eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PasłękDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 9 pakietach



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 9 pakietach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Powiatowy Sp z o.o. w Pasłęku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280450772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 24A

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552491500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital paslek.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpaslek.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37c6558b-ad06-46ef-a611-055bd49f38c3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 9 pakietach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c6558b-ad06-46ef-a611-055bd49f38c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/PbN/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 269295,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.5.5.) Wartość części: 58142,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 14108,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 332100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 9327,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141640-8 - Dreny

4.5.5.) Wartość części: 36069,75 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 5040,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 86799,50 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 22378,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.