x23m oraz 1 kpl o wymiarach 21x32,5m.
Do każdego miasteczka dołączony projekt – część II SWZ załączniki, dokumentacja graficzna.

1. Miasteczko 10,5x16 m składające się z 30 mat gumowych o gr. 5-6 mm o wym. 2x1,25m, 1 rondo o średnicy 5 m składające się z 12 klinów. Mini znaki drogowe w ilości 26 szt wykonane z materiału PCV o wys. 160 cm, do znaków powinna być podstawa metalowa w ilości 23 szt – poprawiająca stabilność w niesprzyjających warunkach o wym. 30x30 cm , waga ok. 2,5 kg. Sygnalizator 3/2-komorowy (2szt), sygnalizator 3-komorowy (3 szt) , sygnalizator kolejowy + rogatka (1szt). Sygnalizatory drogowe działają automatycznie, w zestawie akumulator żelowy , umieszczone na skrzynce metalowej z kołami , wys. 175 cm. Sygnalizator kolejowy - Sygnalizacja świetlna + dźwiękowa, sygnalizator na skrzynce metalowej wraz z kółkami. Automatyczne podnoszenie i opuszczanie rogatki. W zestawie akumulator żelowy 12V 20Ah.W zestawie znak – krzyż Św. Andrzeja. Wysokość 180 cm. (Projekt nr 1)

2. Miasteczko 16x23m składające się z 64 mat gumowych o gr. 5-6 mm o wym. 2x1,25m, 1 rondo o średnicy 5 m składające się z 12 klinów. Mini znaki drogowe w ilości 42 szt wykonane z materiału PCV o wys. 160 cm, do znaków powinna być podstawa metalowa w ilości 37 szt – poprawiająca stabilność w niesprzyjających warunkach o wym. 30x30 cm , waga ok. 2,5 kg. Sygnalizator 3/2-komorowy (2szt), sygnalizator 3-komorowy (4 szt) , sygnalizator kolejowy + rogatka (1szt). Sygnalizatory drogowe działają automatycznie, w zestawie akumulator żelowy , umieszczone na skrzynce metalowej z kołami , wys. 175 cm. Sygnalizator kolejowy - Sygnalizacja świetlna + dźwiękowa, sygnalizator na skrzynce metalowej wraz z kółkami. Automatyczne podnoszenie i opuszczanie rogatki. W zestawie akumulator żelowy 12V 20Ah. W zestawie znak – krzyż Św. Andrzeja. Wysokość 180 cm. (Projekt nr 3)

3. Miasteczko 21x32,5m składające się z 118 mat gumowych o gr. 5-6 mm o wym. 2x1,25m, 1 rondo o średnicy 5 m składające się z 12 klinów. Mini znaki drogowe w ilości 46 szt wykonane z materiału PCV o wys. 160 cm, do znaków powinna być podstawa metalowa w ilości 41 szt – poprawiająca stabilność w niesprzyjających warunkach o wym. 30x30 cm , waga ok. 2,5 kg. Sygnalizator 3/2-komorowy (2szt), sygnalizator 3-komorowy (4 szt) , sygnalizator kolejowy + rogatka (1szt). Sygnalizatory drogowe działają automatycznie, w zestawie akumulator żelowy , umieszczone na skrzynce metalowej z kołami , wys. 175 cm. Sygnalizator kolejowy - Sygnalizacja świetlna + dźwiękowa, sygnalizator na skrzynce metalowej wraz z kółkami. Automatyczne podnoszenie i opuszczanie rogatki. W zestawie akumulator żelowy 12V 20Ah.W zestawie znak – krzyż Św. Andrzeja. Wysokość 180 cm. (Projekt nr 5)

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Biała.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami przyjętymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część - dostawa i montaż wyświetlaczy prędkości

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyświetlaczy prędkości w Białej na ulicy Opolskiej i Prudnickiej.

Opis wyświetlacza prędkości:
- wbudowany w tablicę LED radar mikrofalowy dokonujący pomiaru prędkości jadących samochodów i w czytelny sposób wyświetlający jej wartość,
- regulowany próg prędkości – przekroczenie progu sygnalizowane pulsującym trybem wyświetlania prędkości, wyświetlający się na czerwono napis ZWOLNIJ oraz komunikat informujący o grożącym mandacie wraz z punktami karnymi. W przypadku kierowcy jadącego zgodnie z przepisami wyświetla się na zielono komunikat DZIĘKUJĘ.
- W momencie gdy w odległości 150 metrów do urządzenia nie nadjeżdża żaden pojazd a radar nie dokonuje pomiaru wyświetlany jest aktywny znak B-33, który widoczny jest z odległości 200 metrów.
- Całkowite wymiary - 1350-1375 x 1520-1525 x 30-35 mm
- Waga – do 25 kg
- Napięcie zasilania – 12V
- Średni pobór prądu – 0,5 - 0,6A
- Wysokość cyfr prędkości LED – 300 - 305 mm
- Wysokość tekstu … zł, ….pkt – 145-150 mm
- Średnica obwodu znaku B-33 – 850 mm
- Ilość kolorów LED – 5 (biały, zielony, czerwony, żółty, pomarańczowy)
- Widoczność wyświetlacza prędkości LED – 148 – 150 m
- Widoczność wyświetlacza tekstu LED – 73 – 75 m
- Widoczność znaku B-33 – 198-200 m
- Odporność na warunki atmosferyczne
- Zakres mierzonej prędkości – od 2 do 199 km/h
- Rozdzielczość mierzonej prędkości – 1 km/h
- Zasięg pomiarowy – regulowany 10 – 300 m
- Obudowa – aluminium lakierowane proszkowo, aluminium anodowane, poliwęglan pełny, filtr ochronny UV, filtr kontrastowy.
- Skrzynka – zasilanie buforowe – akumulatorowe 230 V – 12V
- Skrzynka zasilanie stałe 230 V – 12 V
- Skrzynka zasilanie solarne 12V
- Panel fotowoltaiczny,
- Elementy mocowania standardowego,
- Słup wsporczy, fundament
- Archiwizacja statystyk – system archiwizujący dane o prędkościach pojazdów oraz natężenia ruchu,
- Przystawka radiowa USB + oprogramowanie
- Komunikacja GPRS

4.2.6.) Główny kod CPV: 34932000-9 - Zestawy radarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami przyjętymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie określonym wprost w umowie, która stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.