Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00225979/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00251263/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TRANSFORMACJA SZKÓŁ PRZYSZŁOŚCIĄ REGIONU – ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIECIE BĘDZIŃSKIM – MODERNIZACJA OBIEKTÓW CKZiU W BĘDZINIE I ZSOiT W CZELADZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,197427,f54f39b6d988c4b09159829097f8a16a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TRANSFORMACJA SZKÓŁ PRZYSZŁOŚCIĄ REGIONU – ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIECIE BĘDZIŃSKIM – MODERNIZACJA OBIEKTÓW CKZiU W BĘDZINIE I ZSOiT W CZELADZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d50ab1-05a6-4d25-a280-44833482a422
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008685/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Transformacja szkół przyszłością regionu – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Będzińskim – modernizacja obiektów CKZiU w Będzinie i ZSOiT w Czeladzi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, działanie 10.14 Infrastruktura kształcenia zawodowego - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku CKZiU w Będzinie przy ul. 11 listopada 3 wraz z adaptacją części pomieszczeń na pracownie do praktycznej nauki zawodu oraz przystosowanie obiektu dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.5.) Wartość części: 2296783,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku CKZiU w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 wraz z adaptacją części pomieszczeń na pracownie do praktycznej nauki zawodu oraz przystosowanie obiektu dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.5.) Wartość części: 444533,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku ZSOiT w Czeladzi przy ul. Grodzieckiej 29 wraz z adaptacją części pomieszczeń na pracownie do praktycznej nauki zawodu oraz przystosowanie obiektu dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.5.) Wartość części: 1254180,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.), który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający określił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 04.06.2025r., do godz. 9.00. Jeden z Wykonawców, chcący złożyć ofertę, kilka minut po upływie terminu składania ofert, poinformował telefonicznie Zamawiającego, iż zamierzał złożyć ofertę w postępowaniu, jednak z uwagi na problemy techniczne, które wystąpiły na platformie Logintrade.Net nie miał takiej możliwości. W tym samym dniu o godz. 09.38 Wykonawca ten przesłał pocztą elektroniczną do Zamawiającego zrzut ekranu z informacjami wskazującymi
na problemy ze złożeniem oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający zwrócił się do operatora platformy przetargowej Logintrade.Net o wyjaśnienie powyższej sprawy. Operator platformy oświadczył, że „błąd wystąpił na koncie Wykonawcy, nie był to problem całej platformy, a wyłącznie tego konkretnego konta. Błąd polegał na zdublowaniu się loginu w systemie, co uniemożliwiło dodanie postępowania do swoich postępowań i złożenie oferty. Błąd nie był efektem działania użytkownika, był to błąd systemowy”.
Uniemożliwienie złożenia oferty wskutek błędów w działaniu platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia. Po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty wywołuje nieodwracalny skutek. W takim przypadku żadne przewidziane przez ustawę Pzp czynności nie mogą doprowadzić do sanacji czynności składania ofert.
Mając na względzie powyższe, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.), unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.), który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający określił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 04.06.2025r., do godz. 9.00. Jeden z Wykonawców, chcący złożyć ofertę, kilka minut po upływie terminu składania ofert, poinformował telefonicznie Zamawiającego, iż zamierzał złożyć ofertę w postępowaniu, jednak z uwagi na problemy techniczne, które wystąpiły na platformie Logintrade.Net nie miał takiej możliwości. W tym samym dniu o godz. 09.38 Wykonawca ten przesłał pocztą elektroniczną do Zamawiającego zrzut ekranu z informacjami wskazującymi
na problemy ze złożeniem oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający zwrócił się do operatora platformy przetargowej Logintrade.Net o wyjaśnienie powyższej sprawy. Operator platformy oświadczył, że „błąd wystąpił na koncie Wykonawcy, nie był to problem całej platformy, a wyłącznie tego konkretnego konta. Błąd polegał na zdublowaniu się loginu w systemie, co uniemożliwiło dodanie postępowania do swoich postępowań i złożenie oferty. Błąd nie był efektem działania użytkownika, był to błąd systemowy”.
Uniemożliwienie złożenia oferty wskutek błędów w działaniu platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia. Po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty wywołuje nieodwracalny skutek. W takim przypadku żadne przewidziane przez ustawę Pzp czynności nie mogą doprowadzić do sanacji czynności składania ofert.
Mając na względzie powyższe, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.), unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.), który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający określił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 04.06.2025r., do godz. 9.00. Jeden z Wykonawców, chcący złożyć ofertę, kilka minut po upływie terminu składania ofert, poinformował telefonicznie Zamawiającego, iż zamierzał złożyć ofertę w postępowaniu, jednak z uwagi na problemy techniczne, które wystąpiły na platformie Logintrade.Net nie miał takiej możliwości. W tym samym dniu o godz. 09.38 Wykonawca ten przesłał pocztą elektroniczną do Zamawiającego zrzut ekranu z informacjami wskazującymi
na problemy ze złożeniem oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający zwrócił się do operatora platformy przetargowej Logintrade.Net o wyjaśnienie powyższej sprawy. Operator platformy oświadczył, że „błąd wystąpił na koncie Wykonawcy, nie był to problem całej platformy, a wyłącznie tego konkretnego konta. Błąd polegał na zdublowaniu się loginu w systemie, co uniemożliwiło dodanie postępowania do swoich postępowań i złożenie oferty. Błąd nie był efektem działania użytkownika, był to błąd systemowy”.
Uniemożliwienie złożenia oferty wskutek błędów w działaniu platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia. Po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty wywołuje nieodwracalny skutek.
W takim przypadku żadne przewidziane przez ustawę Pzp czynności nie mogą doprowadzić do sanacji czynności składania ofert.
Mając na względzie powyższe, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.), unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- ZP-8/2025 Kompleksowe utrzymanie czystości na Targowisku Miejskim w Będzinie przy ul. Gzichowskiej i Targowisku Miejskim w Będzinie przy ul. Zagórnego.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
- Usługa przewozu osób do Dziennych Domów Pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie
- Świadczenie usług cateringowych dla podopiecznych MOPS w Będzinie, dla pensjonariuszy DDPS oraz Schroniska i Ogrzewalni dla Bezdomnych Mieszkańców Miasta Będzina oraz dla podopiecznych CUS
- "Zakup przyczepy/kontenera do dekontaminacji w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- Monitoring przyrodniczy stanu "0" i właściwy w ramach projektu "Dobre praktyki w zakresie ochrony cennych przyrodniczo siedlisk i gatunków w PK Orlich Gniazd" nr FENX.01.05-IW.01-0023/24
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. W. Goetla w Makowie Podhalańskim ...
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gostyńskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





