eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji pn:" Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Nowiny - Usnarszczyzna"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji pn:” Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu „Nowiny – Usnarszczyzna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856823047

1.5.8.) Numer faksu: 856824220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.powiat.hajnowka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji pn:” Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu „Nowiny – Usnarszczyzna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa0fd2e-00df-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009174/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji pn: "Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu Nowiny- Usnarszczyzna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Działanie 4 Inwestycje w środki trwałe. Poddziałanie 4.3 Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247303/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.272.53.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji pn:” Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu „Nowiny – Usnarszczyzna”, obejmującym obręby geodezyjne: Nowiny, Usnarszczyzna i działki nr 201, 203, 204, 236, 237, 238, położone w obrębie Koweła, gmina Narew, powiat hajnowski o łącznej powierzchni 209,2787 ha. Projekt scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Nowiny - Usnarszczyzna" gm. Narew, pow. Hajnowski, woj. Podlaskie, realizowany jest w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa dla operacji typu „Scalanie gruntów” objętego PROW na lata 2014-2020.

2. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności:
1) kontrola postępu, poprawności i jakości wykonywanych prac scaleniowych na każdym etapie operacji w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu, normami technicznymi, standardami oraz uznanymi zasadami techniki i sztuki geodezyjnej,
2) kontakty z wykonawcą prac scaleniowych, zgodnie z częstotliwością zadeklarowaną w ofercie – przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego uzgodnień dot. sposobu wykonywania prac technicznych, weryfikacja ustaleń zawartych w dzienniku robót,
3) bieżące kontakty z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia,
4) udział w spotkaniach i zebraniach dotyczących wykonywania prac scaleniowych,
5) uczestnictwo w komisyjnych odbiorach prac zrealizowanych przez Wykonawcę w ramach poszczególnych zadań oraz w odbiorze końcowym operatu scaleniowego,
6) wsparcie merytoryczne organu w procesie rozpatrywania zastrzeżeń do projektu scalenia gruntów,
7) monitorowanie przebiegu prac realizowanych przez Wykonawcę,
8) sporządzanie protokołów kontroli prac związanych z realizacją prac scaleniowych,
9) w przypadku zaistnienia kwestii spornych (problematycznych), dotyczących przedmiotu zamówienia, oraz uwag, zarzutów i zastrzeżeń zgłaszanych przez uczestników scalenia, niezwłocznie tj. nie później niż w terminie do 7 dni - weryfikacja stanu prawnego i faktycznego (w tym na gruncie) i zajęcie stanowiska w przedmiotowej sprawie, w formie pisemnej.,
10) opiniowanie projektu decyzji o zatwierdzeniu projektu scalenia gruntów,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie ze względu na fakt, iż w w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.