eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica"Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2021 roku"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2021 roku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3705600

1.5.8.) Numer faksu: 413538107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2021 roku"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d54ab0e-2b36-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003214/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RF. 271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 400 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2021 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów przypadających do spłaty w 2021 roku stosownie do art. 89 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305).
2. Przeznaczenie kredytu zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Pierzchnicy na 2021 rok Nr XXI/67/2020 Rady Miejskie w Pierzchnicy z dnia 29 grudnia 2020 roku ze zmianami.
3. Podstawowe dane o kredycie:
3.1. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia spłaty tj. do 31.12.2035 roku.
3.2. Przewidywane zaciągnięcie kredytu nastąpi jednorazowo do dnia 20.12.2021 roku.
3.3. Uruchomienie kredytu nastąpi w oparciu o pisemną dyspozycję, która zostanie złożona Wykonawcy. Dopuszcza się złożenie dyspozycji za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną na numer faksu lub adres e-mail wskazany w umowie.
3.4. Uruchomienie kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu trzech dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie złożona dyspozycja o uruchomienie kredytu i przekazane środki przez Wykonawcę na rachunek Zamawiającego wskazany w umowie.
4 Wykonawca zobowiązany jest do postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego poprzez ich przelanie na rachunek bankowy Nr 07 8483 0001 2001 0000 0518 0115 w Banku Spółdzielczym w Chmielniku prowadzonym dla Gminy Pierzchnica w wysokości 1 400 000,00 zł.
5. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 1 M (zmienny) jako stawkę bazową powiększoną o oferowaną marżę Banku.
Do w/w stawki WIBOR 1 M (zmienny) zostanie doliczona marża Banku stała (niezmienna) w okresie kredytowania.
5.1. Opis sposobu obliczenia oprocentowania: oprocentowanie kredytu obliczane będzie na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych, notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie jednomiesięcznym oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych, powiększonej o marżę banku w wysokości ……… p.p stałą w okresie kredytowania.
Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR- 1M – 0,18 % .
5.2. Wskazana w ofercie marża banku (w stosunku rocznym) jest obowiązująca przez cały okres kredytowania.
Zmiana wysokości oprocentowania odsetek w okresie kredytowania dopuszczalna jest w przypadku jedynie zmiany stawki WIBOR 1M.
Stosownie do art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. 2021 r. poz. 305) kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
5.3. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć stawkę bazową WIBOR wynoszącą 0,18% i stałą marżę banku oraz planowany harmonogram zaciągnięcia i spłat kapitału.
Dla porównywalności złożonych Ofert wyliczenie to należy przygotować na ZAŁĄCZNIKU 1B.
Wykonawca wypełnia tylko wysokość marży banku - w polu nr 2 (oznaczonym kolorem żółtym) - do 2 miejsca po przecinku.
Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, naliczanych od dnia uruchomienia kredytu. Odsetki będą płatne do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca.
Bank zobowiązany jest do wyliczania odsetek za każdy miesiąc i przekazania bez wezwania Zamawiającemu do 25 dnia każdego miesiąca, drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w umowie.
Do formuły naliczania odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę w roku, przez którą należy rozumieć odpowiednio: rok 365 lub 366 dni, a każdy miesiąc to rzeczywista liczba dni (tj. z uwzględnieniem faktycznej liczby dni lutego w każdym roku).
5.4. Spłata kredytu
Spłaty rat kredytu / kapitału/ dokonywane będą w ratach miesięcznych do ostatniego dnia miesiąca w niżej wymienionym harmonogramie:
- rok 2034 – 12 rat po 62 500,00 zł.
- rok 2035 – 11 rat po 54 000,00 zł oraz jedna rata 56 000,00 zł płatna w dniu 31.12.2035
5.5. Zakładana karencja w spłacie kredytu: do 01.01.2034 roku.
6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową z wystawienia kredytobiorcy. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. Zamawiający informuje iż Skarbnik Gminy nie złoży kontrasygnaty na wekslu in blanco, natomiast złoży kontrasygnatę na deklaracji wekslowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212194,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212194,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212194,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Iłży

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000146960

7.3.3) Ulica: Rynek 1

7.3.4) Miejscowość: Iłża

7.3.5) Kod pocztowy: 27-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212194,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2035-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.