Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233560/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE PRAC ROZBIÓRKOWYCH I DEMONTAŻOWYCH W POMIESZCZENIACH SCENY NA DOLE I CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH NA KONDYGNACJI -2 ORAZ MODERNIZACJA SYSTEMU SSP W BUDYNKU TEATRU ATENEUM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR ATENEUM im. STEFANA JARACZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016425365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Jaracza 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-378
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 50 28 160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrateneum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrateneum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatrateneum.pl/?page_id=288201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE PRAC ROZBIÓRKOWYCH I DEMONTAŻOWYCH W POMIESZCZENIACH SCENY NA DOLE I CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH NA KONDYGNACJI -2 ORAZ MODERNIZACJA SYSTEMU SSP W BUDYNKU TEATRU ATENEUM.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99e538eb-f86e-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033095/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie prac rozbiórkowych i demontażowych oraz modernizacja systemu SSP .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 431658,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac rozbiórkowych i demontażowych w pomieszczeniach Sceny Na Dole i części pomieszczeń piwnicznych na kondygnacji -2 oraz modernizacja systemu SSP w budynku Teatru Ateneum przy ul. Jaracza 2 w Warszawie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w podziale na zakres gwarantowany zamówienia oraz zakres opcjonalny zamówienia.
1) W ramach gwarantowanego zakresu zamówienia:
a) Obszar Sceny na Dole na poziomie -1, usunięcie uszkodzonej w wyniku zalania substancji i przygotowanie obszaru do kolejnych robót budowlanych:
(i) opróżnienie pomieszczenia z wszelkich mebli, sprzętów, dekoracji, tkanin, instrumentów i rekwizytów, a następnie przetransportowanie ich do pomieszczeń wynajmowanych przez Zamawiającego w budynku przy ul. Smulikowskiego 4. Pomieszczenia te znajdują się na piętrze I i II, dostęp jest możliwy przy użyciu windy osobowej,
(ii) demontaż elementów widowni. Elementy Widowni wykonane są w konstrukcji metalowej i drewnianej i wykończone zostały wykładziną dywanową. Elementy te należy rozebrać, posortować i wywieźć do utylizacji,
(iii) demontaż elementów sceny. Konstrukcja sceny została wykonana z profili stalowych i elementów drewnianych, a wykończona jest wykładziną drewnianą. Podobnie jak w przypadku widowni, elementy te należy rozebrać, posortować i wywieźć do utylizacji.
(iv) rozbiórka klepki dębowej położonej na lepiku lub subicie. Klepka znajduje się w pomieszczeniach o numerach -118 i -119,
(v) usuniecie lepiku lub subitu na całej powierzchni posadzki pomieszczeń -118 i -119,
(vi) oczyszczenie powierzchni. Całość obszaru należy oczyścić i odkurzyć.
b) Zakres modernizacji Systemu Sygnalizacji Pożaru będzie obejmował:
(i) prace demontażowe i rozbiórkowe,
(ii) wymianę centrali SSP,
(iii) podłączenie istniejących urządzeń ochrony przeciwpożarowej (okna oddymiające i pompownia pożarowa) do nowej centrali sygnalizacji pożaru;
(iv) wykonanie trzech pętli dozorowych wraz z podłączeniem ich do nowej centrali sygnalizacji pożaru oraz montażem elementów na tych pętlach:
1 pętla dozorowa obejmująca w szczególności przestrzeń piwnic (-2), piwnic (-1) oraz parteru (0) wraz z przestrzenią magazynów: dekoracji, rekwizytów i kostiumów, a także stolarnię, ślusarnię i malarnię;
2 pętla dozorowa obejmuje przestrzeń zajmowaną przez Teatr na poziomie piętra 1 oraz piętra 2 wraz z przestrzenią sceny na poziomie piętra 3 i 4 z dachem nad widownią główną;
3 pętla dozorowa obejmuje przestrzeń użytkowaną wyłącznie przez Teatr na poziomie piętra 3 oraz 4.
2) W ramach zakresu zamówienia objętego prawem opcji:
Obszar dawnych wentylatorni na poziomie -2 tj. dwóch pomieszczeń (-206 i -207 wg rysunku inwentaryzacji) zlokalizowanych na poziomie – 2 likwidacja pozostałości i oczyszczenie pomieszczenia celem przygotowania do kolejnych robót budowlanych:
(i) demontaż poprzez wycięcie elementów stalowych kanałów wentylacyjnych, następnie przetransportowanie ich na sąsiedni teren przy ul. Jaracza 4, w miejsce wskazane przez Zamawiającego:
(ii) rozbiórka elementów murowanych i betonowych kanałów, na styku z kanałem od strony zachodniej, wraz z wyniesieniem i utylizacją,
(iii) rozbiórka fundamentów żelbetowych wraz z pozostałościami urządzeń, balustrad itp. wraz z wyniesieniem i utylizacją,
(iv) oczyszczenie pomieszczeń z gruzu, brudu, odkurzenie, wraz z oczyszczeniem studzienki w pomieszczeniu -207 i odpompowaniem z niej wody,
(v) zabezpieczenie przed wpadnięciem do studzienki poprzez odtworzenie blachy żeberkowej.
3) Zakres prac obejmuje również prace pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w Dokumentacji projektowej a niezbędne do wykonania ze względu na zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, w szczególności:
a) wszelkiego rodzaju zabezpieczenia prowadzonych prac, w tym zabezpieczenia pod względem bezpieczeństwa, bhp oraz kradzieży i dewastacji (utrzymanie w należytym porządku dróg transportowych – codziennie po zakończonych pracach),
b) naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania prac,
c) gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699) Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania,
d) usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 1 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu (ELTRI Sp. z o.o.) została złożona na kwotę 969 310,47 zł (brutto). Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert (na stronie internetowej postępowania) podał kwotę jaką postanowił przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 530 940,05 zł (brutto). Zamawiający w tym postępowaniu nie może zwiększyć tej kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty (o kwotę 438 370,42 zł brutto).Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy z powodu, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 969310,47 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zakres rzeczowy objęty przedmiotowym zamówieniem, stanowi jako zadanie inwestycyjne jedną całość i nie może być podzielone na części, realizowane przez różne podmioty w ramach odrębnych umów ponieważ zamówienie będzie
realizowane na wspólnym obszarze zarówno dla prac budowlanych jak i teletechnicznych. Powyższe wiąże się z koniecznością wzięcia odpowiedzialności m.in. za teren prac przekazany wykonawcy. W przypadku udziału w realizacji zamówienia kilku podmiotów zaistniałaby trudność w egzekwowaniu ewentualnej odpowiedzialności od wykonawców za wykonanie poszczególnych fragmentów robót jak i odpowiedzialności za przekazany teren prac.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.