eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi napraw mechanicznych pojazdów sanitarnych Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi napraw mechanicznych pojazdów sanitarnych Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi napraw mechanicznych pojazdów sanitarnych Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-596989af-b35e-456b-957f-9e4ef5318e13

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00658868/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi mechaniki pojazdowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/NAPRAWY/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sukcesywnym wykonywaniu napraw bieżących
i konserwacji pojazdów oraz ich podzespołów (w tym regeneracji podzespołów) w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów będących na ewidencji Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego z następującym zastrzeżeniem:7
a) Zamawiający posiada własną stację obsługi pojazdów, w ramach której dokonuje bieżących napraw
i konserwacji pojazdów będących na działalności Zamawiającego, a tym samym specyfikę posiadanych pojazdów i świadczonych ewidencji Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego;
b) z uwagi na charakter prowadzonej usług w ramach gwarantowanych świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych w rodzaju ratownictwo medyczne i transport sanitarny - przedmiotem zamówienia są usługi, o których mowa w pkt a) powyżej w zakresie wykraczającym poza możliwości własnej stacji obsługi pojazdów.
2. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników i pasów bezpieczeństwa.
3. Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji usługi – napraw było położone nie dalej niż do 30 km od Działu Eksploatacji Pojazdów ul. Kościuszki 49 30-105 Kraków (odległość mierzona w linii prostej za pomocą google maps).
4. Usługi będą wykonywane na rzecz Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego.
5. Pod pojęciem usług należy rozumieć zespół czynności, operacji i procesów technologicznych
w przewidywalnym do wykonania zakresie prac obsługowo – naprawczych w celu odtworzenia sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie niesprawności zgodnie z wymaganą technologią
w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych.
6. Wymagania co do sposobu świadczenia usług:
a) naprawy bieżące będą wynikać z różnych aspektów użytkowania pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju – grupy uszkodzeń (niesprawności);
b) nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów;
c) części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. Wszystkie części zamienne, podzespoły, materiały eksploatacyjne, stosowane do naprawy muszą być wolne od wad prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów z udokumentowanymi cenami zakupów (fakturą);
d) naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu;
e) Wykonawca zobowiązuje się stosować podczas napraw fabrycznie nowe, oryginalne części lub zamienniki o parametrach nie gorszych niż określone przez producenta posiadające cechy określone w PN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2024 poz. 502 z póżn. zm.), a także wymagane prawem europejskim świadectwa jakości
i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa;
f) dopuszcza się regenerację podzespołów oraz użycie do naprawy części regenerowanych ale tylko
i wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. Cena zregenerowanego podzespołu/części zamiennej nie może przekroczyć 40 % wartości nowej. Na regenerowane podzespoły Wykonawca każdorazowo udzieli pisemnej gwarancji i przedstawi fakturę zakupu;
7. Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować następujące czynności (układy):
a) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
b) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
c) obsługa techniczna i okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu oraz zaleceń producenta pojazdu;
d) naprawa układów:
 kierowniczego;
 napędowego;
 przeniesienia mocy;
 hamulcowego;
 zasilania paliwem;
 naprawa instalacji elektrycznej;
 naprawa zawieszenia pojazdu;
 naprawa osprzętu silnika;
e) naprawa układu klimatyzacji;
f) naprawa specjalistycznej zabudowy medycznej tylko w zakresie instalacji elektrycznej oraz sygnalizacji pojazdu uprzywilejowanego w ruchu drogowym – tylko w razie konieczności i na zlecenie takiej czynności przez Zamawiającego;
g) usługi wulkanizacyjne – w tym wyważanie i pasowanie kół – w razie konieczności .
8. Niesprawności pojazdów zgłaszane będą, niezwłocznie po ich wystąpieniu (telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
9. W przypadku niesprawności pojazdu uniemożliwiającej jego uruchomienie i przejazd, Wykonawca zobowiązuje się do jego odbioru z Działu Eksploatacji Pojazdów ul. Kościuszki 49 30-105 Kraków albo z innego miejsca na terenie województwa małopolskiego i niezwłocznego dostarczenia (transportu) przy pomocy lawety do miejsca wykonywania usługi (zakładu naprawczego). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający (użytkownik) wskaże Wykonawcy inne miejsce odbioru pojazdu. Wykonawca ustala wysokość kosztów transportu (holowania) pojazdu stosując stawkę za 1 km holowania pojazdu określoną w formularzu ofertowym.
10. Wykonawca po zakończeniu naprawy zobowiązany będzie dostarczyć naprawiony pojazd w miejsce wskazane przez Zamawiającego, chyba że Zamawiający zadecyduje o samodzielnym odbiorze pojazdu z miejsca wykonania usługi (zakładu naprawczego). Koszty dostarczenia (transportu) pojazdu po naprawie będą w takim wypadku rozliczane według stawki za 1 km holowania pojazdu określonej
w formularzu ofertowym i zostaną wykazane na fakturze za usługę jako usługa holowania.
11. Po przyjęciu pojazdu do naprawy Wykonawca każdorazowo sporządzi kalkulację (kosztorys) naprawy oraz przekaże go do Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od dnia przyjęcia pojazdu do naprawy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Rozpoczęcie usługi może nastąpić tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez upoważnioną osobę Zamawiającego (naprawy zrealizowane bez zaakceptowanego kosztorysu przez Zamawiającego wykonane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy).
12. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do naprawy lub obsługi technicznej pojazdy Zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od daty zgłoszenia niesprawności.
13. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego, a w przypadkach bardziej skomplikowanych termin naprawy będzie uzgadniany z Zamawiającym przy ustalaniu kosztów naprawy.
14. Wykonawca gwarantuje możliwość przyjęcia do naprawy maksymalnie 3 (trzech) pojazdów Zamawiającego w tym samym czasie.
15. O zakończeniu naprawy Wykonawca niezwłocznie powiadomi telefonicznie osobę wyznaczoną przez Zamawiającego.
16. Zamawiający zobowiązuje się do odbioru pojazdu nie później niż w 2 dniu roboczym od dnia otrzymania informacji od Wykonawcy o zakończeniu naprawy.
17. Samochód nienaprawiony zgodnie ze zleceniem Zamawiającego nie zostanie przyjęty przez Zamawiającego i będzie traktowany jako niesprawny, do czasu wykonania naprawy zgodnie ze zleceniem.
18. Materiały pozostałe po naprawie pojazdu pozostaną u Wykonawcy usługi i zostaną przez niego zagospodarowane jako odpady zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za pojazd i jego wyposażenie od chwili przyjęcia go od Zamawiającego, do momentu przekazania pojazdu z warsztatu użytkownikowi bądź osobie wskazanej przez Zamawiającego.
20. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze.
21. Wykonawca określa w formularzu ofertowym koszt roboczogodziny napraw pojazdów.
22 . Jeżeli w SWZ (lub załącznikach do SWZ) zostało wskazane pochodzenie materiałów (marka, znak towarowy, producent, dostawca, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługę) lub przed`miot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy przyjąć, iż
w takim przypadku towarzyszy im zwrot „lub równoważne”, a Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty, są równoważne i spełniają wymagania opisane w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141764,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173227,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141764,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektromechaniki Pojazdowej Marcin Wojciechowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922038115

7.3.3) Ulica: Ostrów 275

7.3.4) Miejscowość: Radymno

7.3.5) Kod pocztowy: 37-550

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141764,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.