Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00253853/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 9 pakietach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Powiatowy Sp z o.o. w Pasłęku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280450772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 24A
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552491500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital paslek.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpaslek.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37c6558b-ad06-46ef-a611-055bd49f38c31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 9 pakietach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c6558b-ad06-46ef-a611-055bd49f38c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/PbN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 269295,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 24.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 58142,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 34.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 14108,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 44.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 332100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 54.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9327,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 64.5.3.) Główny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.5.5.) Wartość części: 36069,75 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 74.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 5040,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 84.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 86799,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 94.5.3.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 22378,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z awarią platformy e-Zamówienia w zakresie publikacji ogłoszeń trwającą od dnia 5.06.2025 roku do dnia 6.06.2025 roku Zamawiający nie był w stanie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00253853/01 z dnia 2025-05-29, co mogło mieć znaczenie dla sporządzenia ofert przez Wykonawców.
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych w 7 częściach
- Dostawa testów do oznaczania glukozy we krwi, środków opatrunkowych, pomocniczych artykułów medycznych oraz artykułów stomatologicznych na potrzeby Szpitala Drewnica Sp. z o. o.
- OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO I FARTUCHY CHIRURGICZNE III
- Sterylizacja materiały jednorazowe
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń i sprzętu medycznego.
- Dostawa elementów do próżniowego systemu pobierania krwi, środków jednorazowego użytku, rękawic medycznych i materiałów opatrunkowych w podziale na zadania.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





