Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00235311/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003543014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Murckowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-266
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/251-70-55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kck.katowice@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-390b8de0-8a86-479c-a4ab-8b31b54278d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-390b8de0-8a86-479c-a4ab-8b31b54278d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082622/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA PIECA ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z INTEGRACJĄ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Tytuł ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z INTEGRACJĄ SYSTEMÓW MONITORUJĄCYCH I OBSŁUGUJĄCYCH OBYDWIE LINIE W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ WYBUDUJ”
2. Realizacja przedmiotu umowy odbędzie się w trzech etapach:
1) Etap I - dokumentacja projektowa - obejmuje wykonanie na podstawie PFU kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej dla uruchomienia drugiej linii kremacyjnej w tym dobór odpowiedniego pieca oraz integrację systemów monitorujących i obsługujących obydwie linie. W ramach tego etapu Wykonawca wykona ekspertyzę nośności stropu, sporządzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwaną dalej BIOZ, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zwane dalej STWiORB,. Wykonawca zobowiązany jest również do pozyskania wymaganych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń, badań, sprawdzeń, zaświadczeń, opinii, jeżeli takowe będą wymagane na etapie sporządzania projektu oraz dokonanie zgłoszenia robót lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich.
2) Etap II - nadzór autorski - obejmuje sprawowanie przez Projektantów nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie dokumentacji projektowej przez cały okres realizacji robót w szczególności: potwierdzanie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, czynny udział w komisjach, naradach technicznych, odbiorach robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego z częstotliwością dostosowaną do realnych potrzeb i problemów zgłaszanych przez Zamawiającego. Uzgodnienia dotyczące możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, z własnej inicjatywy w przypadku stwierdzenia błędu lub nieścisłości w dokumentacji lub po zgłoszeniu problemu przez przedstawiciela którejkolwiek ze Stron (Kierownika budowy, Kierownika robót, Inspektora nadzoru inwestorskiego, uczestnika narady) wraz z wyliczeniem kosztowym tego rozwiązania i przedstawieniem do zaakceptowania przez Zamawiającego.
3) Etap III –roboty budowlane - obejmuje wykonanie drugiej linii kremacyjnej według sporządzonej dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1), zaakceptowanej przez Zamawiającego, zgodnie przepisami prawa w szczególności Prawem budowlanym, przepisami wykonawczymi oraz innymi przepisami powiązanymi, właściwymi dla realizacji przedmiotu umowy, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, wskazówkami Zamawiającego, Inspektora Nadzoru Budowlanego, Projektanta sprawującego nadzór autorski oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego praw autorskich i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli takowe będzie wymagane.
3. CPV: 45215300-0 Roboty budowlane w zakresie krematoriów
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – PFU
4) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 OSR
5) Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
6) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – jeśli dotyczy,
7) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 OSR
8) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
9) Załącznik nr 9 do SWZ – wykaz robót i usług
10) Załącznik nr 10 do SWZ – wykaz osób
5. Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt uzyskał wszystkie niezbędne do realizacji i użytkowania dokumenty – jeżeli będą konieczne - w szczególności ekspertyzy, opinie, mapy, badania, pomiary dopuszczenia, certyfikaty, pozwolenia, zezwolenia itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa i roboty budowlane były wykonywane przez osoby i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
8. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym i Wykonawca winien przewidzieć w organizacji prowadzonych robót budowlanych przerwy technologiczne, prace zabezpieczające i porządkowe w szczególności wydzielenie i odpowiednie oznaczenie terenu prowadzenia robót oraz ochronę.
9. Zamawiający informuje, że rozliczenie za przedmiot będzie następowało wg harmonogramu rzeczowo-finansowego do 70 % wartości umowy, a rozliczenie końcowe nastąpi wraz z podpisanym końcowym protokołem odbioru robót. Termin płatności faktur wynosi 30 dni, licząc od daty ich dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury VAT.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres:
1) minimum 36 miesięcy na dokumentację projektową, liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru dokumentacji dla Etapu I
2) minimum 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane - liczoną od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót dla Etapu III,
3) Zamawiający informuję, iż okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
4) W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji na poszczególne elementy zamówienia Zamawiający przyjmie okres gwarancji na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.
11. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w okresie wskazanym przez Wykonawcę.
1) Zamawiający określa maksymalny okres realizacji zamówienia tj. 180 dni kalendarzowych w tym Etap I maksymalnie 60 dni kalendarzowych oraz Etap II i III maksymalnie 120 dni kalendarzowych
2) Zamawiający informuje, iż okres realizacji stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) W przypadku zaoferowania okresu realizacji dłuższego niż określony przez Zamawiającego jako maksymalny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4) W przypadku błędnego podania okresu realizacji zostanie on przeliczony wg zasad określonych w rozdziale XX SWZ
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną: 1 000 000,00 zł
13. Zamawiający nie będzie ponosił w okresie obowiązywania umowy, gwarancji i rękojmi za wady żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem dokumentacji projektowej, sprawowaniem nadzoru autorskiego, wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją, zgodności użytych materiałów, poprawności zamontowania elementów ogrodzenia, opóźnień w realizacji, zaniedbaniami w odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu, odbiorem robót budowlanych oraz przeglądami, diagnozami, naprawami w okresie gwarancji, przeniesieniem praw autorskich itp.
14. Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach usługi, dostawy i roboty budowlane, a także technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.
15. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji postępowania wynika, iż Zamawiający opisał materiały, sprzęt, technologie, procedury, z przywołaniem nazwy własnej, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
16. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
17. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego obiektu będącego przedmiotem zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
- standardów emisyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215300-0 - Roboty budowlane w zakresie krematoriów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
42350000-4 - Piece kremacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, tj.: nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie ponieważ do upływu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wymiana klatki północnej w górniczym wyciągu szybowym szybu "Wentylacyjny II"
- Dostawa podzespołów sterowania, regulacji, programowania oraz zabezpieczeń instalacji elektroenergetycznych, automatyki i robotyki z materiałami eksploatacyjnymi do ZSTiO02 w Katowicach
- "Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego oraz wyposażenia domowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach".
- Kompleksowa koncepcja zwiększenia efektywności odmetanowania w kopalniach Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Zorganizowane i przeprowadzenie szkolenia z zakresu strategii uczenia się, kreatywnego i bezpiecznego wykorzystywania mediów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- Wykonywanie usług transportowo-logistycznych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ELEWACJI WRAZ Z PRACAMI UZUPEŁNIAJĄCYMI DWORCA PKS W OŁAWIE
- Dostawa, montaż i uruchomienie zewnętrznego ekranu LED informacyjnego na konstrukcji kładki dla pieszych nad al. Mickiewicza w Łodzi
- Roboty budowlane polegające na remoncie obiektów Służby Ochrony Państwa (cz. I-IV)
- Przywrócenie użyteczności sali wielofunkcyjnej OPT Zamek w celu kontynuacji statutowej działalności kulturalno-artystycznej."
- PROWADZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM POŁOŻONYM W CHODZIEŻY PRZY UL. RYNEK 3A
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji budynku Dyrekcji Babiogórskiego Parku Narodowego w Zawoi.
więcej: Piece kremacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.