Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230092/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00269162/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00269089/02 - Wynik z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Wilama Horzycy
1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871233617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566223717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariathorzycy@teatr.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatr.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.teatr.torun.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów”,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03678670-2b5a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TH/ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131080,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – polegać będzie na dostawie i montażu aparatury niezbędnej do modernizacji nagłośnienia dużej sceny następujących urządzeń o parametrach nie gorszych niż opisane poniżej.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
4.5.5.) Wartość części: 48593,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – polegać będzie na dostawie aparatury niezbędnej do modernizacji i rozbudowy istniejącej bazy systemów bezprzewodowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342100-3 - Słuchawki
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 82486,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61758,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61758,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61758,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAW PERFORMANCE Audio Kamil Kieca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-202-23-29
7.3.3) Ulica: Dworcowa 22
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Trasa kablowa – 4 szt. prewody połączeniowe do łośników FF – 4 szt .panel przyłączeniowy wzmacniacza mocy 1 kpl o wartości 8950,00zł netto
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NAW PERFORMANCE AUDIO KAMIL KIECA
jakie przetargi wygrała firma
NAW PERFORMANCE AUDIO KAMIL KIECA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61758,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- REMONT BUDYNKU NR 1 - ETAP III W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEŚNEJ 27 WE WŁOCLAWKU
- Usługa polegająca na aktualizacji zbiorów bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) z opracowaniem obiektów kategorii ,,rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów z woj. kuj.-pom.
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze modelowego systemu pracy z rodziną, wraz z spotkaniami informacyjnymi w 6 makroregionach
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
- DOSTAWA, MONTAŻ I SERWIS KONSOLETY DO REŻYSERII DŹWIĘKU.
- ZAKUP URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH I PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY SZKÓŁ ŚREDNICH POWIATU KOLSKIEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
- Dostawa sprzętu RTV
- Dostawa wraz z montażem systemu do debriefingu dla potrzeb CSM- sala wysokiej wierności
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości" FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 oraz "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.